Pædofili forsvares som legal og ufarlig
Fra : Bo Warming

Dato : 25-10-11 11:44

Pædofili forsvares som legal og ufarlig
Psykologchefen som var TV2 kronvidne insisterede at smag for børn der
ikke udleves er OK, så det må vel også børneporno være?
Nogle er skræmt ved voksne partnere og foretrækker især børn og
skamhårsbarberede.
Rager det staten om du vil betale dobbelt for "karamellen er hårløs"?

Fra : Bo Warming

Dato : 25-10-11 18:29

On Tue, 25 Oct 2011 12:43:38 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>skamhårsbarberede.
>Rager det staten om du vil betale dobbelt for "karamellen er hårløs"?

Ulovlig er pædofilOVERGREB dvs genitale berøringer og lignende

Men burde man ikke kun ulovliggøre hvad barnet mishages ved?

Voksne ejer ikke børns smag - slap af og lad hin enkelte realisere sig
selv , tvangfrit.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-10-11 18:38

On Tue, 25 Oct 2011 19:29:08 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>
>Men burde man ikke kun ulovliggøre hvad barnet mishages ved?
>
>Voksne ejer ikke børns smag - slap af og lad hin enkelte realisere sig

Politikens beskrivelse af piger ku passe på mange mindreårige jeg har
passeet ved ungdomshuset da det var aktivt.

Skulle politiet retsforfølge, blot fordi teeanagerne ønsker martyrium
og lever op til lovens pæfili-aldersgræser

   Den udprægede maskuline stemming, det kunne jeg se allerede
dengang, hvor jeg knap havde læst min første terapiborg, udviklede en
særlig form for ømhed pigerne imellem. En slags
ungdomshus-lesbianisme, der ikke skulle tages for meget mere, end hvad
det var. Pludeslig som man stod der, i klumpen forran scenen, op ad
baren nede i Spejlægget, begyndte de at kysse volsomt og vådt. Bløde
pigelæber, kærlige berøringer, store snørestøvler, slidte jeans og
store tunge læderjakker, metal. Så holdt de op igen.Og skred.Hver sin
vej. For det meste. Politiken 2sektion-Lørdag 26. februar 2005