Lidt mere om DF´s svinestreger!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-10-11 23:44

I Karsten Bjoernholts kamp for at goere mig til en voldelig vanvittig,
gaar det daarligt for Bjoernholt!

Da kampen stod paa sit hoejeste, var jeg lige ved at finde en
tilfaeldig kvinde
og slaa hende!
(For bagefter at holde fast i at ja, hende har jeg slaaet alle andre
paastande er loegn!
Og dermed bevise at det er mig der har ret!)

Det naest hoejeste var da jeg fuldstaendig oedelagt i hjernen og efter
min fars
doed foelte mig ´tvunget til at pastaa at have fysisk slaaet et
kvindeligt familiemedlem!
(Fordi det var indforstaaet at hvis jeg ikke gjorde det "slog hende"
saa ville hun blive myrdet;
som min Far Gerhard Mundus Nicolaysen)

Det er vist en af Karsten Bjoernholts specialiter at goere folk
fuldstaendig sindsyge
i vanvid, ved at forsoege at tving dem til at tro paa loegnhistorier
om dem selv,
folk render rundt, vaelter rundt paa gaden i raseri og udtaenker
planer og plotteri
for at slippe ud at de loegnagtige beskyldninger og tilsvinelser!

Resultatet er naesten altid at de goer praecis det de er blevet
besyldt for,
Og erklaere saa nu har jeg gjort, for var det loegn roevhuller, nu har
jeg gjort det og det er sandheden!
Paa en eller anden sindsyg maade bliver folk torteret til
(tilsidst at goere precis den form for vanvid der er fuldstaendig
utaenkelig for dem selv og andre der kender dem at de nogensinde goer,
og de gaar rundt og bilder dem selv ind at det er en form for sejr)

At de er blevet gjort til preacis det som forbryderen ville goere dem
til!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-10-11 23:56

On 22 Okt., 07:44, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> og de gaar rundt og bilder dem selv ind at det er en form for sejr)
>
> At de er blevet gjort til preacis det som forbryderen ville goere dem

Det er alligevel en del efterhaanden der er blevet oedelagt paa den
maade!
Maenden der goer det, er selvfolgelige ligegyldige og en skamplet paa
samfundet, hvis de ikke afliver sig selv,
det goer skade overalt, isaer unge maend der faar det indtryk, at
maend naturens side
ikke per automatik er intelligent nok til at kunne manipulere kvinder
og
styre dem til at goer som de vil!

Og at kvinder dermed er naesten ligesaa intelligente som maend,
hvilket selvfolgelig er oedelaeggende for samfundet som helhed!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-10-11 23:58

> [...]
> og de gaar rundt og bilder dem selv ind at det er en form for sejr)
>
> At de er blevet gjort til preacis det som forbryderen ville goere dem

Stadigvaek en del med linjeombrydning naar jeg skriver via Google!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-10-11 00:41

On 22 Okt., 07:57, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Stadigvaek en del med linjeombrydning naar jeg skriver via Google!
>
> Sane Peter

Det er "Oedelaeg dig selv" , "Oedelaeg dig selv paa en maade som ikke
kan opdages af andre"

Og Karsten Bjoernholts udtalse: Slaa din mor og tag et billede af det,
Koeb et billede og haeng paa vaeggen ved siden af dit fjernsyn.
snif lightergas.

Jeg har saa ikke gjort nogen af delene, men har paastaaet at jeg
slaaet hende, fordi det var indforstaaet
at hun ellers ville blive myrdet som min far!
(Bjoernholt er desperat for at goere mig til en "voldelig vanvittig"
efter at det mislykkedes
at faa mig il at stemme paa det politiske parti DF)

Jeg er saa hverken "voldelig"
(Jeg kan selvfolgelig vaere det, ellers bliver man jo umyndig-gjort,
fordi man er ude af stand til at forsvare sig selv!) eller vanvittig,
det er ellers lykkedes Bjoernholt at bilde mig det ind i et par aar!)

Der er et eksempel, for en del aar siden (2007) hvor jeg gaar og har
fuldstaendig
"knald i laaget" i min lejlighed, overvejer at spise nogle af
medicinal industriens produkter
(som jeg har soerget for at have liggende, da jeg kan maerke hvor det
baere hen af!)
kommer vaek fra det igen, en halv time senere faar jeg samme ide, og
taenker, naa nej det har jeg jo gjort!

To timer efter det, er jeg fuldstaendig klar i hovedet og naesten
ligesaa vaagen som foer emdr i
1998!

Pakningen jeg har liggende paa badevaerelset er uaabnet, og ifoelge
producenten skal man indtage det
i mange maaneder foer det virker!

Jeg har ikke indtaget det!(Jeg smed det ud, nu har jeg noget andet
liggende, der kan faelde en hest!)

Men der er ingen grund til at oedelaegge min hjerne kemisk, bare fordi
Bjoernholt er en foraedder!
Og det er foraedderi, i et Demokrat at programmere vaelgerne til at
stemme paa et bestemt politisk parti!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-10-11 05:02

On 22 Okt., 08:40, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Bjoernholt er en foraedder!
> Og det er foraedderi, i et Demokrat at programmere vaelgerne til at

Stadigvaek forsoeg paa at oedelaegge sex lyst, manipulere den, saa jeg
bliver oedelagt socialt!
(Det var en del af det der blev kaldt at "bryde hjernen op" som blev
gjort for at goere mig pervers)
Det er saa ikke lykkedes, og jeg vil ogsaa hellere aflive mig selv en
at blive gjort pervers!

