Hvad sker der i Muhammedanien
Fra : Martin Larsen

Dato : 26-10-11 17:08

Hvad sker der i Muhammedanien?

En ting er sikkert - velmeneren fatter ikke et kvidder. Dens hoved er så
forskruet af selvsmiger baseret på en grød af fordomme at der næppe
nogensinde kan komme lysglimt ind. Men et læserbrev i Inf fortæller det
meget godt:

Mansour Heydari siger:

Som jeg har skrevet før, det der forgår i Mellemøsten er en Islamisk
Vækkelse, som muslimerne kalder det, og ikke arabisk forår, som vestlige
medier og sekulære kræfter i regionen har forfalsket. Endelig er det ved
at gøre op for Lasse Ellegaard, som sidder i Libanon.
Derfor synes jeg at sådanne intellektuelle i vesten må hellere lade være
med at komme med recepter til og profetier for folk og samfundsforhold,
som de ikke kender. Det kan godt være at religion er noget ”hø” for
mange i vesten, men ikke for muslimer i Mellemøsten. Det kan godt være
at, i vesten ser man ingen grund til at blande religion og politik
sammen, men sådan ser man ikke på det hos muslimer, for deres tradition
siger noget andet.
http://www.information.dk/283154

Mvh
Martin

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 26-10-11 18:46

> Hvad sker der i Muhammedanien?

Det ved jeg heller ikke og hvor ligger det egentlig henne ?

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 26-10-11 19:25

Her:

http://hodja.files.wordpress.com/2006/03/groundzeroocean.jpg

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 26-10-11 21:12

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Her:
>
> http://hodja.files.wordpress.com/2006/03/groundzeroocean.jpg

Har du også en seriøs kilde til påstanden (ævlet) ?

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 26-10-11 23:42

Det er da lige så seriøst som dit ævl.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 27-10-11 00:55

> Det er da lige så seriøst som dit ævl.

Seriøs kilde, kom frisk med et svar, chatnar !

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 27-10-11 05:37

On Thu, 27 Oct 2011 01:54:52 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Seriøs kilde, kom frisk med et svar, chatnar !

Seriøs kilde, om HVAD.???

ALLE med bare et minimum af hjerneaktivitet, ved hvad der menes med
"Muhammedanien".

At DU gang på gang spørger dumt, selvom du har fået svaret mange gange,
viser bare at det er DIG der er en trollende chatnar.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 27-10-11 08:58

> Seriøs kilde, om HVAD.???

Hvad tror du selv ?

> ALLE med bare et minimum af hjerneaktivitet, ved hvad der menes med
> "Muhammedanien".

Nej, det er jo sådan noget lettere nazificeret Glistrup-bavl, ikke sandt ?

> At DU gang på gang spørger dumt, selvom du har fået svaret mange
> gange, viser bare at det er DIG der er en trollende chatnar.

Du mener at jeg spørger dumt hver gang jeg beder om en redegørelse for hvor
Muhammedanien ligger henne ? Idioterne her i dk.politik kunne jo bare gå
til bekendelse og skrive "det er sådan noget lettere nazificeret
Glistrup-bavl". Sværere er det jo ikke. Det er jo bare for at få det hele
lidt på plads. Jeg har den klare overbevisning at normale mennesker som
skulle frekventere dette forum vil føle det pinligt at se sådan noget
barnagtigt nonsens som "Muhammedanien". Kun mentalt underfrankerede
deltagere i dette forum ser intet underligt i sådan noget bavl som
nonsens-udtrykket "Muhammedanien". Det er jo selvfølgelig også i dette felt
at du hører hjemme med din IK på 14,5.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 27-10-11 14:40

On Thu, 27 Oct 2011 09:58:05 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Hvad tror du selv ?

Jeg har for længe siden opgivet at finde ud af hvad der foregår inde i det
tomrum du kalder dit hovede.

