Sass lyver
Fra : Martin Larsen

Dato : 28-10-11 11:32

Vanilla-Sass lyver om rockerforbindelsen.

Sass skulle bruge rockerbeskyttelse fordi tyrkerne på Vanilla var
rasende over alt det han åd og drak gratis.

Dagen efter modtog Henrik Sass Larsen denne sms fra Torben Ohlsen
Jensen: "Hej Sass ... talte med Murat senere ... Bad ham lukke røven ...
De skal bare skrubbe af ... Husk Sass ... vi er de stærkeste".

Det fremgår af et notat om hele sagen, som Henrik Sass Larsen har givet
til Weekendavisen.
http://jp.dk/indland/indland_politik/article2589942.ece

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 28-10-11 12:47

On Fri, 28 Oct 2011 12:32:02 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>De skal bare skrubbe af ... Husk Sass ... vi er de stærkeste".
>
>Det fremgår af et notat om hele sagen, som Henrik Sass Larsen har givet

Sass ser ret slank ud

Om man spiser sig lidt mæt eller meget mæt giver næppe stort
fjendskab, selvom muslimer kan være smålige
Det er indkøbspriser der her tæller for maden, ikke menukortets priser

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-10-11 16:55

On 2011-10-28 13:46, Bo Warming wrote:

> Sass ser ret slank ud
>
> Om man spiser sig lidt mæt eller meget mæt giver næppe stort
> fjendskab, selvom muslimer kan være smålige
> Det er indkøbspriser der her tæller for maden, ikke menukortets priser

Har du nogen viden ellers hk

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 28-10-11 14:20

> [...]
> ... De skal bare skrubbe af ... Husk Sass ... vi er de stærkeste".
>
> Det fremgår af et notat om hele sagen, som Henrik Sass Larsen har

DU lyver, Martinsebasse, du har intet belæg for at påstå at Sass var truet.
I så fald at du ikke vil beskyldes for at lyve, så beviser du at præcis Sass
var udsat for trusler. Det kan du nemlig ikke, din ynkelige løgnhals. Sass
har fortalt til pressen at han på ingen måde følte sig truet og ham tror jeg
mere på end jeg nogensinde kommer til at tro på dig.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-10-11 17:00

On 2011-10-28 15:20, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> "Martin Larsen"<mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> DU lyver

Kimseboy jeg refererer fra artiklen.. støjabe

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 28-10-11 23:33

> Kimseboy jeg refererer fra artiklen.. støjabe

Så dermed ingen beviser !? - nej, jeg tænkte det nok. Og dermed kan vi så
endegyldigt konstatere at du er en løgnhals.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 28-10-11 23:48

On Sat, 29 Oct 2011 00:33:01 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Så dermed ingen beviser !? - nej, jeg tænkte det nok. Og dermed kan vi så
> endegyldigt konstatere at du er en løgnhals.

Hvordan kan man være en løgnhals, når man citerer fra en artikel.?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 29-10-11 00:05

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan kan man være en løgnhals, når man citerer fra en artikel.?

Han konkluderer noget som han ikke har en hatfis belæg for, din nar, tag dog
at lære at læse hr. "IK = 14,5".

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 29-10-11 01:34

On Sat, 29 Oct 2011 01:05:26 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Han konkluderer noget som han ikke har en hatfis belæg for, din nar, tag dog
> at lære at læse hr. "IK = 14,5".

Det er sgu da ikke Martin der konkluderer noget, men JyllandsPosten.

Har du overhovedet læst artiklen der linkes til.?

Du virker sgu ikke for kvik, når du ikke engang gider undersøge hvem der
påstår/konkluderer hvad, men bare kører løs på autopiloten.

I denne tråd er det altså DIG der konkluderer at Martin er "synderen" uden
at have en hatfis belæg for det, da det beviseligt er JyllandsPosten.

Tag dog at lære at læse, Fjotte Fæhovede.

Fra : P.N.

