Kranieløst lykkepillebarn
Fra : Bo Warming

Dato : 24-10-11 01:38

Da jeg spurgte min 91-årige farbror hvorfor han var blevet årtier
ældre end sine 4 søskende, svarede han Jeg har aldrig taget nogen
medicin

EB 23.10 beretter om 12 sager på 3 mdr hvor gravide der brugte
lykkepiller fik syge børn incl dødfødte og et uden kranie

Det lyder af neuralrørsdefekt og det kan skyldes meget bl.a. medicin

   Hvis en læge helbreder, ser solen det,hvis han dræber, skjuler
jorden det.      Sokrates

   For hver sygdom, lægerne helbreder med medicin, fremkalder de
ti hos raske mennesker ved at indpode dem med den virus, som er tusind
gange mere farlig end nogen mikrobe: ideen at man er syg   Marcel
Proust

   En gunstig fejldiagnose har altid været mere virksom end den
bedste medicin.      Markus M. Ronner

   Financial ruin from medical bills is almost exclusively an
American disease.      RoulTurle y
   Gud helbreder, og lægen indkasserer honoraret. Benjamin
Franklin