M.Vestager?
Fra : Larsen

Dato : 28-10-11 01:48

Hej Gruppe.

Er der andre end mig, der er trætte af at det blev M.Vestager vi fik som
statsminister?

Som jeg ser det, så er hun årsagen til at rødblok er ved at falde fra
hinanden.

Fra : Peter Heide

Dato : 28-10-11 02:45

"Larsen" <usenet@stofanet.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> statsminister?
>
> Som jeg ser det, så er hun årsagen til at rødblok er ved at falde fra

Falde fra hinanden ? Har du dine informationer fra den lokale
sindssygeanstalt ?

Fra : Larsen

Dato : 28-10-11 03:03

Den 28-10-2011 03:45, Peter Heide skrev:

> Falde fra hinanden ? Har du dine informationer fra den lokale
> sindssygeanstalt ?

synes du da det ser ud til at gå godt for dem?

Fra : Peter Heide

Dato : 28-10-11 03:29

> synes du da det ser ud til at gå godt for dem?

Syntes nu at M.Vestager er en bedre statminister end den forgående Jens-Poul
Nyrup Otto Kragh

Fra : Larsen

Dato : 28-10-11 03:41

Den 28-10-2011 04:29, Peter Heide skrev:

> Syntes nu at M.Vestager er en bedre statminister end den forgående
> Jens-Poul Nyrup Otto Kragh

Se bort fra mit forgående svar, jeg læste "Syntes nu" som "synes du" må
heller se dyner, men kommer glad tilbage imorgen.

Endnu engang undskyld fejlen.

MVH.
Larsen.

Fra : Larsen

Dato : 28-10-11 17:43

Den 28-10-2011 04:29, Peter Heide skrev:

> Syntes nu at M.Vestager er en bedre statminister end den forgående
> Jens-Poul Nyrup Otto Kragh

Det kan der måske være noget om.

Fra : Bo Warming

Dato : 28-10-11 05:06

On Fri, 28 Oct 2011 03:45:12 +0200, "Peter Heide" <salute@vip.dk>
wrote:

>"Larsen" <usenet@stofanet.dk> skrev i meddelelsen

>Falde fra hinanden ? Har du dine informationer fra den lokale
>sindssygeanstalt ?

Så længe intet mistillidsvotum, er intet ved at falde fra hinanden

V har næsten så meget magt som før, for S og R er angst for at
splittes
Nævnte 3 magthaverpartier ejes af DF som adlydes fordi folket kan lide
DF

De fire magthaverpartier lader deparementscheferne råde og er glade
for ligegyldig Sass-afledningsmanøvre om rockerbeskyttelse

Især råder EU dvs Merkel og det er måske det mindst dårlige

Fra : Bo Warming

Dato : 28-10-11 04:20

On Fri, 28 Oct 2011 02:47:30 +0200, Larsen <usenet@stofanet.dk> wrote:

>Hej Gruppe.
>
>Er der andre end mig, der er trætte af at det blev M.Vestager vi fik som
>statsminister?

Den udadtil høje moral som hun og R præker, har at gøre med Jesu bud
om at gøre mod andre som man ønsker at andre gør mod dig.

Men vi sku hellere leve efter det beskedne kinesiske bud
"Hvad du ikke ønsker gjort mod dig selv, skal du ikke gøre mod
andre".Kung-Fu-Tse Bemærk hans beskedne NEGATIVE formulering

For du bør ikke give gaver som måske ikke er modtagerens smag

Vi bør kun gøre for de svage, hvad de ikke evner selv.

Når vi giver ret til at lægge sig betalt syg fra arbejdet blot fordi
du har sovet dårligt den nat,
så gir du en gave som folk aldrig ville ønske, hvis de selv skulle
betale alt.

Vestager opnår "god samvittighed" ved at få godt navn hos partifæller

"Vi kan bedre leve med en dårlig samvittighed end med et dårligt
rygte(eller "et dårligt navn"). Nietzsche

Men god samvittighed bør man kun opleve hvis man virkelig har opnået
et godt resultat. Denne renesancejødes begreb om samvittighed er
bedre_

"Samvittighed er noget, der kun dukker op, når vi har handlet tåbeligt
og ikke opnået det tilsigtede resultat". Spinoza

Vestager og de røde går efter overflade - en klog velfærdsstat er som
Kina og visse jøder og ser på _resultater_

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 28-10-11 06:23

"Larsen" <usenet@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som statsminister?
>
> Som jeg ser det, så er hun årsagen til at rødblok er ved at falde fra

Sandsynligvis, Ludvig Nielsen.

Date: Fri, 28 Oct 2011 02:47:30 +0200
From: Larsen <usenet@stofanet.dk>
Newsgroups: dk.politik
Subject: M.Vestager?