> Nej, det er jo sådan noget lettere nazificeret Glistrup-bavl, ikke sandt ?

Uanset hvad du mener om ordet, så vad ALLE med bare et minimum af
hjerneaktivitet, hvad der menes med ordet.

> Du mener at jeg spørger dumt hver gang jeg beder om en redegørelse for hvor
> Muhammedanien ligger henne ?

Måske ikke første gang, men alle de efterfølgende gange EFTER at du har
fået det forklaret.

> Idioterne her i dk.politik kunne jo bare gå
> til bekendelse og skrive "det er sådan noget lettere nazificeret
> Glistrup-bavl".

Hvorfor det (når det ikke passer).?

> Sværere er det jo ikke. Det er jo bare for at få det hele
> lidt på plads.

Nej, det er KUN for at du kan trolle lidt.

> [...]
> barnagtigt nonsens som "Muhammedanien". Kun mentalt underfrankerede
> deltagere i dette forum ser intet underligt i sådan noget bavl som

Men ALLE med bare et minimum af hjerneaktivitet, ved godt hvad der menes
med ordet "Muhammedanien".

> Det er jo selvfølgelig også i dette felt
> at du hører hjemme med din IK på 14,5.

Nu er det jo IKKE mig der bruger ordet, selvom jeg godt ved hvad der menes
med det.

Fra : DADK

Dato : 27-10-11 09:02

On 27-10-2011 06:37, Steen A. Thomsen wrote:

> Seriøs kilde, om HVAD.???
>
> ALLE med bare et minimum af hjerneaktivitet, ved hvad der menes med
> "Muhammedanien".

Det er vel derfor Kim ikke ved hvad det er?

Hvor ligger i øvrigt Udkantsdanmark? Eller provinsen? Eller
Whiskybæltet? Det mørke Jylland? Det må være hårdt for Kim - der må være
endnu mere i Kims primærkilde og leksikon, Ekstra Bladet, han ikke forstår.

Fra : Mendoza

Dato : 27-10-11 15:11

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> At DU gang på gang spørger dumt, selvom du har fået svaret mange gange,
> viser bare at det er DIG der er en trollende chatnar.

+1

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 31-10-11 13:28

"Mendoza" skrev i meddelelsen

>+1

Tværtimod - Chatnar og kontanthjælpsbums Steen A. Thomsen skal have -1 for
sit svar der naturligvis skal trækkes fra hans iq på 14, 5 = 13,5 - er helt
i overensstemmelse med det faktum at han bliver dummere og dummere.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 31-10-11 15:51

On Mon, 31 Oct 2011 13:28:21 +0100, Arne H. Wilstrup wrote:

> Tværtimod - Chatnar og kontanthjælpsbums Steen A. Thomsen skal have -1 for
> sit svar der naturligvis skal trækkes fra hans iq på 14, 5 = 13,5 - er helt
> i overensstemmelse med det faktum at han bliver dummere og dummere.

LOL. Jeg ramte Wilstrup på hans ømme tå, IGEN.

Det er jo 100% korrekt at ALLE med bare et minimum af hjerneaktivitet, ved
hvad der menes med "Muhammedanien", selvom man mener at udtrykket er
barnligt, men som sædvanlig går mudderkaster-Wilstrup direkte efter
budbringeren, uden at forholde sig det mindste til budskabet.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 01-11-11 12:01

"Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> -1 for sit svar der naturligvis skal trækkes fra hans iq på 14, 5 =
> 13,5 - er helt i overensstemmelse med det faktum at han bliver

Ja du har sgu nok ret, jeg overvurderer chatnaren, hans IK på 14,5 er nok
ikke meget mere end i omegnen af de 10, niveauet som en dybt debil person,
gad vide om han i det hele taget går oprejst rundt...

