QXL Tyveri!(politisk chikane igen,igen!)
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-10-11 01:53

Oprettede en konto hos QXL da jeg skulle bruge en usb-noegle!
Fandt en, valgte at koebe den(tror det var 180kr)
Satte foerst 300kr ind paa min konto hos Qxl (noget i den retning)

Et par maaneder senere, har ikke modtaget det bestilte!
Forsoeger at lave min email adresse om hos Qxl da jeg
skiftede udbyder og dermed mail adress!

Nu, Er Jeg Udelukket! Pengene stjaalet, intet leveret!

Koebte en i fakta, for billigere penge istedet!

Jeg staar virkelig og kunne godt bruge de tre hundrede kroner!

Det eneste jeg har foretaget mig var at bestille en saette penge ind,
bestille usb noegle,
og et par maaneder senere forsoege at lave min mail adresse om!

Stinker af DF igen!

Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi,dk.videnskab.jura

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-10-11 02:06

On 23 Okt., 09:52, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Stinker af DF igen!
>
> Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi,dk.videnskab.jura

Min mail adresse derinde, som jeg forsoegte at lave om pnic@mail.dk,
jeg ville lave den om til pnic@email.dk(som virker, efter en del boevl
for nogle aar siden!)

pnic PEter NIColaysen er ikke noget Penis relateret!
Dermiod Peter´s NICk name (Peters oege/kaldenavn)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-10-11 02:12

> [...]
>
> Stinker af DF igen!
>
> Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi,dk.videnskab.jura

Bortset fra at hvis at det var DF saa ville jeg blive beskyldt for
Tyveri og Sex chikane samtidig!

[...]

Egentlig kan det godt vaere relateret til det andet(men det afgoeres
af folks tankegang,
jeg har ikke givet anledning til det paa internettet, udover et eller
to indlaeg i nyhedsgrupperne,
hvor det var off-topic)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-10-11 02:15

Min mail adresse derinde, som jeg forsoegte at lave om p...@mail.dk,
jeg ville lave den om til p...@email.dk(som virker, efter en del
[...]

Rettet og opdateret!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-10-11 02:30

On 23 Okt., 10:15, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> internettet,
> udover et eller to indlaeg i nyhedsgrupperne, hvor det var off-topic)

Og det er mine penge, der er sendt fra min konto via mit Visa Dankort
til min Qxl konto!
Pengene er kommet ud fra min konto, det ikke omvendt!(Det er , altsaa
det er "mine penge")
det er ikke jeres eller andres eller DF´s , det er ogsaa mine dem der
er forsvundet af min lejlighed
i de foregaaende 5 aar, isaer de sedler i min sparegris/penge holder!

Sane Peter

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 23-10-11 09:30

Peter Nicolaysen <peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Stinker af DF igen!
>
> Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi,dk.videnskab.jura

Hvorfor poster du et indlæg i en masse irrelevante grupper? Dit indlæg
hører hjemme i dk.forbruger
--
Jesper
Hvad udad tabes skal indad vindes.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 23-10-11 10:03

On Sun, 23 Oct 2011 10:30:01 +0200, Jesper Ørsted wrote:

> Hvorfor poster du et indlæg i en masse irrelevante grupper? Dit indlæg
> hører hjemme i dk.forbruger

Nok nærmere i dk.knald-i-låget

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-10-11 02:44

On 23 Okt., 10:30, she...@hotmail.com (Jesper Ørsted) wrote:

> Hvorfor poster du et indlæg i en masse irrelevante grupper? Dit indlæg
> [...]

Ja, ogsaa der!
Politisk Chikane er ikke irrelevante i dk.politik
Online Tvveri er ikke Irellevant i dk.videnskab.jura
Chikane er ikke Irellevant i dk.videnskab.psykologi

Du er blevet DF sindsyg, og skal tvangs indlaegges inden du goer
Fysisk skade paa andre!

Det er ikke irellevant din familie er i livsfare, Du er fuldstaendig
sindsyg,
og bindegal ulogisk!

