Debatspeciale ej blotteri:
Fra : Bo Warming

Dato : 26-10-11 05:52

Debatspeciale ej blotteri:

Venstre-ordfører vil straffe luderkunder
Information 26.10 lader Nørby(V) fremføre, at ligesom man ikke kan se
på hælervarer at de er stjålne, kan man ikke se på handlede
ulandsludere at de er handlede, så kunder kan i dag straffes for
voldtægt!

Ved flere TV indslag har det været Bo Warming speciale i bl.a. TV2 og
DR programer, at stå frem som luderkunde og tale Adam Smith
liberalisme om, at staten skal blande sig uden om prostitution.

Blufærdighedskrænkelses-anklage mod mig bør bortfalde, fordi jeg står
for afslappede holdninger vedr afklædthed og sex generel. Det
modbeviser, at intention om uterlig blottelse sku ha vejet tungt vedr
den påklædning ,som politiet har forograferet uden at finde
penissynlighed .

Fra : Ole Kreiberg

Dato : 26-10-11 12:14

Bo Warming<bwng@bwng.dk> wrote:
> [...]
> modbeviser, at intention om uterlig blottelse sku ha vejet tungt vedr
> den påklædning ,som politiet har forograferet uden at finde

Når du går rundt i en nederdel, bliver du opfattet som transvestit, d.v.s. pervers, og har du ingen bukser på indenunder, er der ikke langt til at mistænke dig for uterlige hensigter. Sådan tror jeg, at politiet tænker.

Går du over på den side af gaden i den mundering, usoigneret og måske barfodet og sætter dig i nærheden af en børneinstitution, bliver du af personalet opfattet som en potentiel trussel eller i det mindste som en sælsom skør kugle.

--
Android Usenet Reader
http://android.newsgroupstats.hk

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 26-10-11 12:30

"Ole Kreiberg" <olekreiberg@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> barfodet og sætter dig i nærheden af en børneinstitution, bliver du
> af personalet opfattet som en potentiel trussel eller i det mindste

Han burde have et veltilrettelagt spark af en størrelse 47 i røven så
kraftig at han røg flyvende tilbage over hegnet til sin egen rotterede (som
han sikkert selv kalder en bolig). Synd at der ikke er en stor kraftig
mandlig beslutsom pædagog i børneinstitutionen til at klare præcis den
opgave (måske krydret med et par små flade lussinger så han kan lære det).

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Bo Warming

Dato : 26-10-11 14:49

On Wed, 26 Oct 2011 13:30:24 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

> [...]
>mandlig beslutsom pædagog i børneinstitutionen til at klare præcis den
>opgave (måske krydret med et par små flade lussinger så han kan lære det).

Et retssamfund bruger ord og ikke vold

Det første menneskelige væsen, der kastede en fornærmelse i stedet for
en sten, var civilisationens grundlægger. Sigmund Freud
(1856-1939)

Fra : DADK

Dato : 27-10-11 09:04

On 26-10-2011 13:30, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> [...]
> mandlig beslutsom pædagog i børneinstitutionen til at klare præcis den
> opgave (måske krydret med et par små flade lussinger så han kan lære det).

Så meget for Kims påtagede forargelse ift selvforsvar og berettiget brug
af magt. Han leder efter en "voldsabe" der kan straffe BW, selvom BW
intet har gjort.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-10-11 14:46

On Wed, 26 Oct 2011 13:13:33 +0200, "Ole Kreiberg"
<olekreiberg@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>
>Går du over på den side af gaden i den mundering, usoigneret og måske barfodet og sætter dig i nærheden af en børneinstitution, bliver du af personalet opfattet som en potentiel trussel eller i det mindste som en sælsom skør kugle.

Hvis jeg sætter tanker igang, så fint.

Jeg vil gerne være underholdende som Glistrup

Politiet bør besvare ameldelser med at de har for travlt til sådant
småpjat der ikke berører DET VIGTIGE = VOLD

Fra : Bo Warming

Dato : 26-10-11 15:19

<olekreiberg@yahoo.dk> wrote:

>Når du går rundt i en nederdel, bliver du opfattet som transvestit, d.v.s. pervers, og har du ingen bukser på indenunder, er der ikke langt til at mistænke dig for uterlige hensigter. Sådan tror jeg, at politiet tænker.

Du bor i lejlighed med hyggelig opgang, kan jeg huske.
Tænk hvis du som nabo fik drengepigen der har fået skået bryster af
fordi hun vil sharmere bøsser?

