Glædesdronningerne bør ikke problematisere~
Fra : Bo Warming

Dato : 27-10-11 09:28

Glædesdronningerne bør ikke problematiseres
Som erfaren kunde hos snese af ulandsskønheder på københavnske
massageklinikker kan jeg bevidne, at dette er gavligere end min kones
og min ulandshjælp "efter bogen" i Asien og Afrika i 4 år.
Et mode-geni Brandt døde fornylig og får p.t. sin opreklamerede
ægtemand omtalt i rosende vendinger.
Der er oftest mere grund til at rose de kærester, der om "handlede
kvinder" kaldes bagmænd.I årevis glæder pigerne sig i hjemlandet og
deres største ønske er at blive "studievært i DK", for sådan kan man
bedst beskrive den karrierefremgang, som det er at forlade
hjemlandets købesex og få bedre betalte, interessantere oplevelser i
Københavns underverden
Efter at SSFREL har brændt sig og lovet luderkundestraf efter valget,
indser de nu, at forbud er for udansk og vil især skade.
Solidarisk træder nu Venstres ordfører til og vil bestikke pigerne med
opholdstilladelser, hvis de vil tilsværte deres alfonskæreste overfor
politiet som ønsker domme.
Piger&bagmænd gør gavn og bør ignoreres, It aint broke, dont fix.
Bo Warming, gymnasielærer, Bjelkes Alle 46, 2200N