Sharia vinder frem
Fra : Kert Rats

Dato : 25-10-11 19:50

Citat fra nedenstående link: "Stik imod hensigten ser NATO ud til at have
banet vejen for et teokratisk styre i Libyen. Men man var advaret."

Lars Hedegaard fra Sappho skriver om den fejlslagne indsats i Libyen. Læs
mere på:
http://www.sappho.dk/vesten-i-krig-for-sharia.htm

Det ser sgu ikke for lyst ud i fremtiden!

Venligst

Kert Rats

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 25-10-11 20:23

"Kert Rats" <nat@hestedag.nu> skrev i en meddelelse
> [...]
> Læs mere på:
> http://www.sappho.dk/vesten-i-krig-for-sharia.htm
>
> Det ser sgu ikke for lyst ud i fremtiden!

Eller også ender det med nye demokratier med frie valg i alle de arabiske
lande og det vil fandme ikke være godt for de vaskeægte racister,
Stefanowich.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : /john

Dato : 25-10-11 20:34

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i meddelelsen

> Eller også ender det med nye demokratier med frie valg

Eksempelvis HVOR?

I Gaza var der eksempelvis frie valg, men det lod Hamas sig som bekendt ikke
forvirre af - ved et blodigt kup smed de Fatah ud og overtog HELE magten.

Demokrati, islamic style.

/john

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 25-10-11 21:24

"/john" <nn@ok> skrev i en meddelelse

> Eksempelvis HVOR?

Men tænk sig nu hvis det endte sådan, det ville være slemt for dig, ikke
John ?

Fra : /john

Dato : 25-10-11 23:16

> [...]
i meddelelsen

> Men tænk sig nu hvis det endte sådan, det ville være slemt for dig, ikke

Bolden, skrighals, bolden!

Tråden handler jo ikke om mig.

/john

Fra : @

Dato : 27-10-11 14:36

On Tue, 25 Oct 2011 22:24:20 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

>"/john" <nn@ok> skrev i en meddelelse

>Men tænk sig nu hvis det endte sådan, det ville være slemt for dig, ikke
>John ?

ja tænk hvis

man brolagde Nordsøen - så kunne man gå til Skotland

hvilke indikationer har du på at muhamedanere nogetsteds ønsker
demokrati?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 27-10-11 15:26

"@" <Snabel@snabel.net> skrev i en meddelelse

> ja tænk hvis
>
> man brolagde Nordsøen - så kunne man gå til Skotland

Ja og så kunne du gå derover og bosætte dig et sted langt ude på landet uden
Internet.

Fra : @

Dato : 27-10-11 14:30

On Tue, 25 Oct 2011 21:34:24 +0200, "/john" <nn@ok> wrote:

> [...]
>forvirre af - ved et blodigt kup smed de Fatah ud og overtog HELE magten.

og i Afrika

one man one vote ONCE!!!!!!!!!!!!!!!!

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 25-10-11 21:48

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:K0Epq.4829$Ey3.75@newsfe27.ams2...
> "Kert Rats" <nat@hestedag.nu> skrev i en meddelelse

> Eller også ender det med nye demokratier med frie valg i alle de arabiske
> lande og det vil fandme ikke være godt for de vaskeægte racister,

Det er et lys i mørket du forære den store hoben overskudsmuhamedanere, de
får frie valg til hvad.

Fra : Martin Larsen

Dato : 25-10-11 22:06

On 2011-10-25 21:23, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> [...]
>
> Eller også ender det med nye demokratier med frie valg i alle de arabiske
> lande og det vil fandme ikke være godt for de vaskeægte racister,

Skriger brøleaben hvis eneste aktiv er at brøle højere når løgnen ikke
vil enes med sandheden....

Fra : Ivannof

Dato : 26-10-11 07:35

On 25 Okt., 21:23, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com eller Datemas.de
\)" <kl2...@gmail.com> wrote:

> Eller også ender det med nye demokratier med frie valg i alle de arabiske
> lande og det vil fandme ikke være godt for de vaskeægte racister,
> [...]

Tænk hvis det resulterede i at de fik udviklet deres lande til at være
steder de ikke havde lyst til at flygte fra! Så mindskedes behovet for
at være racist. Og tænk hvis de lande blev til steder danskere havde
lyst til at emigrere til osv. osv. Hvem kan være mod det?

Hilsen Ivan

Fra : @

Dato : 27-10-11 14:30

On Tue, 25 Oct 2011 21:23:21 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
> [...]

>Eller også ender det med nye demokratier med frie valg i alle de arabiske
>lande og det vil fandme ikke være godt for de vaskeægte racister,

Hvilke indikationer har du på at muhamedanere ønsker demokrati?

og hvorfor skulle det være godt for racister?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 27-10-11 15:28

> Hvilke indikationer har du på at muhamedanere ønsker demokrati?
>
> og hvorfor skulle det være godt for racister?

Det er da altid rart for jer at have noget at gå op i. Man mærker jo
tydeligt at ikke ret meget andet interesserer jer.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-10-11 15:38

On Tue, 25 Oct 2011 20:50:29 +0200, "Kert Rats" <nat@hestedag.nu>
wrote:

> [...]
>mere på:
>http://www.sappho.dk/vesten-i-krig-for-sharia.htm
>
>Det ser sgu ikke for lyst ud i fremtiden!