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 01-11-11 14:51

Get a room, brownnose.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-10-11 21:28

On Wed, 26 Oct 2011 20:25:14 +0200, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

> [...]
Fra Senegal til Indomesien

lande med befolkningseksplosion, intolerance og hellig krig
terrorisme

Fra : Martin Larsen

Dato : 26-10-11 22:43

On 2011-10-26 22:27, Bo Warming wrote:

> Fra Senegal til Indomesien
>
> lande med befolkningseksplosion, intolerance og hellig krig
> terrorisme

Og de tænker mindst 500 år frem for Allah kan være tålmodig når
nødvendigt, mens de ateister der styrer i kristne lande højst tænker til
næste valg.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 27-10-11 02:10

Fra : Bo Warming

Dato : 27-10-11 03:27

>Og de tænker mindst 500 år frem for Allah kan være tålmodig når
>nødvendigt, mens de ateister der styrer i kristne lande højst tænker til
>næste valg.

Ingen tænker 500 år frem

Har man fået sig en intolerant relligion, er det for at kunne føle sig
GOD og hævet over den vantro her og nu

Dette alvorlige problem løses ikke af integrations-indsats, som
handler om at lære nogle talemåder om respekt for værtslandets kultur

Et sted at starte er, at chefer siger til betjente og badedamer at
klager nogen over blufærdighed så ignorer hvis ikke vild sædsprøjtende
uterlighed.
VOLD SKAL STOPPES .
Andet skal ignoreres,

Kim Larsen vil have spark mod al anderledeshed som forarger, men det
er et blindspor.
Ole Kreiberg tåler ikke at noget SENDER ER SIGNAL som misforstås
Indskærp alle en bagatelgrænse

Fra : kk

Dato : 27-10-11 08:11

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) formulerede
spørgsmålet:
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det ved jeg heller ikke og hvor ligger det egentlig henne ?

....er vel det samme som Muhammedanistan, en betegnelse for et "kunstigt
land/område" som jeg, for nogle år siden, oplevede anvendt af Dansk
Røde Kors, i et øvelsesscenario, på et kursus for kommende delegater.
mvh
kk

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 27-10-11 08:50

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "kunstigt land/område" som jeg, for nogle år siden, oplevede anvendt
> af Dansk Røde Kors, i et øvelsesscenario, på et kursus for kommende

Muhammedanien, det er sådan noget lettere nazificeret Glistrup-bavl, ikke
sandt ?

Fra : Bo Warming

Dato : 27-10-11 09:25

On Thu, 27 Oct 2011 09:50:16 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

>Muhammedanien, det er sådan noget lettere nazificeret Glistrup-bavl, ikke
>sandt ?

Jeg tror ordet optrådte i min barndoms Anders And - det er ihvertfald
folkeligt og letforsåeligt mensådant hader MEDIERNE

Fra : kk

Dato : 27-10-11 09:39

Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) formulerede torsdag:
> "kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> Muhammedanien, det er sådan noget lettere nazificeret Glistrup-bavl, ikke
> sandt ?

Det har jeg ingen mening om. Jeg kan heller ikke afvise at Glistrup har
anvendt udtrykket. At det skulle have noget med nazisme at gøre, kan
jeg ikke se. I øvrigt forekommer det mig at være umiddelbart
forståeligt og uden muligheder for fejltolkninger.
mvh
kk

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 29-10-11 16:23

Den 27/10/11 10.38, kk skrev:

>At det skulle have noget med nazisme at gøre, kan jeg ikke se.

Nej?

http://www.truthandgrace.com/muslimloveforhitler.htm

/Kim

Fra : @

Dato : 27-10-11 15:30

On Wed, 26 Oct 2011 18:07:47 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>at, i vesten ser man ingen grund til at blande religion og politik
>sammen, men sådan ser man ikke på det hos muslimer, for deres tradition

problemet er at flertallet af intelektuelle er mindst lige så
"ret"troende som selv den argeste muhamedaner

de intelektuelle tror i ramme alvor at de er i besiddelse af viden