En traenet vagthund?
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-10-11 09:23

Det kan da godt vaere det er paa tide at overveje at
koebe en traenet vagthund, det er trods alt en par aar siden
nu, at jeg maate faa min hund aflivet!(2010) maa det have vaeret!

Jeg syntes bare naesten ikke jeg gider!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-10-11 11:44

On 22 Okt., 17:23, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> koebe en traenet vagthund, det er trods alt en par aar siden
> nu, at jeg maate faa min hund aflivet!(2010) maa det have vaeret!

Der er noget jeg har lagt maerke til!
Det er at jeg aabenbart sidder og syntes at det er skide sjovt,
hvis at jeg er oedelagt paa nogen som helst maade!

Og jeg er trods alt kvante mekanisk aktiv!
Jeg mener med skeloejede mennesker i fjernsynet osv....

Det kan hurtigt blive livs-farligt!

Det er "Oedelaeg dig selv" , "Oedelaeg dig selv paa en maade som ikke
kan opdages af andre"
og "Roevrend dig selv " er der vist ogsaa!

heldigvis har jeg altid vaeret "modsat"
ihvertfald med mine holdninger, dvs...sagt populisme imod!
Feks. mine anti DF skriverier siden 1997!

saa det er bare at soerge for at goere det "Modsatte af, oedelaegge
mig selv" ,
"Det modsatte af, oedelaegge mig selv i det skjulte" og
"Det modsatte af, at roevrende mig selv"

Sane Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 23-10-11 04:35

On Sat, 22 Oct 2011 08:23:05 -0700 (PDT), Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> [...]
>koebe en traenet vagthund, det er trods alt en par aar siden
>nu, at jeg maate faa min hund aflivet!(2010) maa det have vaeret!

Jeg passer p.t. min ekskones katte mens hun er i Japan - det er
pokkers til besvær at fodre og de ka jo ikke selv

Ring 35861000