Eneste blodige sharia hidtil har været æresdrab og det rammer kun
muslimer og dem har vi nok af

LAd os ophæve demokrati så de ikke via flertal kan indføre
håndsafhugning af din og min søn de griber i butikstyveri

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 26-10-11 16:08

> [...]
> http://www.sappho.dk/vesten-i-krig-for-sharia.htm
>
> Det ser sgu ikke for lyst ud i fremtiden!

Da jeg læste dette i går på engelsk i et forum virkede det overbevisende,,,

"Folk forveksler hvad "Sharia lov" egentlig betyder. Det betyder bare, at loven er baseret på
Koranen,
på samme måde som vestlige lov angiveligt er baseret på Bibelen.
Det "Sharia" handler om er, hvordan man fortolker Koranen, så "Sharia" kan betyde 100 forskellige
ting.
Det kan være meget progressive og moderate, eller det kan være meget radikal og ekstrem.
Gaddafis Libyen var "Sharia", men det var en meget moderat fortolkning af "Sharia",
mens Saudi-Arabien er en meget radikal fortolkning af "Sharia".
Ser på Tyrkiet, der har et sharia-lov baseret system.
hvornår var det sidste gang den tyrkiske stat stenet en kvinde."

Jan Rasmussen

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-10-11 18:04

Jan Rasmussen <invalid@invalid.com> skrev i meddelelsen
3lVpq.218956$9q4.9776@news.usenetserver.com:

> "Folk forveksler hvad "Sharia lov" egentlig betyder. Det betyder
> bare, at loven er baseret på Koranen,

Og koranen og sunna efterlader ikke megen plads til fortolkning. Der er
eksempelvis kun én mulig straf for apostasi: Døden.

> på samme måde som vestlige lov angiveligt er baseret på Bibelen.

Vestlig lov er ikke baseret på bibelen. Hvor har du det fra?

> Gaddafis Libyen var "Sharia", men det var en meget moderat
> fortolkning af "Sharia",

Gaddafis Libyen var en sekulær stat med sekulær lovgivning. Ingen sharia
dér.

> Ser på Tyrkiet, der har et sharia-lov baseret system.

Tyrkiet er (lidt endnu) en sekulær stat med sekulær lovgivning.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-10-11 21:19

On Wed, 26 Oct 2011 19:03:44 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>dér.

>Tyrkiet er (lidt endnu) en sekulær stat med sekulær lovgivning.

Ifølge Politiken 23.10. kan der fremskrives at om 100 år vil kun 5 %
af verdensbefolkning være hvide kristne

I 1900 var det 25%

Fra : @

Dato : 27-10-11 15:33

On Wed, 26 Oct 2011 19:03:44 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Gaddafis Libyen var en sekulær stat med sekulær lovgivning. Ingen sharia
>dér.

ikke endnu

>Tyrkiet er (lidt endnu) en sekulær stat med sekulær lovgivning.

så længe det varer

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 27-10-11 16:18

> [...]
>
> Vestlig lov er ikke baseret på bibelen. Hvor har du det fra?

> Gaddafis Libyen var en sekulær stat med sekulær lovgivning. Ingen sharia dér.

Men på dette kort (som sidst er opdateret 3/9/2011)
http://en.wikipedia.org/wiki/File:LegalSystemsOfTheWorldMap.png
figurere Libyen som "Fiqh" ligesom Saudi, Iran, osv.

Og er listed som "Mix of Islamic law and the Green Book of Ghaddafi"

"Fiqh is an expansion of the code of conduct (Sharia) expounded in the Quran,
often supplemented by tradition (Sunnah) and implemented by the rulings and
interpretations of Islamic jurists."

Jan Rasmussen

Fra : Bo Warming

Dato : 26-10-11 21:17

On Wed, 26 Oct 2011 17:07:39 +0200, "Jan Rasmussen"
<invalid@invalid.com> wrote:

> [...]
>Ser på Tyrkiet, der har et sharia-lov baseret system.
>hvornår var det sidste gang den tyrkiske stat stenet en kvinde."

Tro ikke på dem der påstår at der fines en "blød" sharia

Princippet i al sharia er at demokrati skal have nul magt for Allahs
vilje står over al politik

Fra : @

Dato : 27-10-11 15:24

<invalid@invalid.com> wrote:

>"Folk forveksler hvad "Sharia lov" egentlig betyder. Det betyder bare, at loven er baseret på
>Koranen,

plus sunna og hadith

>på samme måde som vestlige lov angiveligt er baseret på Bibelen.

ja det vil de kristne sikkert angi'

> [...]
>Ser på Tyrkiet, der har et sharia-lov baseret system.
>hvornår var det sidste gang den tyrkiske stat stenet en kvinde."

spørgsmålet er ikke hvornår den tyrkiske stat har udstedt
steningsstraf

spørgsmålet er hvor rabiate er befolkningen,

og desværre tyder alt på at i lande med muhamedansk flertal bilver
folkene mere og mere rabiate