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Larsen

Dato : 28-10-11 17:11

Den 28-10-2011 07:22, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
skrev:
> "Larsen"<usenet@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Sandsynligvis, Ludvig Nielsen.

Tror ikke helt jeg er med på hvad du mener, for der er da ingen i
regeringen der hedder L.Nielsen.

Men uddyb hvis jeg har misforstået dit indlæg.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 28-10-11 17:32

On Fri, 28 Oct 2011 18:10:32 +0200, Larsen wrote:

> Tror ikke helt jeg er med på hvad du mener, for der er da ingen i
> regeringen der hedder L.Nielsen.
>
> Men uddyb hvis jeg har misforstået dit indlæg.

Han mener at du er Ludvig Nielsen, en total-tåbe der hærgede her for et
stykke tid siden.

Fra : Larsen

Dato : 28-10-11 17:42

Den 28-10-2011 18:32, Steen A. Thomsen skrev:

> Han mener at du er Ludvig Nielsen, en total-tåbe der hærgede her for et
> stykke tid siden.

Åhh ok, så må jeg skuffe ham, mit efternavn er Larsen og jeg hedder ikke
Ludvig.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 28-10-11 23:11

> Åhh ok, så må jeg skuffe ham, mit efternavn er Larsen og jeg hedder
> ikke Ludvig.

Ha ha ha, ja ja, se´fø´li, ha ha ha....

Fra : Larsen

Dato : 28-10-11 17:30

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-11 10:52

> [...]
> statsminister?
>
> Som jeg ser det, så er hun årsagen til at rødblok er ved at falde fra

Ja det er da dejligt, bare hun får dem til at forsvinde helt ud i den blå
luft. Tænk at det lykkes at føre en så omfattende skjult dagsorden ud i
virkeligheden! Mange vælgere føler sig i den grad røvrendt af S & SF. For SF
er det nyt, men for socialdemokraterne er det helt legitimt at sige et og så
gøre noget helt andet 10 min. efter. Er det korttids hukommelsen det er galt
med? Så er de lovligt undskyldt, vi skal hjælpe de SYGE tilbage i
spændetrøjen!
90 mandater er alt hvad de kan sige, vor herre til hest!

De Forræderiske Kællingerne skal ud af tinget! Inden de menstruere det hele
til i deres Rød Brune udflåd!

Fra : Bo Warming

Dato : 28-10-11 12:52

On Fri, 28 Oct 2011 11:51:49 +0200, "Jens_a.jens" <jens_a.jens(snabel
A)forum(prik)dk> wrote:

> [...]
>gøre noget helt andet 10 min. efter. Er det korttids hukommelsen det er galt
>med? Så er de lovligt undskyldt, vi skal hjælpe de SYGE tilbage i

Spændetrøjer erstattedes forlængst af bæltefixering hvor ofte kun en
arm eller et ben fixeres

Elektronisk fodlænke bruges endnu kun af få hundreder danskere men bør
også ind i billedet her og gummicellen er også oplagt - de fleste
patienter har arlåseligt enerum

Fra : Larsen

Dato : 28-10-11 17:29

Den 28-10-2011 11:51, Jens_a.jens skrev:

> [...]
> spændetrøjen!
> 90 mandater er alt hvad de kan sige, vor herre til hest!

Ja, dem der satte deres stemme ved rødt må føle sig en smule snydt, der
er jo snart ikke flere løfter regeringen kan rende fra.

Som det er nu, siver vælgerne lige så stille væk fra S og SF, men R
høster stemmer på det.

Mon den siddende regering bliver 2 år gammel?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 28-10-11 23:14

> [...]
> høster stemmer på det.
>
> Mon den siddende regering bliver 2 år gammel?

Hvorfor sender du dine indlæg to gange hele tiden ? - det gjorde du da ikke
dengang da du kaldte dig Ludvig Nielsen...

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 28-10-11 23:18

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com>
skrev i en meddelelse news:TOFqq.3084$M61.987@newsfe09.ams2
> "Larsen" <usenet@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor sender du dine indlæg to gange hele tiden ? - det gjorde du
> da ikke dengang da du kaldte dig Ludvig Nielsen...

Der er selvfølgelig en lille chance for at du er Knud Larsen men jeg holder
nu alligevel på at du er Trolle-røven, Ludvig Nielsen. Det vil de kommende
dage komme til at vise.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 28-10-11 23:51

On Sat, 29 Oct 2011 00:17:54 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Der er selvfølgelig en lille chance for at du er Knud Larsen men jeg holder
> nu alligevel på at du er Trolle-røven, Ludvig Nielsen. Det vil de kommende
> dage komme til at vise.

