Min drøm er at gå ny veje og derved være e~
Fra : Bo Warming

Dato : 25-10-11 00:27

Min drøm er at gå ny veje og derved være et eksempel for alle,
eksempelvis urininkontinente mænd over 60 som plejehjem belemrer med
bleer.
Har man det tilpas varmt på sit rum, behøver man ikke en byltet
badekåbe om sig, men kan lade en lang skjorte hænge ned og man er ikke
blufærdighedskrænkende når dem man møder kun aner "lidt af noget
mørkt" omkring penis . Uterlighed kræver fuld synlighed som ved
erektion, hvilket jeg aldrig har haft i andre medmenneskers
tilstedeværelse end en kærestes
Når blæretrykket skal lettes. holdes en kop ind i skridtet og med
klud eller fingre masseres de sidste dråber ud, og koppens indhold
hældes i en stor plastdunk under min komputer og denne tømmes i
toilettet ugentlig
Ting i hjem og have sætter jeg en ære i at kunne finde, men det er
ligegyldig, om de står pænt.
Jeg er drevet af min fars ord. at livet skal være en leg, og man skal
gøre kun, hvad man har lyst til, når man blot ikke generer andre
fysisk.
Engang imellem, når jeg ikke kan finde noget vigtigt , foranstalter
jeg oprydning og får da sjov ud af det - men pligtoprydning er livet
for kort til. Gerne ring 35861000 evt 20538913. Bo Warming

Fra : Ole Kreiberg

Dato : 25-10-11 12:30

Bo Warming<bwng@bwng.dk> wrote:
> [...]
> jeg oprydning og får da sjov ud af det - men pligtoprydning er livet
> for kort til. Gerne ring 35861000 evt 20538913. Bo Warming

Er det ikke et noget besværligt alternativ til bare at benytte det dertil indrettede toilet?
--
Android Usenet Reader
http://android.newsgroupstats.hk

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 25-10-11 14:21

Ole Kreiberg <olekreiberg@yahoo.dk> wrote:

> [...]

Hold da kæft en stank der må brede sig! Må jeg anbefale en kattebakke
med absorberende granulat.
--
Jesper
Hvad udad tabes skal indad vindes.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-10-11 15:03

On Tue, 25 Oct 2011 15:21:09 +0200, shefan@hotmail.com (Jesper Ørsted)
wrote:

>Hold da kæft en stank der må brede sig! Må jeg anbefale en kattebakke
>med absorberende granulat.

Besøg mig og konstater nul stank

En åben natpotte gir lugt men en dunk med tragt i og en kop i
tragthullet gir nul luftafgang til lokalet

Iøvrigt er jeg meget alene og man vænner sig til disse svage ufarlige
lugte

Kattebakke har min kone brugt til sine katte DET stinker - Min løsning
gør ikke

Hvorfor skriver du om hvad du ingen erfaring har med?

Hvorfor den intolerance?

Fra : Ole Kreiberg

Dato : 25-10-11 18:15

Bo Warming<bwng@bwng.dk> wrote:

> Hvorfor den intolerance?

Det her er en debatgruppe, hvor modstridende opfattelser mødes. Derfor må man finde sig i kritik og modsigelse.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-10-11 18:52

On Tue, 25 Oct 2011 19:15:05 +0200, "Ole Kreiberg"
<olekreiberg@yahoo.dk> wrote:

>Det her er en debatgruppe, hvor modstridende opfattelser mødes. Derfor må man finde sig i kritik og modsigelse.

Og med din afslørende udlevering af din egen skamfølelse vedr lidt
unormalitet forærer du mig argumentation for at vi bør arbejde for
frigørelse
Alt andet er en hån mod folk med urininkonrtinensproblemet

Uvedkommende bør lære at se den anden vej og ellers være strafbare som
kikkere (voyeurs)

Gade og vej ejes ikke af Jer der ønsker uniformeret adfærd og enshed

Fra : Ole Kreiberg

Dato : 25-10-11 16:50

Fra : Bo Warming

Dato : 25-10-11 14:59

On Tue, 25 Oct 2011 13:29:56 +0200, "Ole Kreiberg"
<olekreiberg@yahoo.dk> wrote:

>Er det ikke et noget besværligt alternativ til bare at benytte det dertil indrettede toilet?

Jeg ønsker at hjælpe de mange millioner der påtvinges bletortur og
mine løsninger er praktiske alternativer - ring 35861000

Ingen kommentar til min kz-trådstart? med Lindtner pointe

Fra : Bo Warming

Dato : 25-10-11 18:24

<olekreiberg@yahoo.dk> wrote:

>Er det ikke et noget besværligt alternativ til bare at benytte det dertil indrettede toilet?

Jeg er ikke condi-freak og inkontinens betyder at sjatter presser sig
på så ofte at toiletture er uoverkommelige og de fleste påtvinges
ble-torturen

Hvorfor ikke blive i samme sæde og med en nem håndbevægelse overføre
til dunk uden spild der gir lugt
Ugentlig hældes fyldt dunk i toilet

At nogle går over åen efter vand rager ikke mig

Fra : Bo Warming

Dato : 25-10-11 18:59

On Tue, 25 Oct 2011 19:24:09 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>til dunk uden spild der gir lugt
>Ugentlig hældes fyldt dunk i toilet
>
>At nogle går over åen efter vand rager ikke mig

Fordi snerper som dig ser pædofilispøgelser ved højlys dag, kan
teenageres forfølrelser af ældre forreningsmænd blive nyt
kriminalitetsområde fx hvad er beskrevet i dette dig.

Som kunne handle om skolepigers dagligdag i spisefrikvarteret på
Tokyo-skoler - hvor man er så tolerante at inspektøren siger a
forældre må selv opdrag deres døtre

   May I Feel Said He?-may I feel said he-(i'll squeal said
she-just once said he-it's fun said she)--(may I touch said he-how
much said she-a lot said he)-why not said she--(let's go said he-not
too far said she-what's too far said he-where you are said she)--may I
stay said he-(which way said she -like this said he-if you kiss said
she)--may I move said he-is it love said she)-if you're willing said
he-(but you're killing said she--but it's life said he-but your wife
said she-now said he-ow said sbhe--(tiptop said he-don't stop said
she-oh no said he)-go slow said she--(cccome? said he-ummm said
she-you're divine! said he-(you are Mine said she) -EE

Vi bør tilstræbe - som japanerne - at kun når blødende sår, er der
kriminalitet - uanset aldersgrænser

Fra : Bo Warming

Dato : 25-10-11 18:47

<olekreiberg@yahoo.dk> wrote:

>Er det ikke et noget besværligt alternativ til bare at benytte det dertil indrettede toilet?

Når folk har så snerpet uforståenhed som du, så føler man sig som en
helgen ved at vove at gå ny veje til menneskehedens gavn

I følgende citat fra vor ældste ministers snerpede selvbebrejdelser
ydeliggøres yderligere at der er brug for en frigørelses indsats og
øget tolerance

Hvad er det pinligste øjeblik i dit liv"Der er at komme hjem fra et
møde og opdage, at man har glemt at knappe bukserne. Og at skjorten
tilmed stak ud af gylpen. Det skete faktisk her for kort siden. Det
var dybt pinligt. At kommme hjem og se sig selv i et spejl og se: Gud,
der stikker en del af skjorten ud af den øverste del af gylpen. Det
var ikke til at bære.   Bertel Haarder Politiken 25 august 2002