I USA holder de børn i bur!
Fra : P.N.

Dato : 26-10-11 17:11

http://jp.dk/udland/article2588138.ece

I en sag om børnemishandling er to amerikanske børn blevet fundet i et
dyrebur.

Fra : Kurt Lund

Dato : 26-10-11 17:14

"P.N." <245@get2net.dk> wrote

> I en sag om børnemishandling er to amerikanske børn blevet fundet i et
> dyrebur.

Og det er politisk interessant fordi?

--
Kurt Lund

Fra : P.N.

Dato : 26-10-11 20:50

"Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> "P.N." <245@get2net.dk> wrote

> Og det er politisk interessant fordi?
> Kurt Lund

Fordi overgreb begået af muslimer har politisk relevans her og så bør
overgreb begået af Amerikanere have samme status.

Fra : Kurt Lund

Dato : 26-10-11 21:24

"P.N." <245@get2net.dk> wrote

> Fordi overgreb begået af muslimer har politisk relevans her og så bør
> overgreb begået af Amerikanere have samme status.

Hvad er højest - Rundetårn eller et tordenskrald?

Tsk, tsk.

--
Kurt Lund

Fra : Bo Warming

Dato : 26-10-11 21:33

On Wed, 26 Oct 2011 21:49:58 +0200, "P.N." <245@get2net.dk> wrote:

>"Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i en meddelelse

>Fordi overgreb begået af muslimer har politisk relevans her og så bør
>overgreb begået af Amerikanere have samme status.

Muslimer har en koran der gir retning i udåd

Amerikanerne har ikke det er ligner

Fra : Peter Heide

Dato : 27-10-11 01:44

"P.N." <245@get2net.dk> skrev i meddelelsen

> "Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Fordi overgreb begået af muslimer har politisk relevans her og så bør
> overgreb begået af Amerikanere have samme status.

Jeg ville fanme ikke have et problem med at sætte et par små aber fra
Mjølnerparken i bur. Gad vide hvad forældrene til de små jævleyngel laver ,
bortset fra at mishandle kanariefugle, imens deres små djævle-afkom smadre
nabolaget i småstykker .

Mjølnerparken burde fanme politi-overvåges 24-timer i døgnet ; københavns
ubetinget største skraldespand.

Fra : @

Dato : 27-10-11 15:35

> [...]

>Fordi overgreb begået af muslimer har politisk relevans her og så bør
>overgreb begået af Amerikanere have samme status.

og du kan/vil ikke se forsellen på lands lov og på hvad individer
begår af netop ulovligheder?

du kan/vil ikke se forskellen på uhyrligheder begået af myndigheder
(stening af "utro" kvinder)

og uhyrligheder som myndighederne griber ind over for??

Fra : Bo Warming

Dato : 26-10-11 21:29

On Wed, 26 Oct 2011 18:11:21 +0200, "P.N." <245@get2net.dk> wrote:

>http://jp.dk/udland/article2588138.ece
>

>I en sag om børnemishandling er to amerikanske børn blevet fundet i et
>dyrebur.

USA er et stort land - for et par år siden opfostrede to norske
psykologer deres børn i et glasbur uden meget hudkontakt med forældre

Fra : @

Dato : 27-10-11 15:31

On Wed, 26 Oct 2011 18:11:21 +0200, "P.N." <245@get2net.dk> wrote:

>http://jp.dk/udland/article2588138.ece
>

>I en sag om børnemishandling er to amerikanske børn blevet fundet i et
>dyrebur.

hele TO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hvor mange mandlige homoseksuelle har regimet i iran mydet?

Fra : P.N.

Dato : 27-10-11 19:09

"@" <Snabel@snabel.net> skrev i en meddelelse

> hvor mange mandlige homoseksuelle har regimet i iran mydet?

Der findes i følge Ahmedinjad ikke homoseksuelle i Iran.

og så sent som i går aftes så jeg på BBC et interview med et medlem af de
sorte Pantere der fortalte at han var blevet på dømt falske anklager og
havde siddet i isolation i 30 år!!!! han rejser nu rundt og fortæller om de
umenneskelige forhold i USAs fængsler og om de andre sorte pantere der nu i
snart 30-40 år har siddet i isolation. Fængsler i USA er en industri der har
20 millioner indsatte.

Der er ligeledes mennesker i et ernormt antal der er ansat i denne milliard
industri og hvor mange af disse afsoner straffe for ting de ikke har
begået?? og lad os ikke glemme at alle disse indsatte arbejder som næsten
gratis, et andet ord for slaveri. De sukkerplantager hvor negerslaverne
arbejdede 18 timer i døgnet betjenes nu af sorte straffefanger, hvad så
ændret sig! intet såvidt jeg kan se

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 27-10-11 19:23

On Thu, 27 Oct 2011 20:09:02 +0200, P.N. wrote:

> "@" <Snabel@snabel.net> skrev i en meddelelse

> Der findes i følge Ahmedinjad ikke homoseksuelle i Iran.

Tror du virkelig på den lystløgner.?

Hvis der ikke er homoseksuelle i Iran, hvorfor henretter man dem så.?

<snip sygeligt USA-had>

Fra : @

Dato : 27-10-11 20:21

On Thu, 27 Oct 2011 20:09:02 +0200, "P.N." <245@get2net.dk> wrote:

>"@" <Snabel@snabel.net> skrev i en meddelelse

>Der findes i følge Ahmedinjad ikke homoseksuelle i Iran.

du tror vel ikke noget den person udtaler?

http://www.u-landsnyt.dk/nyhed/05-11-09/iran-tre-unge-homoseksuelle-d-mt-til-d-den

> og så sent som i går aftes så jeg på BBC et interview med et medlem af de
>sorte Pantere der fortalte at han var blevet på dømt falske anklager og
>havde siddet i isolation i 30 år!!!!

i det mindste rejser han rundt og fortæller -

hvor mange aktive modstandere af regimet i Iran rejser rundt i Iran og
kritiserer styret?

Fra : Ivannof

Dato : 28-10-11 16:27

"P.N." skrev i meddelelsen news:j8c6o0$tql$1@speranza.aioe.org...

"@" <Snabel@snabel.net> skrev i en meddelelse

> hvor mange mandlige homoseksuelle har regimet i iran mydet?

Der findes i følge Ahmedinjad ikke homoseksuelle i Iran.

Nej, det Ahmedinejihad mente var at der ikke findes LEVENDE homoseksuelle i
Iran. Og selv om det er en hensigtserklæring kan han jo godt være tæt på!

Hilsen Ivan