Det er for din egen skyld Jesper!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-10-11 02:47

On 23 Okt., 10:44, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Fysisk skade paa andre!
>
> Det er ikke irellevant din familie er i livsfare, Du er fuldstaendig

Det er DF Sindsyge, jeg ved den naar jeg ser den!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-10-11 02:50

On 23 Okt., 10:46, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Det er DF Sindsyge, jeg ved den naar jeg ser den!
>
> Sane Peter

Det kan vaere du er blevet saa sindsyg, at du overfalde tilfaeldige
mennesker paa DF´s og Hoejre ekstremisters hade liste og slaar
soem i hovedet paa dem i din sindsyge?

Jeg er ikke bange for jer!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-10-11 03:29

On 23 Okt., 11:02, "Steen A. Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Nok nærmere i dk.knald-i-låget

Og her er det du undlod at quote som faar mig til at fremstaa som en
vanvittig,
som har vaeret gjort gentange gange gennem aarene,mens jeg har vaeret
gjort uvaagen,
med emdr og fysiske skader!:

Nej, og jeg har faktisk ret! og jeg har vaeret udsat for noget
fuldstaendigt
vanvittigt da jeg gik med til at proeve EMDR for at se om det kunne
hjaelpe paa en Depression!

Ting der er saa sindsyge at de fleste ikke ville overleve det!

Men jeg sidder stadigvaek ofg skriver tingene paa en maade som
fremstiller mig selv i et uheldigt lys takket vaere emdr!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-10-11 03:32

On 23 Okt., 11:29, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Men jeg sidder stadigvaek ofg skriver tingene paa en maade som
> fremstiller mig selv i et uheldigt lys takket vaere emdr!

Der er stadigvaek linje ombrydnings problemer naar jeg skriver via
Google!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-10-11 01:59

> [...]
>
> Stinker af DF igen!
>
> Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi,dk.videnskab.jura

Paa den anden side, hvis det var DF, saa ville jeg blive beskyldt for

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-10-11 03:17

> Nok nærmere i dk.knald-i-låget

Efter det jeg har vaeret udsat for, saa burde det ikke undre nogen
hvis jeg havde faaet knald i laaget,
men det har jeg saa ikke, men jeg sidder stadigvaek og roevrender mig
selv, ved at skrive tingene paa
den maade jeg goer(emdr)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-10-11 04:43

On 23 Okt., 11:16, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> hvis jeg havde faaet knald i laaget,
> men det har jeg saa ikke, men jeg sidder stadigvaek og roevrender mig

Jeg har fundet ud af at en af grundene til at jeg begyndte at ryge saa
mange cigaretter
efter emdr, var for at skjule overfor mig selv hvor uvaagen og uklar
jeg var blevet gjort!

Da jeg ellers bare ville have aflivet mig selv!

Desuden saa forsvandet der i naerheden af 50 procent af min IK!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-10-11 04:52

On 23 Okt., 12:43, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Da jeg ellers bare ville have aflivet mig selv!
>
> Desuden saa forsvandet der i naerheden af 50 procent af min IK!

Egentlig var det i starten 90, og derefter justeret til at folk ikke
laegger maerke til det,
nu er det omkring 50 procent sammen lignet med foer emdr!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-10-11 04:32

> [...]
> hvis jeg havde faaet knald i laaget, men det har jeg saa ikke,
> men jeg sidder stadigvaek og roevrender mig selv, ved at skrive tingene paa

Det er irriterende og uventet(ihvertfald den gang jeg begyndte at
grave mig fri)
En af forudsaetningerne for at gaa med til EMDR den gang i 1998-2003,
er jo at jeg ikke har nogen lig i lasten, ingen skeletter i skabet!

paa en eller anden maade bliver jeg udsat for en saa sindsyg
forbrydelse, og
naa jeg vaagner op skal jeg forsvare mig mod tilsvining og
loegnhistorier, og
ting som folk har gjort ved mig mens jeg har vaeret uvaagen!

Sane Peter