Samtidig bringer min underbevidsthed mig igen og igen i forskellige
situationer hvor andre mennesker
ville konkludere, at jeg er en eller anden form for sindsyg!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-10-11 05:16

On 22 Okt., 13:01, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> situationer hvor andre mennesker
> ville konkludere, at jeg er en eller anden form for sindsyg!

Det er samtidig ogsaa for at saenke Testeron niveauet og oedelaegge
knoglerne!
Testosteron niveauet bliver simpelthen aldrig hoejt nok, det hoejeste
i de foregaaende tretten aar
er ca 1/10 af normal niveauet foer emdr!(1998)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-10-11 09:04

On 22 Okt., 13:15, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> i de foregaaende tretten aar
> er ca 1/10 af normal niveauet foer emdr!(1998)

Naa, tilbag til bloedende haender osv. sidste gang var det fem aar
med vaskende saar og
blod der floej rundt om tastaturet, Bjoernholts sindsyge har helt
sikkert opdigtet en historie der passer
til lejligheden, uanset hvad det end er, saa er det loegn!

Medmindre det har noget med Jordskaelv eller skeloejede i fjernsynet
at goere!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-10-11 23:47

On 22 Okt., 17:04, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> til lejligheden, uanset hvad det end er, saa er det loegn!
>
> Medmindre det har noget med Jordskaelv eller skeloejede i fjernsynet

Naa, der var den saa......min underbevidsthed/programmering
proever at oedelaegge mig selv og "goere det der er bedst for Karsten
Bjoernholt"

Som jeg skrev den anden dag, huskede noget mareridts-agtigt fra
Humlehaven 27,
nemlig at jeg sad med forbinding paa hovedet!

Efter det mislykkedes at faa mig til at stemme paa det politiske parti
DF,
og efter at videoen der blev fremvist i sjove hjemmevideoer:
Hvor jeg sidder og siger at jeg vil "knepppe kvinder med en hund"
(fordi DF´s Sociopater og Psykopater syntes at det var passende, fordi
hvis
jeg ikke bryder mig om det politiske parti DF, saa vil jeg aabenbart
have kvinder
kneppet af muslimske hunde(Dett skulle endda vaere kvinder i min egen
familie hvis jeg husker rigtigt)

En spraengt trommehinde og lim i oeret, progammeret og torteret ud af
mit hoved om med et soem ogsaa!

Ikke lige det man forventer, naar man gaar med til at proeve EMDR,
for at se om det kan afhjaelpe en depression hjemme hos sig selv, i
sin egen bolig!

Min far er doed!

"Gaa over og slaa din mor og tag et billed af det,
Koeb et billed og haeng paa vaeggen ved siden af dit fjernsyn,
Snif lightergas"
(truslen er indforstaaet enten er du en voldelig vanvittig, ellers er
hun doed og du "skyldig"
ligesom der blev forsoegt da din far doede! Et par dage efter min Fars
doed, blev jeg sat i en trance
i Humlehaven 27 og sat til at forestille mig at jeg havde skudt ham,
jeg fik det indtryk fra Frederikssund
Politi at min far var doed i koekkenet, ellers havde Karsten
Bjoernholts optagelse af mig forklare
hvad jeg foretager mig mens jeg forestiller mig at jeg myrder min far,
faaet mig spaerret inde foer
et mord DF´s Psykopater og Sociopater dvs.... Bjoernholts taemmede og
programmerede aber!
Har udfoert hvorefter Bjoernholt har faaet beskeden det er gjort eller
lignende! Han forventede
at jeg vidste hvilket rum det havde foregaaet i, mordet! Bagefter blev
det kaldt selvmord,
og jeg programmeret til at tro nok var rigtigt)

Det er en trussel,ordre til et torteret programeeret forsvarsloest
tortur offer
udtalt af Karsten Bjoernholt i 2007!

Efter jeg kontaktede ham som jeg havde faaet besked paa!

Naa, tilbage til det jeg kom fra.....mine haender! gjort grimme af
grim kemi!
begynder at bloede, hvis jeg er uopmaerksom kommer der en blodpletter
rundt omkring, og naar min laege ikke laenger holder lukket(frem til
den 23)

Saa staar jeg dernede og vil bevise at nogen har slaaet et soem i mit
hoved i 1998-2002
med bloedende haender, og der er smaa blodpletter i min bolig!
(det er det, programmerede mennesker kaemper imod og med!)

Det mareridt jeg husker fra Humlehaven 27, er ikke et mareridt men den
skinbarlige sandhed!

Det er Foraedderi at programmere velgerne i et Demokrati til at stemme
paa et bestemt politisk
parti!!!

Mord er mord!

Det Foraedderi og Mord!

Jeg syntes i er medskyldige hvis i stemmer paa det politiske parti DF!

Krydspost:dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Sane Peter