Dato : 29-10-11 10:04

> [...]
> at have en hatfis belæg for det, da det beviseligt er JyllandsPosten.
>
> Tag dog at lære at læse, Fjotte Fæhovede.

Jeg tror at du på den lange bane vil få mere ud af at gå i dialog med folk i
stedet for denne her evindelige konfrontation. Mennesker der mener eller
tror at de altid har ret i alt hvad de debaterer om, de er ulidelige at
kommunikere med, man gider dem ikke.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 29-10-11 10:24

On Sat, 29 Oct 2011 11:04:00 +0200, P.N. wrote:

> [...]
> stedet for denne her evindelige konfrontation. Mennesker der mener eller
> tror at de altid har ret i alt hvad de debaterer om, de er ulidelige at

Der var ingen der ringede dit nummer op.

Det er for øvrigt morsomt at du skriver, at "man" ikke gider diskutere med
nogen der altid tror de har ret. Jeg kender ingen der "kæmper" for et
standpunkt som de ikke selv tror på.

Faktum i denne tråd er, at det IKKE var Martin der konkluderede noget, men
JyllandsPosten. Om man er enig/uenig i JyllandsPostens konklusion, er IKKE
relevant, da K.L. anklagede Martin for noget JyllandsPosten havde skrevet.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-10-11 14:07

> [...]
> diskutere med nogen der altid tror de har ret. Jeg kender ingen der
> "kæmper" for et standpunkt som de ikke selv tror på.

Jo, trolle-røven Ludvig Nielsen, og trolle-røven P.N.

> [...]
> noget, men JyllandsPosten. Om man er enig/uenig i JyllandsPostens
> konklusion, er IKKE relevant, da K.L. anklagede Martin for noget

Martinse-dumse-numsen konkluderer, den er ikke længere.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-10-11 14:53

On Sun, 30 Oct 2011 14:06:37 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Martinse-dumse-numsen konkluderer, den er ikke længere.

Nej, han citerer hvad JyllandsPosten konkluderer. At du ikke kan se det,
siger mere om dig, end om Martin.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-10-11 15:29

> Nej, han citerer hvad JyllandsPosten konkluderer. At du ikke kan se
> det, siger mere om dig, end om Martin.

Nix, han konkluderer ud fra noget han ikke har hatfis dokumentation for.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-10-11 14:16

> [...]
> uden at have en hatfis belæg for det, da det beviseligt er
> JyllandsPosten.
>
> Tag dog at lære at læse, Fjotte Fæhovede.

Alt dette er Martinsebassens eget skribleri:

"Vanilla-Sass lyver om rockerforbindelsen.

Sass skulle bruge rockerbeskyttelse fordi tyrkerne på Vanilla var
rasende over alt det han åd og drak gratis."

(...)

"Det fremgår af et notat om hele sagen, som Henrik Sass Larsen har givet
til Weekendavisen."

Alt dette er Martinsebassens EGNE skriblerier og konklusioner, absolut ikke
citater. Noget som han intet bevis har for på det pågældende tidspunkt. Nu
er der så kommet nye oplysninger frem som belaster Sass men det ændrer ikke
ved at Martinsebassen farer i blækhuset med udokumenterede postulater som
Sass på det pågældende tidspunkt gik i rette med.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-10-11 14:58

On Sun, 30 Oct 2011 14:15:45 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Alt dette er Martinsebassens eget skribleri:
>
> "Vanilla-Sass lyver om rockerforbindelsen.

citat fra artiklen:

"Ohlsen Jensen var tilkaldt for at beskytte Henrik Sass Larsen og hans ven,
Køge-socialdemokraten Tommy Kamp".

> Sass skulle bruge rockerbeskyttelse fordi tyrkerne på Vanilla var
> rasende over alt det han åd og drak gratis."

Citat fra artiklen:

"Men ifølge B.T. var sandheden, at Henrik Sass Larsens nære ven,
Køge-socialdemokraten Tommy Kamp, som Sass var sammen med, ringede til
Ohlsen Jensen og bad ham kigge forbi.

