Ble-alternativer
Fra : Bo Warming

Dato : 23-10-11 15:59

Ble-alternativer
Som supplement til Sundhedsborgmesterens og Jo Helvads nytænkning om
bækkenbundsoptræning mod inkontinens henviser jeg til min artikel i
Ugeskrift for Læger okt 2004 og foreslår at der yderligere
ekspeimenteres med mænds brug af nederdel i stedet for bukser

Jeg finder jeres følgende bemærkning (Politiken 23.10.11)yderst
værdifuld og vil gerne læse evt dokumentation

"Erfaringen viser at det tager længere tid at skifte en beboers ble
end at hjælpe beboeren på toilettet."

I Bladet Helse har det ofte været nævnt at en fuldstændig tømning af
blære og urinrør kan fremmes ved at den inkontinente udsætter penis
for en fremadrettet sammenklemmende massage og at dette er en nem sag
for alle at lære

Jeg har en del erfaringer med emnet og kontaktes gerne på 35861000

Bo Warming, fysikkemigymnasielærer Bjelkes Alle 46, 2200N

Fra : Ole Kreiberg

Dato : 23-10-11 18:12

Hvorfor dog gå rundt med en fjollet nederdel, når man med en badekåbe kan opnå det samme. Og iøvrigt at lade vandet på gulvet, lyder nu heller ikke særligt hygiejnisk. Har man aversioner mod bleer, kan man vel bare skifte underbukser noget oftere. Jeg har iøvrigt selv problemer med forstørret prostata.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-10-11 00:14

On Sun, 23 Oct 2011 19:11:41 +0200, "Ole Kreiberg"
<olekreiberg@yahoo.dk> wrote:

>Hvorfor dog gå rundt med en fjollet nederdel, når man med en badekåbe kan opnå det samme. Og iøvrigt at lade vandet på gulvet, lyder nu heller ikke særligt hygiejnisk. Har man aversioner mod bleer, kan man vel bare skifte underbukser noget oftere. Jeg har iøvrigt selv problemer med forstørret prostata.

Selvfølgelig er badekåbe og nederdel et fedt

Med begge lader man let urinen ramme kop eller potte der hældes i
toilet og ble-pinsler undgås

Fra : Bo Warming

Dato : 24-10-11 07:59

<olekreiberg@yahoo.dk> wrote:

>Hvorfor dog gå rundt med en fjollet nederdel, når man med en badekåbe kan opnå det samme. Og iøvrigt at lade vandet på gulvet, lyder nu heller ikke særligt hygiejnisk. Har man aversioner mod bleer, kan man vel bare skifte underbukser noget oftere. Jeg har iøvrigt selv problemer med forstørret prostata.

Det afgørende er at man undgår ble som er tortur og folk får indhold i
livet ved at udvikle eget system med kopper under nederdel eller
badekåbe

Selvhjælp er godt
Selvbestemmelse er sølle på plejehjem så mine nytænkninger bør
overvejes

(Krejberg kommenter også mit kz indlæg igår om sko-bjerge - et godt
Lindtner synspunkt)

Fra : DADK

Dato : 24-10-11 11:47

On 23-10-2011 19:11, Ole Kreiberg wrote:
> [...]
> ikke særligt hygiejnisk. Har man aversioner mod bleer, kan man vel bare
> skifte underbukser noget oftere. Jeg har iøvrigt selv problemer med

Når jeg falder over Bo Warmings skriverier, så rinder Poul Nyrups fatale
udtalelse i Folketinget mig i hu : "For stuerene, det bliver i aldrig"

Fra : P.N.

Dato : 24-10-11 20:17

"DADK" <DADK@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Når jeg falder over Bo Warmings skriverier, så rinder Poul Nyrups fatale
> udtalelse i Folketinget mig i hu : "For stuerene, det bliver i aldrig"

Meget præcist ramt IMHO.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-10-11 15:58

On Mon, 24 Oct 2011 21:16:32 +0200, "P.N." <245@get2net.dk> wrote:

>"DADK" <DADK@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

>Meget præcist ramt IMHO.

Som så mange skriver du udfra NUL VIDEN vi har aldrig mødtes og
stuerenhr jeg været ALTID

man du evner vel at hallucinere dig til lugt når du er så stærkt
TROENDE

Fra : Bo Warming

Dato : 25-10-11 15:56

On Mon, 24 Oct 2011 12:46:52 +0200, DADK <DADK@webspeed.dk> wrote:

>Når jeg falder over Bo Warmings skriverier, så rinder Poul Nyrups fatale
>udtalelse i Folketinget mig i hu : "For stuerene, det bliver i aldrig"

Et par tidligere lejere har besøgt mig ofte de seneste uger for at
skrive artikel om mig til journalistuddannelse og de melder om ingen
lugt af betydning og slet ikke af urin - måske af gammelt tøj og katte
og lidt mug/skimmelsvamp da det er et gamelt hus

Ole Kreiberg har været her ofte de senere år og bekræfter idag
telefonisk KUN KATTELUGT OG SVAG

Poliiti tog foto fra 3 vinkler af mit nederdelsarrangement og
BoMMogensen har med fotoshop opblæst skridt del og DER SES KUN LÅR
IKKE PENIS for vommen hænger ned og dækker over

Så mit system er genialt og effektivt

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 24-10-11 03:45

Den 23-10-2011 16:58, Bo Warming skrev:
> [...]
>
> Jeg har en del erfaringer med emnet og kontaktes gerne på 35861000
>
> Bo Warming, fysikkemigymnasielærer Bjelkes Alle 46, 2200N

Der er vel en god grund til at kvinder traditionelt ikke går med bukser.