Du ser tydeligvis stadig "Ludvig'er" alle vegne.

Fra : Larsen

Dato : 29-10-11 22:21

Den 29-10-2011 00:17, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)
skrev:

> Der er selvfølgelig en lille chance for at du er Knud Larsen men jeg holder
> nu alligevel på at du er Trolle-røven, Ludvig Nielsen. Det vil de kommende
> dage komme til at vise.

Havde besøg af mine børnebørn i dag, de kalder mig alle mulige underlige
navne når de vil drille mig, så om du kalder mig Knud, Ludvig eller
andre navne gør mig intet, bare du ikke kalder mig tidligt op i morgen.

Venlig Hilsen
A.Larsen.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 28-10-11 23:50

On Sat, 29 Oct 2011 00:14:10 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Larsen" <usenet@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor sender du dine indlæg to gange hele tiden ? - det gjorde du da ikke
> dengang da du kaldte dig Ludvig Nielsen...

Du sendte da selv dine indlæg mindst 2 gange før i tiden (og undskyldte det
med at det var udbyderens fejl), så hvorfor brokker du dig nu.?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 29-10-11 00:12

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Du sendte da selv dine indlæg mindst 2 gange før i tiden (og
> undskyldte det med at det var udbyderens fejl), så hvorfor brokker du
> dig nu.?

Undskyldte ??? Jeg undskyldte ikke en skid; fejlen LÅ hos AltBinaries. Når
det skete skiftede jeg til Datemas i en periode som jeg plejer. Jeg har
Datemas i reserve når AltBinaries en sjælden gangs skyld har den fejl. Da
AltBinaries har en lagt hurtigere server en Datemas foretrækker jeg at bruge
den. Jeg kunne ikke drømme om at undskylde noget som jeg ikke er skyld i,
chatnar.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 29-10-11 01:39

On Sat, 29 Oct 2011 01:12:27 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Undskyldte ??? Jeg undskyldte ikke en skid; fejlen LÅ hos AltBinaries.

Hvor ved du fra at det samme ikke er tilfældet her.?

> [...]
> den. Jeg kunne ikke drømme om at undskylde noget som jeg ikke er skyld i,

LOL. Du fatter NADA.

Du himler op, som en gammel sur kælling, om at Larsens indlæg kommer 2
gange, selvom du ikke har den fjerneste viden om hvorfor dette sker,
SAMTIDIG med at du selv har været "offer" for "problemet" uden at du vil
erkende den mindste skyld for at dette skete.

Fra : Larsen

Dato : 29-10-11 22:25

Den 29-10-2011 00:49, Steen A. Thomsen skrev:

> Du sendte da selv dine indlæg mindst 2 gange før i tiden (og undskyldte det
> med at det var udbyderens fejl), så hvorfor brokker du dig nu.?

Jeg har lidt problemer med at finde ud af bruge usenet i thunderbird, så
jeg var i tvivl om de var sendt, derfor sendte jeg dem en gang mere.

Hermed en undskyldning til gruppen for dobbelte indlæg fra min side.

Venlig Hilsen.
A.Larsen.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 29-10-11 22:41

On Sat, 29 Oct 2011 23:24:35 +0200, Larsen wrote:

> [...]
> jeg var i tvivl om de var sendt, derfor sendte jeg dem en gang mere.
>
> Hermed en undskyldning til gruppen for dobbelte indlæg fra min side.

Hvis det er den værste fejl du laver, så går det sgu nok.

Fra : A.Larsen.

Dato : 29-10-11 22:44

Den 29-10-2011 23:40, Steen A. Thomsen skrev:

> Hvis det er den værste fejl du laver, så går det sgu nok.

Nu må vi se, jeg lover intet *smiler* for thunderbird er god til emails,
men ikke nem at danse med her på usenet.

Fra : Larsen

Dato : 28-10-11 17:26

Fra : Ivannof

Dato : 28-10-11 09:35

On 28 Okt., 04:29, "Peter Heide" <sal...@vip.dk> wrote:

> Syntes nu at M.Vestager er en bedre statminister end den forgående Jens-Poul
> Nyrup Otto Kragh

Helt klart enig! Vestager er den bedste borgerlige statsminister vi
kunne få? Lykke Rasmussen brugte helt klart for mange penge.

Hilsen Ivan

Fra : Larsen

Dato : 28-10-11 17:30

Den 28-10-2011 17:35, Ivannof skrev:

> Helt klart enig! Vestager er den bedste borgerlige statsminister vi
> kunne få? Lykke Rasmussen brugte helt klart for mange penge.

Bare trist at vi skulle have en rød regering for at få det.

Fra : Larsen

Dato : 28-10-11 17:16