Det gjorde han angiveligt, fordi idet de følte sig truet af to personer fra
Cafe Vanilla på Torvet i Køge, der var kommet til stede".

> "Det fremgår af et notat om hele sagen, som Henrik Sass Larsen har givet
> til Weekendavisen."

Sass har jo selv indrømmet på live TV, at det IKKE var hele sandheden.

> [...]
> ved at Martinsebassen farer i blækhuset med udokumenterede postulater som
> Sass på det pågældende tidspunkt gik i rette med.

Læs dog for h...... artiklen.

Citat.

"En af caféejerne, Murat Kitir, var dukket op på Hugos Kælder den
pågældende aften, og han erkender nu over for B.T., at han "nedstirrede"
Sass og Kamp.

Herefter rejste Tommy Kamp sig, tog telefonen og ringede til Torben Ohlsen
Jensen, der kort tid efter dukkede op.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-10-11 15:43

> [...]
> ... De skal bare skrubbe af ... Husk Sass ... vi er de stærkeste".
>
> Det fremgår af et notat om hele sagen, som Henrik Sass Larsen har

Sass har fortalt at han ikke følte sig truet af nogen og det tror jeg mere
på end jer to skvadderhoveder.
Hvad Tommy Kamp har følt sig må stå for hans egen regning, for Tommy Kamps
vedkommende er der ingen tvivl om at han er fedtet rigtig godt og grundigt
ind i miljøet omkring Bandidos. Det må han selv ligge og rode med. De fleste
af Tommy Kamps venner har vendt ham ryggen, altså alle dem som ikke har
noget med Bandidos at gøre. Hvordan Bandidos ser på Tommy Kamp i dag ved jeg
ikke noget om men de ser i hvert fald ikke ud til at have særligt varme
følelser over for Sass.

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-10-11 15:57

On 2011-10-30 15:42, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> "Steen A. Thomsen"<s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Sass har fortalt at han ikke følte sig truet af nogen og det tror jeg mere
> på end jer to skvadderhoveder.

Og du tror mere på Sass-bodegarøven end på departementschef Kettel og
pet-chef Scharf?

Kimseboy få dog gjort noget ved din r*v - hoved har du ikke

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-10-11 18:18

> Og du tror mere på Sass-bodegarøven end på departementschef Kettel og
> pet-chef Scharf?
>
> Kimseboy få dog gjort noget ved din r*v - hoved har du ikke

Jeg tror meget mere på dem alle sammen end jeg tror på dig (ikke at der skal
noget særligt til for det).

Fra : Bo Warming

Dato : 31-10-11 03:41

On Sun, 30 Oct 2011 15:56:45 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Og du tror mere på Sass-bodegarøven end på departementschef Kettel og
>pet-chef Scharf?
Sagen er ikke om at tro på nogen som sandhedsridder

Måske overfmafia har sagt til undersas "Lyv så vi har alibi til at
forbigå dig som minister og lydigt løj han og MartinL har ret

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-10-11 16:47

On Sun, 30 Oct 2011 15:42:42 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Sass har fortalt at han ikke følte sig truet af nogen og det tror jeg mere
> på end jer to skvadderhoveder.

Det har ikke en skid at gøre med hvem der tror på hvad, men om hvad der
står i artiklen.

> [...]
> ikke noget om men de ser i hvert fald ikke ud til at have særligt varme

Hvad Tommy Kamp, mener, tror, eller har/ikke har af venner, er komplet
irrelevant.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-10-11 18:43

> Det har ikke en skid at gøre med hvem der tror på hvad, men om hvad
> der står i artiklen.

> Hvad Tommy Kamp, mener, tror, eller har/ikke har af venner, er komplet
> irrelevant.

Du vrøvler.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-10-11 19:00

On Sun, 30 Oct 2011 18:43:07 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Du vrøvler.

Er det da ikke irrelevant hvad Tommy Kamp mener.???

Sass er lige så utroværdig og fuld af løgn, som resten af det røde pak.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-10-11 21:43

> Er det da ikke irrelevant hvad Tommy Kamp mener.???

