Jews: Can’t beat,JOIN THEM
Fra : Bo Warming

Dato : 25-10-11 05:53

Jews: Can't beat,JOIN THEM
Som den kopi-Glistrup jeg er, holder jeg mig fri af kritik af jøder
Ikke at Glistrup ikke på tomandshånd kunne komme med negative
generaliseringer om NewYorkjøder mm, men han vidste at man får
nazistempel hvis man er misforståelig offentligt
Jeg kan lide modige brainstormings-og sammensværgelses-teorier og har
længe været fascineret af "den om Paulus"
Paulus var jo ledende jøde med job om at forfølge
Markus-Lukas-Matæus-Johannes slænget af urkristne
Han indså at de var så stærke i troen at de hellere burde nyttiggøres
end bekæmpes
Så efter Damaskus-åbenbaring skiftede han kurs og blev deres meget
brevskrivende leder og har ry for at gøre kristendommen til en
lovreligion som var egnet til at kejser Konstantin ku gøre den til en
saltvandsindsprøjtning for Romerriget og dets ny statsreligion.

Mange incl Nietzsche har foretrukket Jesus-kristendom for
Paulus-kristedom men SE FREM - der er i dag kun den sidste type
Og dens fortjenester er mange så Paulus er OK
Men han var en jødisk magthaver og hans given kristendommen en ny
retning kan meget vel have været mere til fordel for jødedom end
kristendom og her mener jeg som Glistrup: Kritiser ikke men søg at
forstå

Jødedom har siden 1815 eller før styret USA, især udfra New York
regionen.
De fik Israel op at stå men kan svigte pr tostatsløsning.
De siger de reddede EU-kristne i 1918 og 1945, men kan svigte dem ,
hvis fordelagtigt