Det ER simpelthen ligeså nemt for kvinder at "forrette nødtørften" i en
nederdel som det er for mænd iført bukser, faktisk nemmere i visse tilfælde.

At denne praktiske påklædning siden er blevet et krav der håndhævedes
ved både lovgivning og socialt pres, som siden da er ophørt (undtagen
for mænd, og ikke i Skotland til festlige lejligheder) er en anden saga.

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 24-10-11 06:48

On Mon, 24 Oct 2011 04:45:07 +0200, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@yahoo.com> wrote:

> [...]
>ved både lovgivning og socialt pres, som siden da er ophørt (undtagen
>for mænd, og ikke i Skotland til festlige lejligheder) er en anden saga.

Kvinder har det *nemmere* især hvis bundløse og mænd bør kopiere så
bleerr undgås

Fra : Ole Kreiberg

Dato : 24-10-11 11:05

> [...]
> ved både lovgivning og socialt pres, som siden da er ophørt (undtagen
> for mænd, og ikke i Skotland til festlige lejligheder) er en anden saga.

Er det særligt svært eller tidskrævende for mænd at lyne lynlåsen på bukserne ned?
--
Android Usenet Reader
http://android.newsgroupstats.hk

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 24-10-11 14:53

Den 24-10-2011 12:04, Ole Kreiberg skrev:
> Claus E. Petersen<snurrberget@yahoo.com> wrote: en 23-10-2011 16:58, Bo

> Er det særligt svært eller tidskrævende for mænd at lyne lynlåsen på
> bukserne ned?
> --
> Android Usenet Reader
> http://android.newsgroupstats.hk

Næh, det lugter bare autentisk hvis behovet er *stort* og man ikke vil
trække bukserne ned om anklerne.
Men det har jeg allerede skrevet

- cep

Fra : Ole Kreiberg

Dato : 24-10-11 18:35

Claus E. Petersen<snurrberget@yahoo.com> wrote:

> Næh, det lugter bare autentisk hvis behovet er *stort* og man ikke vil
> [...]

Drejede diskussionen sig ikke om den form for inkontinens, der ofte rammer ældre mennesker, d.v.s. ufrivillig vandladning i et eller andet omfang?

Fra : Bo Warming

Dato : 25-10-11 15:45

On Mon, 24 Oct 2011 19:35:26 +0200, "Ole Kreiberg"
<olekreiberg@yahoo.dk> wrote:

>Drejede diskussionen sig ikke om den form for inkontinens, der ofte rammer ældre mennesker, d.v.s. ufrivillig vandladning i et eller andet omfang?

40 gange om dagen ku jeg løbe op toilet pga inkontinens men mit
beskrevne system er LANGT MINDRE TIDSKRÆVENDE og genialt og Ugeskrift
for Læger har optaget artikel om det

Talrige mænd på min alder = 65 år har sådan inkontinens

Kreiberg har besøgt mig flere gange og melder incl idag telefonisk NUL
LUGT udover fra min kones katte

Fra : Bo Warming

Dato : 25-10-11 16:02

On Mon, 24 Oct 2011 15:52:47 +0200, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@yahoo.com> wrote:

Formål et at dække og kun det og det er så let at jeg kan sove idet og
ikke skal have af og på

Jeg har aldrig ejet bukser med lynlås eller underbukser eller sokker'

siden jeg kom hjem fra ulandene i 1976

Fra : Ole Kreiberg

Dato : 25-10-11 18:38

Bo Warming<bwng@bwng.dk> wrote:

> Jeg har aldrig ejet bukser med lynlås eller underbukser eller sokker'
> siden jeg kom hjem fra ulandene i 1976

Hm, så er der vel ikke noget at sige til, at du bliver regnet for lidt mærkelig og undertiden mobbet af omgivelserne.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-10-11 16:21

On Mon, 24 Oct 2011 15:52:47 +0200, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@yahoo.com> wrote:

Kvinder er ikke så sindsyge som mænd - hvorfor udsætte skridt for
klaustrofobi med tøj der skal væk for at man kan pisse og skide ? ?

LAAANGT nemmere altid

indtil1800 blev kilt båret ALTID og uden underbukser - skotter er ikke
sindsyge

>Næh, det lugter bare autentisk hvis behovet er *stort*

Som hyppiget rapporteret på denne ng har jeg for sportens skyld også
bevist at man let kan føre plastskål ind i skridt under nederdl og man
kan skide i skålen, drysse mel på, undgå lugt og smide i
affaldskontainer ved lejlighed

Snerpefjolset cep bedes forklare hvad autentisk lugt er

Lort lugter ret lidt dag 1 og mer dag to men med mel på næsten ikke og
bruges hundepose og mel masseres idet der kun røres på posen udefra så
nul lugt overhovedet incl efter flere dage
>trække bukserne ned om anklerne.

Sikke et besvær