Prut og roser lugter lige fint
Fra : Bo Warming

Dato : 25-10-11 11:43

Prut og roser lugter lige fint
Hvis din lille søn lader en vind gå fra anus og mor siger "Det lugter
ikke godt" så er du en anti-videnskabelig skurk hvis du ikke supplerer
med "Smag og behag er forskellig"
Gør du det og din kone er kvik, vil hun måske indvende at kolera blev
bekæmpet ved at nogle fandt lugt af lort grim og derfor kloakerede, "
og det er sandt, men det ændrer ikke på at prut-luften kan ikke
overføre bakterier, helt som den af Ole Kreiberg kritiserede luft fra
urinsø på gulv ikke kan.
Lort kan og bør derfor aldrig berøre drikkevand eller mad, men
ammoniak fra en gæret urinsø eller svovlbrinte fra prut er kun
INDIKATOR om at noget er unormalt
Vi bør lære vore børn at smagsdommeri er noget skadeligt snobberi for
en kan lide rosenparfume og en kan lide violparfume og en finder begge
kvalmende og ingen gavner sandhed mer end andre.
Jeg læste en historiker fastslå at for muslimer er Mekka, Klippemoske
og Cordoba de tre vigtigste moskeer i den rækkefølge.
Religion er vås, for en klog gud vil ikke belønne smag
Størst mulig lykke opnås ved rationelt at forebygge infektion - ikke
ved at være hysterisk

Fra : Martin Larsen

Dato : 25-10-11 12:15

On 2011-10-25 12:43, Bo Warming wrote:
> Prut og roser lugter lige fint

Tag dine piller

Fra : Bo Warming

Dato : 25-10-11 14:56

On Tue, 25 Oct 2011 13:15:09 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Tag dine piller

Som du ved er jeg psykiatrimodstander og har aldrig kunne
diagnosticeres og har spist en kvart pille for at prøve det men er
ellers MIG SELV ALTID

Alle piller er skadeligt zombiepjat

så -evner du ikke et seriøst svar

Læs hele tråden - der er dyb tænkning i videnskabeligheden

Ønsker du at skræmme folk ud af ng når du er unødvendig negativ mod
mange?