Nej.

> Sass er lige så utroværdig og fuld af løgn, som resten af det røde
> pak.

Og ikke mindst det blå pak.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 30-10-11 23:12

On Sun, 30 Oct 2011 21:42:45 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Nej.

Gu' er det da så. Sass bliver hverken mere eller mindre løgnhals af at
Tommy Kamp tror ditten eller datten.

> Og ikke mindst det blå pak.

Det "blå pak" holdt da for det meste hvad de lovede.

Du kan jo ikke se de rødes røv for bare skosåler.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 30-10-11 23:53

> Gu' er det da så. Sass bliver hverken mere eller mindre løgnhals af at
> Tommy Kamp tror ditten eller datten.

> Det "blå pak" holdt da for det meste hvad de lovede.

Man kan lyve om andet end hvad man har lovet. Her er blå stue ikke et hak
bedre end rød stue.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 31-10-11 00:20

On Sun, 30 Oct 2011 23:52:52 +0100, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Man kan lyve om andet end hvad man har lovet. Her er blå stue ikke et hak
> bedre end rød stue.

Skal vi lige tælle sammen.?

De røde er jo afsløret i at lyve, hver eneste dag, siden valget.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-10-11 01:07

On Fri, 28 Oct 2011 15:20:04 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

> [...]
>har fortalt til pressen at han på ingen måde følte sig truet og ham tror jeg
>mere på end jeg nogensinde kommer til at tro på dig.

Paranoide PET er eneste der har oplevet trusler

PET må ha for god tid

"Vi er de stærkeste " er ikke præciseret til om det handler om antal
øller man kan drikke uden at kaste op

Så det er ikke belastende

Der var ingen vedhæftet fil med knojern

Fra : Larsen

Dato : 28-10-11 17:30

Den 28-10-2011 12:32, Martin Larsen skrev:
> [...]
> De skal bare skrubbe af ... Husk Sass ... vi er de stærkeste".
>
> Det fremgår af et notat om hele sagen, som Henrik Sass Larsen har givet

Ja man må sige det lugter ikke så godt, og nu er Møgers spindoctor taget
i at betale med sorte penge, ikke nogen god start for regeringen.

Fra : Larsen

Dato : 28-10-11 17:14

Fra : Snuden

Dato : 28-10-11 19:21

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Vanilla-Sass lyver

Hvad ellers? Han er
1. Socialdemokrat
2. Politiker

No-brainer....

Fra : Bo Warming

Dato : 29-10-11 16:03

>Sass skulle bruge rockerbeskyttelse fordi tyrkerne på Vanilla var
>rasende over alt det han åd og drak gratis.

>De skal bare skrubbe af ... Husk Sass ... vi er de stærkeste".

Skrubbe af - må betyde at der ikke er betjening i restauranen

Hvad kan der så ædes og spises gratis?

For det er da tyrkerne på 'Vanila der serverer, ikke ?

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-10-11 16:36

On 2011-10-29 17:03, Bo Warming wrote:

> For det er da tyrkerne på 'Vanila der serverer, ikke ?

Styr din bitterhed over 3. Reich ist kaputt - og giv ikke mig skylden

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-11 19:21

On Sat, 29 Oct 2011 17:36:01 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Styr din bitterhed over 3. Reich ist kaputt - og giv ikke mig skylden

At Hitler&Co har al skyld for det, har da intet med mine indlæg her i
tråden at gøre

Fra : A.Larsen.

Dato : 30-10-11 16:42

> [...]
> De skal bare skrubbe af ... Husk Sass ... vi er de stærkeste".
>
> Det fremgår af et notat om hele sagen, som Henrik Sass Larsen har givet

Sass gør et forsøg på at snige sig ud af problemet, men det mislykkes
ganske dårligt, det bedste han kunne gøre var at indrømme sin "fejl"

Fra : DADK

Dato : 31-10-11 00:30

On 30-10-2011 16:41, A.Larsen. wrote:
> [...]

Hvorfor lyver Sass?