Vil du anmelde sådan en trans til politiet når du ser hende daglig?

Hvis naboen onanerer så du glider i smattet - er det perverst nok til
at ulejlige politi - eller er det nemmere at se sig for?

Politiet vil ikke gide dig for de har travlt og det BØR de have`

Fra : Ole Kreiberg

Dato : 26-10-11 16:48

> [...]

> at ulejlige politi - eller er det nemmere at se sig for?
> Politiet vil ikke gide dig for de har travlt og det BØR de have`

Man bør så absolut holde sine perversioner for sig selv.

Du er jo selv enig i det forkastelige i at skilte med sin religion i det offentlige rum, i hvert fald, når det gælder muslimske kvinder, der går med tørklæde. At gå med nederdel, når man er mand og religiøst betinget tørklæde, når man er kvinde, passer ikke ind i den danske virkelighed. Man kan gå med kilt i Scotland og tørklæde i Saudi Arabien men ikke i Danmark. En mand med nederdel signalerer perversion, og en kvinde med tørklæde signalerer et upassende forhold til religion.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-10-11 21:22

On Wed, 26 Oct 2011 17:47:46 +0200, "Ole Kreiberg"
<olekreiberg@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>
> Du er jo selv enig i det forkastelige i at skilte med sin religion i det offentlige rum, i hvert fald, når det gælder muslimske kvinder, der går med tørklæde. At gå med nederdel, når man er mand og religiøst betinget tørklæde, når man er kvinde, passer ikke ind i den danske virkelighed. Man kan gå med kilt i Scotland og tørklæde i Saudi Arabien men ikke i Danmark. En mand med nederdel signalerer perversion, og en kvinde med tørklæde signalerer et upassende forhold til religion.

Der er sundhed i at naturlig ventilation holder skridtet tørt og man
ike bruger de torturerende hudsvampforårsagende bleer

Dette er ikke om religion

DEr er heller ikke gnist af perverson eller ekshibitionisme i min
adfærd , højst lidt positiv propaganda for at opføre sig
ikke-hysterisk, afslappet idet snerper kan se DEN ANDEN VEJ

Fra : Ole Kreiberg

Dato : 26-10-11 22:00

Bo Warming<bwng@bwng.dk> wrote:

> DEr er heller ikke gnist af perverson eller ekshibitionisme i min
>adfærd

Det har jeg aldrig sagt, men din påklædning signalerer denne mulighed og har åbenbart gjort, at du har fået en anklage på nakken.

Fra : Bo Warming

Dato : 27-10-11 03:03

On Wed, 26 Oct 2011 22:59:44 +0200, "Ole Kreiberg"
<olekreiberg@yahoo.dk> wrote:

>Det har jeg aldrig sagt, men din påklædning signalerer denne mulighed og har åbenbart gjort, at du har fået en anklage på nakken.

Faren er, at giver man som du efter for de tilfældige nævenyttige
anmelderes grundløse HYSTERI så betyder det at børn ikke kan få lært
at svømme, for de må ikke følges med moderen i svømmehal pga
"BLUFÆRDIGHED"

http://politiken.dk/indland/ECE1276820/sex--samfund-svoemmehaller-diskriminerer-smaa-drenge/

Er du sikker på at din skjorte idag ikke "SIGNALERER DEN MULIGHED" at
du er brunskjorte dvs nazi-voldelig?

Fra : Bo Warming

Dato : 26-10-11 22:24

<olekreiberg@yahoo.dk> wrote:

>Man bør så absolut holde sine perversioner for sig selv.

MAn kan lige så godt påtå at du med din kz-kloge hjemmeside "ikke
holdt dine ækle perversioner for dig selv"

Fra : Peter Heide

Dato : 27-10-11 02:00

"Ole Kreiberg" <olekreiberg@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> pervers, og har du ingen bukser på indenunder, er der ikke langt til at
> mistænke dig for uterlige hensigter. Sådan tror jeg, at politiet tænker.

Tror politiet har opgivet BW. Jeg har haft fornøjelsen at se ham vandre
rundt i det bare næsten ingenting flere gange i sommers . Tror hverken
børnene eller pædagogerne bliver specielt bange , eller for den sags skyld
ophidset, af at se ham vandre rundt i nabolaget. Han bliver betragtet som
uskadelig ,så lad dog tossen være i fred.