Den sindsyge massemorder ingen vil have so~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-10-11 06:06

Paa en eller anden maade er jeg blevet den sindsyge
massemorder ingen vil have som nabo,
der overfalder kvinder og slaar dem.
Og har vaeret spaerret inde mod sin vilje!

Den sande historie, jeg gik med til emdr i 1998
for at se om det kunne afhjaelpe en depression og
har ikke vaeret rigtig vaagen lige siden!

Min far er blevet myrdet, og jeg programmeret forsvarsloes!
Truet i 2007 til at pastaa at jeg har haft fysisk slaaet min mor,
ellers ville hun blive myrdet som min far!
(jeg har aldrig slaaet en kvinde i mit liv, da jeg paastod at have
slaaet min mor,
for at redde hendes liv, mens jeg var uvaagen, mente min laege det var
en god ide at
blive indlagt og undersoegt, jeg svarede, saa bliver det imod min
vilje! Hvilket det blev)

Jeg har siddet og stirret ud i luften hjemme hos mig selv, skrevet i
nyhedsgrupperne,
og vaeret nede og handle ca. tre gange om dagen!

Jeg har vaeret torteret kvante mekanisk aktiv i et omfang,
der har vaeret nok til at goere folk skeloejede i fjernsynet,
jordskaelv paa Haiti og Fukushima!

Jeg tror stadigvaek at jeg er i shock!

Det er ikke lige det man forventer naar man gaar med til
emdr for at se om det kan goere noget ved en depression

"Du skal oedelaegge dig selv" ,
"Du skal oedelaegge dig sel,v paa en maade som ikke kan opdages af
andre"
"Du skal goere det der bedst for Karsten Bjoernholt"
"Du maa kun goere det, der er absolut livsnoedvendigt for dig selv"
"Goer noget for folks religion"

Og en masse andre udtalelser!

Krydspost:dk.politik, dk.videnskab.psykologi

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-10-11 06:21

On 22 Okt., 14:06, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> "Goer noget for folks religion"
>
> Og en masse andre udtalelser!
>
> Krydspost:dk.politik, dk.videnskab.psykologi

De vil saa gerne have mig som nabo, ingen har klaget!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-10-11 06:14

> [...]
> "Goer noget for folks religion"
>
> Og en masse andre udtalelser!
>
> Krydspost:dk.politik, dk.videnskab.psykologi

Og saa fik jeg ogsaa en soem slaaet i hovedet i 1998-2003,
og er blevet sat i en tortur video i sjove hjemme videoer,
hvor jeg sidder og siger "Jeg vil kneppe kvinder med en hund"
den ene trommehinde spraengt ,lim i oeret og et soem i hovedet!
(hvis jeg ikke bryder mig om det politiske parti DF! Saa vil jeg
aabenbart
have kvinder kneppet af Muslimske hunde")

Som sagt og skrevet , det er ikke lige det man forvente naar man gaar
med til
at proeve emdr for at se om det kan afhjaelpe en Depression!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-10-11 06:24

On 22 Okt., 14:14, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Som sagt og skrevet , det er ikke lige det man forvente naar man gaar
> med til at proeve emdr for at se om det kan afhjaelpe en Depression!

I det mindste er det ikke lykkedes at goer mig til en Nazist,
Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-10-11 06:26

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-10-11 06:28

> I det mindste er det ikke lykkedes at goer mig til en Nazist,
> Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!
>
> Sane Peter

Der er stadigvaek noget linjeombrydnings problemer ved google!

Sane Peter