Libyen Kinahjælp var årsag til Nato-angreb~
Fra : Bo Warming

Dato : 28-10-11 12:44

Libyen Kinahjælp var årsag til Nato-angrebene
Det var WW3 mod Kina vi vandt for USA!
Kort efter FN havde besluttet aktion mod Libyen, sendtes krigsskibe
retur fra Libyen til Kina med gæstearbejdere i titusindvis.
Politikens Kinakorrepondent Ytzen oplyser 28.10 at i alt 35ooo
returneredes idet 19 mia $ projekter afblæstes
Kina undlod at nedlægge veto mod den militære indsats mod Libyen
Så USA har kunne skræmme dem og Kina er nok i mange år endnu ikke
jævnbyrdig militært med USA
USA har jo enorme åbenlyse og skjulte resourcer
Jeg mener stadig at kopiering af Kinas erhvervsliv ville give trivsel
for de fleste lande, men min livssag med at propagandere for sådan er
jo ikke lovende nu - øv.

Fra : kk

Dato : 28-10-11 18:53

Efter mange tanker skrev Bo Warming:
> [...]
> Jeg mener stadig at kopiering af Kinas erhvervsliv ville give trivsel
> for de fleste lande, men min livssag med at propagandere for sådan er

Besynderlig analyse. Som jeg ser det. har Kina blot evakueret sine
borgere i rette tid - hvilket er sympatisk.
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 29-10-11 06:06

On Fri, 28 Oct 2011 19:53:07 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>Besynderlig analyse. Som jeg ser det. har Kina blot evakueret sine
>borgere i rette tid - hvilket er sympatisk.
Kinaborgerne ville have hjulpet libyenhalenegre til civilisation, hvis
ikke USA havde insisteret på nuværende underudvikling

Nu vil de have os som politi? Skal de ikke betale for det med lidt
olie`?

Jeg har set i Zambia og Tanzania hvordan kineseringeniører skaber den
udvikling UK havde i 1700-tallet mod dygtighed og fredelighed som
konfuzianerne bare kan

DK smadrede det da vi slikkede røv på USA og vore bombere var
superdestruktive mod hvad Libyen havde købt af teknologi fx broer

Vi(DK) er onde som Hitler men ulandene behøver driftig investering af
nogle der - modsat os - kan give ulandshjælp der forstås og indkøbes
reservedele til

Etbarnpolitik er vejen frem for et evt bæredygtigt Libyen for olien
holder ikke uendeligt og med en klods om benet af sultende børn kan
man kun overleve via USA-madgaver dvs "narko" der gør dum og afhængig
om ægypterne har været siden Sadat og 1967

Fra : kk

Dato : 29-10-11 08:49

Bo Warming skrev den 29-10-2011:

> [...]
> man kun overleve via USA-madgaver dvs "narko" der gør dum og afhængig
> om ægypterne har været siden Sadat og 1967

Vorherrebevares.
mvh
kk

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 29-10-11 11:26

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> Vorherrebevares.

Var det ikke for dig og et par andre fjolser ville jeg slet ikke vide at Bo
Warming eksisterede mere og det er virkelig en forjættende tanke. Men sådan
skal det ikke være fordi I åbenbart SKAL kommentere idiotens rablende
skriblerier hele tiden.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 29-10-11 11:39

On Sat, 29 Oct 2011 12:26:01 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

<snip>

> [...]
> Warming eksisterede mere og det er virkelig en forjættende tanke. Men sådan
> skal det ikke være fordi I åbenbart SKAL kommentere idiotens rablende

Hvornår fatter du, at det IKKE er dig der bestemmer hvem der må besvare
hvad.

Klik for h...... på delete-knappen, hvis der er indlæg du ikke gider læse
og fri os andre for dine mavesure brokkerier.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 29-10-11 11:46

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Klik for h...... på delete-knappen, hvis der er indlæg du ikke gider
> læse og fri os andre for dine mavesure brokkerier.

Det gør jeg også - hov der smuttede dit indlæg sgu - nå, men det gør ikke så
meget.

Fra : kk

Dato : 29-10-11 11:57

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) har bragt dette til
os:
> [...]
> Warming eksisterede mere og det er virkelig en forjættende tanke. Men sådan
> skal det ikke være fordi I åbenbart SKAL kommentere idiotens rablende

Jeg vil være dig overordentlig taknemmelig, hvis du vil være så
elskværdig at acceptere, at jeg kan svare hvem jeg vil her i denne NG.
Det betyder selvfølgelig, at jeg godtager at du kan komme med de
uforskammetheder, som du finder for godt, og. evt få svar derpå.
mvh
kk

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 29-10-11 21:32

> [...]
> Det betyder selvfølgelig, at jeg godtager at du kan komme med de
> uforskammetheder, som du finder for godt, og. evt få svar derpå.

Jeg vil da skide på hvad du vil /godtage/, det ændrer ikke det mindste på
hvad jeg skriver. Jeg ser meget gerne at du stopper dine latterlige
mishags-ytringer over for Bo Warming. Manden er notorisk idiot og at du tror
at det er muligt at føre et enkelt fornuftigt ord med den stodder siger lidt
om hvor stor en kvajpande du er.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 29-10-11 21:39

On Sat, 29 Oct 2011 22:32:09 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

<snip>

> Jeg vil da skide på hvad du vil /godtage/, det ændrer ikke det mindste på
> hvad jeg skriver. Jeg ser meget gerne at du stopper dine latterlige
> mishags-ytringer over for Bo Warming.

Mon ikke kk er retligeglad med hvem DU "gerne vil have man ikke svarer på".

Hvornår fatter du et det IKKE er DIG der bestemmer det.?

> Manden er notorisk idiot og at du tror
> at det er muligt at føre et enkelt fornuftigt ord med den stodder siger lidt
> om hvor stor en kvajpande du er.

DU er da en endnu større kvajpande, når du TROR at det er DIG der skal
bestemme, hvem der må svare hvem.

Fra : kk

Dato : 30-10-11 06:53

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) formulerede lørdag:
> [...]
> at det er muligt at føre et enkelt fornuftigt ord med den stodder siger lidt

Jeg tror, at dit svar taler for sig selv!!
mvh
kk

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-10-11 14:25

> Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) formulerede lørdag:

> Jeg tror, at dit svar taler for sig selv!!

Ja det gør det nemlig og dermed håber jeg at den fes ordentlig ind.

Fra : kk

Dato : 30-10-11 16:52

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) forklarede:
> "kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det gør det nemlig og dermed håber jeg at den fes ordentlig ind.

Jo tak, den er feset ind ok, mest fordi din liberale anvendelse af
hånlige bemærkninger og ukvemsord, :oÞ i høj grad letter forståelsen!
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-11 19:17

On Sun, 30 Oct 2011 06:52:48 +0100, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) formulerede lørdag:

>Jeg tror, at dit svar taler for sig selv!!
>mvh
>kk

Dialoger med Martin Larsen m.fl. indicerer at der er rige muligheder
for civiliseret debat