Sharia for 200 milliarder
Fra : Claus E. Petersen

Dato : 24-10-11 05:57

http://jp.dk/udland/mideast/article2585144.ece

ja, jeg kender nu ikke beløbet, men billigt har det nok ikke været at
være frivillige fødselshjælpere for et nyt asocialt fascistisk regime.

Nu mangler vi bare at organisationer for kvinders rettigheder kommer på
banen for deres medsøstre i det kommende Libyen, men det har vel lange
udsigter.

Var der forresten andre end Dansk Folkepart der modsatte sig at Danmark
blandende sig i den Libyske stammekonflikt?

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 24-10-11 07:21

On Mon, 24 Oct 2011 06:57:18 +0200, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@yahoo.com> wrote:

> [...]
>
>Var der forresten andre end Dansk Folkepart der modsatte sig at Danmark
>blandende sig i den Libyske stammekonflikt?
DF burde være belønnet ved valget

Helle fabler om demokrati i Libyen - der
i 1551 var blevet osmannerprovins
i 1949 blev kongedømme
i 1969 kuppedes af Gadaffi dvs SLET IKKE har tradition for demokrati

Helle gør DK til grin ved at påså dem demokratiske via en aflivning

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-10-11 10:00

On 2011-10-24 08:21, Bo Warming wrote:

> [...]
> i 1969 kuppedes af Gadaffi dvs SLET IKKE har tradition for demokrati
>
> Helle gør DK til grin ved at påså dem demokratiske via en aflivning

Den skikkeligt udseende mand i spidsen for overgangsrådet er måske den
eneste i Libyen der ikke er lystmorder - "fred & forsoning" - min bare røv

Mvh
Martin