Velmener-skabt morads i Libyen
Fra : Martin Larsen

Dato : 22-10-11 22:52

Mord på POW's (prisoners of war) er en alvorlig forbrydelse som NATO og
deres marionetter af frådende pøbel nu må imødese anklager for.

Hvor bliver det sædvanlige skrigeri af som opstår, hvis en vranten
terrorist i Afghanistan bliver skubbet til?

Gadaffi blev henrettet af NATO. Måske en NATO-ansat udførte drabet efter
ordre oppefra (min teori). Gadaffi-familien skal åbenbart likvideres.

Gadaffi-sønnen Muatassim blev likvideret udenfor enhver tvivl. Før og
efter videoer kan ikke bortforklares der.

Obduktionen ser ud til at blive en Monty Python farce i deception.
Al Jazeera:
"The order that “nobody here killed Qaddafi” has gone around to the
fighters who captured alive the ex-strongman of Libya.

“Nobody here killed Qaddafi,” a brigade chief discreetly passes the word
around in Arabic.

rt:
Chris Nineham from the Stop the War Coalition. “But nevertheless what
has basically been a summary execution has been a very barbaric end to
what, I believe, has been a very barbaric operation from the start As I
say, this NATO operation was never supposed to be about regime change,
but that’s really what was has been the outcome of it.”

Havde vi glemt den pointe - løgnen..

Et vidunderligt demokrati skabt af NATO-velmeneres bomber forventes nu
at rejse på lynch-pøbelens ligdynger

Måske får islamisterne endnu flere stemmer end i Tunesien i dag, hvor de
kun står til 30%. Det er lige knap hvad Hitler fik 1932-

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 23-10-11 03:47

On Sat, 22 Oct 2011 23:51:48 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Måske får islamisterne endnu flere stemmer end i Tunesien i dag, hvor de
>kun står til 30%. Det er lige knap hvad Hitler fik 1932-

At dømme efter mediedækningen kan oprørerne end ikke tælle antal lig i
en ligdynge så mon ikke Nato skal administrere landet og især olien
og lade den lokale pøbel starte med at træne demokrti på fredelige
vigtige intere spørgsmål om at få el i hjemmene og service til
mobiltelefonerne

Fra : Bo Warming

Dato : 23-10-11 04:01

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Måske får islamisterne endnu flere stemmer end i Tunesien i dag, hvor de
>kun står til 30%. Det er lige knap hvad Hitler fik 1932-

Lad de døde begrave de døde , sagde Jesus,og lad nogle LEVENDE oprører
få magt til at fjerne lig og få ting til at virke

At 300 danske nordafrikanere skal brevstemme om hjemlands politikere
er absurd - først skal tingene virke i hjemlande

Smid Gadafis lig i havet, han er fortid når retsmediciner har
inspiceret 1 min -og skrevet at han blev skudt på gaden og der er jo
ikke mulighed for at opklare om Nato eller andre henrettede

Bind farvet plastpose til lig så familie kan finde det i havet nær
Tripolihavnens nordspids hvis de vil begrave fint

Liglugt siges at være deprimerende så hold de lokale i ånde med at
skabe optimisme via udrensning i nævnte ligdynger
SKAB OPTIMISME VED at give en rent drikkeliter vand pr lig der er
under 1 meter sand

Den libyer der administrerer det godt, gøres til borgmester
Korrupt - ja - men det skal VIRKE og skabe TILLID så folk tror på at
de kan tjene penge uden straks at miste alt

Fra : Bo Warming

Dato : 23-10-11 04:57

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Mord på POW's (prisoners of war) er en alvorlig forbrydelse som NATO og
>deres marionetter af frådende pøbel nu må imødese anklager for.

Ved du om Gadafi skød ud af kloakken da han blev skudt`?

>Hvor bliver det sædvanlige skrigeri af som opstår, hvis en vranten
>terrorist i Afghanistan bliver skubbet til?

Koranen siger han skal flæbe og lyve
og vildlede os vantro
Læs min tråd idag om polarforskere - de var intrigante for at holde
deres træning i den kunst i top

Alt er alles kamp mod alle

snip

>“Nobody here killed Qaddafi,” a brigade chief discreetly passes the word
>around in Arabic.
Hvorfor lyver han når medierne viser liget - (eller en sminket
levende)?

En POW har lagt våben og sagt Jeg overgir mig

men Gadaffi sae vist blot SKYD IKKE og kun hvis god film på nogens
mobiltelefon erfarer vi, om han fangedes, var ydmyg og SÅ blev skudt
som POW

Nato har gejlet om til evtPOWmord ved at kalde ham GAL HUND og Clinton
sku ha samme straf som formerersigsomROTTER-vulgære får

Vigtigst er om de får styr på deres olieudskibning

HAr hånd du lagt på Herrens plov, da se dig ej tilbage sir GT og
GRundtvig

MEn trods olierigdom er Libyen overbefolket så lad dem bare myrde
hinanden

At give olie til arabere er at sikre at INGEN gider landbruget
og kineserne viser at arbejdsglæde er vigtigere end profit - men kan
de organisere afrikanere til at blive barfodslæger og dadeldyrkere og
brøndgravere og pumpereparatører og traktorførere? Det kan de i
Zimbabve og formodentlig overalt men jeg så kun papirnussere i dansk
ulandshjælp da jeg optjente til dagpenge der

Min røde arbejdsgiver forbød at vi så andre lande end røde
men vi så som turister noget der virkede bl.a. kinesisk projekt og
apartheidprojekt

Man bør henrette selvtægtsmorderne bag Gadafiaflivning for princippets
skyld og hvis filmbeviser, men vigtigst er at få produktion igang

Fra : Bo Warming

Dato : 23-10-11 04:59

On Sat, 22 Oct 2011 23:51:48 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:Foregående tråd af SAne Peter har jeg
søgt at svare venligt på - kan sådant være vejen frem for en bedre ng?
Ring 335861000 eller skriv kort

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-10-11 11:42

On 2011-10-23 05:58, Bo Warming wrote:
> On Sat, 22 Oct 2011 23:51:48 +0200, Martin Larsen
> <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:Foregående tråd af SAne Peter har jeg
> søgt at svare venligt på - kan sådant være vejen frem for en bedre ng?

Sørg for altid at være on-topic og koncis - og put velmenerens hykleri i
syrebad så flere får aha-oplevelser!

Saint Peters pets har vist ikke relevans her?

NATO's drab på POW's og Libyens nye regimes lovløshed - bør være dagens
overskrifter

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 23-10-11 13:52

>NATO's drab på POW's og Libyens nye regimes lovløshed - bør være dagens
>overskrifter

USA der lod Saddam hænge efter rettergang må have tænkt dybt PR
mæssigt og besluttet at oprører-gadepøbel sku aflive udfra
Clintonsignalet HAN ERJO EN GAL HUND

Der er vist ikke sendt signaler til gadepøblen at nogen foretrak en
levende fange

Måske han ku afsløre for meget

Måske USA og evt FRankrig opnår velvilje i befolkningen ved at
aflivnins skete hurtigt

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 23-10-11 11:39

> [...]

> Måske får islamisterne endnu flere stemmer end i Tunesien i dag, hvor de
> kun står til 30%. Det er lige knap hvad Hitler fik 1932-

Verdensfjern akademisk diskussion for betonhumanister, der har mistet
enhver jordforbindelse. Luk røven og lad endelig hovedet blive oppe i
røven.
--
Jesper
Hvad udad tabes skal indad vindes.