Asylpolitik
Fra : Mendoza

Dato : 23-10-11 08:24

Så lægger De Radigale som forventet op til en demontering af asylsystemet.
Ak, ja hvor er (visse) danskere dog naive.

Fra : /Peter

Dato : 23-10-11 09:01

"Mendoza" <asshole@x1812.dk> skrev i en meddelelse
> Så lægger De Radigale som forventet op til en demontering af
> asylsystemet. Ak, ja hvor er (visse) danskere dog naive.
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/10/23/083655.htm

"- De har ikke krav på at blive i Danmark, og derfor skal de hverken ud
på arbejdsmarkedet eller have opholdstilladelse. Hvis det ikke kan lade
sig gøre at sende dem ud, så må deres respektive hjemlande oprette
asylcentre, hvor vi kan sende dem til, siger Dansk Folkepartis
integrationsordfører, Martin Henriksen."

han har jo ret...

Fra : Bo Warming

Dato : 24-10-11 07:43

On Sun, 23 Oct 2011 10:00:57 +0200, "/Peter" <nospam@no.mail> wrote:

> [...]
>asylcentre, hvor vi kan sende dem til, siger Dansk Folkepartis
>integrationsordfører, Martin Henriksen."

_Ja_ og her lidt mere om hvorfor

USA ka li fødsler uden bæredygtighed
Selvfølgelig kan USA producere mad på prærien og give til ulande som
de gør til NordAfrika mm i dag - og verden har madoverskud i dag
selvom mange sulter

Der er fysisk plads til at nuværende 7 mia bliver 16 mia og drikkevand
KAN skaffes men har vi brug for de mange hænder til krig eller
produktion? NEJ

USA bør anderkende at
*etbarnspolitik bør støttes*
China-style

Men USA har vist egoistiske motiver til at producere mad til flere og
flere milliarder og købe sig venner med mad

Kina er klogest og mindst egoistisk Godt at Søvndal roste Kina og
måske bliver venner med dem som vi er med USA

Iman-vennen USA ønsker folkevandring overalt
Tendensen var klar i 1948 da USA vedtog menneskerettigheder om frihed
for sult og det gav flygtningmodtagere forsørgelsesPLIGT

Få tænkte på at USA landbrugs industri destruerer afgrøder og heller
vil sælge dem til ulandshjælp og derfor modsætter USA sig
etbarnspolitik og støtter imamer der ønsker fødsler, så folkevandring
kan oversvømme EU

Selv folkevandring fra Mexico godtager USA men Kina ønsker
selvhjulpenhed der giver trivsel

Er du imod trivsel? Skal vi have epidemier ?
Er du imod at folk yder før nyder
USA elsker at vise empati og skabe
"vækst-narkomaner" uden selvhjulpenhed

Fra : @

Dato : 23-10-11 09:40

On Sun, 23 Oct 2011 09:23:57 +0200, "Mendoza" <asshole@x1812.dk>
wrote:

>Så lægger De Radigale som forventet op til en demontering af asylsystemet.
>Ak, ja hvor er (visse) danskere dog naive.
>
>http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/10/23/083655.htm

ingen har endnu formået at forklare hvorledes tåberne har forestillet
sig at man løser fattigdoms/overbefolknings/krigsflygtninge-problemer
ved at importere disse

nogen som kan forklare??

Fra : /Peter

Dato : 23-10-11 10:02

"@" <Snabel@snabel.net> skrev i en meddelelse

> ingen har endnu formået at forklare hvorledes tåberne har forestillet
> sig at man løser fattigdoms/overbefolknings/krigsflygtninge-problemer
> ved at importere disse
>
> nogen som kan forklare??

Der er stemmer i denne politik.
S-SF-R vælgerne tænker ganske enkelt ikke længere end til deres egen
røv.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-10-11 00:57

On Sun, 23 Oct 2011 10:39:30 +0200, "@" <Snabel@snabel.net> wrote:

>ingen har endnu formået at forklare hvorledes tåberne har forestillet
>sig at man løser fattigdoms/overbefolknings/krigsflygtninge-problemer
>ved at importere disse
>
>nogen som kan forklare??

De mener at som altid vil USA løse vore problemer

Fra : Lyrik

Dato : 24-10-11 06:32

Den 23/10/11 09.23, Mendoza skrev:
> Så lægger De Radigale som forventet op til en demontering af
> asylsystemet. Ak, ja hvor er (visse) danskere dog naive.
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/10/23/083655.htm
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Sagens kerne er at Danmark har været for slap til at sende de afviste
asylsøgere hjem!!
De der er for slappe til handling, må tage skade for hjemgæld! Man kan
ikke være bekendt på grund af slaphed at bevare folk i lejre.

Så er straffen at man bliver dømt til at beholde dem!
Det er en retfærdig løsning! Ikke en tilfredsstillende løsning, men en
løsning trukket ned over hovedet på den holdningsløse, handle-udygtige
regering!

Zenia Stampe så gerne at hun kunne opløse Danmark ved import af rigtig
mange kulturløse "sand-people" Tilstrækkelig mange så kan hun få Danmark
til at falde fra hinanden.

Det er det Radikale mål:
Opløsning af Danmark og tilslutning til en global verdensregering der en
passant ikke eksisterer!
De radikale vil fremme det ved at nedlægge dansk som modersmål og
indføre engelsk!

Deres hen over midten-fidus fik en stor samling fjolser til at stemme på
dem ved valget så de kunne ødelægge regeringsmulighederne!
Sad story!

Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 24-10-11 07:49

>Sagens kerne er at Danmark har været for slap til at sende de afviste
>asylsøgere hjem!!

Dejligt at se at Lyrik er præcis så empati-skeptisk som jeg - mon han
snart tilgiver mig min ærlighed om vore fælles synspunker?

Jeg har ikke foragt for noget menneske og jeg ønsker frihed og
selvbesemmelse til alle også at man i DK skal kunne købe en polsk læge
uden lægeløfte til at udføre aktiv dødshjælp - også hvis man har en
psykiatrisk bror der ber om det og har givet vitterlighedsvidner på
det men måske er under pres fra familie
Giv ham lov at ofre sig for familien