Medier hader debat, de gør ordet ufrit men~
Fra : Bo Warming

Dato : 22-10-11 04:49

Dagbladenes sites har mulighed for at kommentere men kun på visse
typer synspunkter og de gør det besværligt og man skal aflevere
emailadresse mm igenigen
Når de har "overvågning" så man sku få mail når svar på dit indlæg, så
fungerer det aldrig og åbner du en meddebatørs indlæg kan du aldig få
hans mailadrfesse , endsige telefonnummer hvor han HAR afgivet det¨

Journalister vil læses men ikke dialog - øv

Fra : kk

Dato : 22-10-11 06:18

Bo Warming formulerede spørgsmålet:
> [...]
> hans mailadrfesse , endsige telefonnummer hvor han HAR afgivet det¨
>
> Journalister vil læses men ikke dialog - øv

Der tror jeg, at der er noget du har misforstået.
Debatsiderne i dagbladene er mere at betragte som opslagstavler, hvor
du kan ytre dig, nogenlunde frit, under ansvar. Du må da selv holde øje
med, om nogen besvarer eller kommenterer dine indlæg.
At du ikke kan få andre debatørers mailadresse, er fuldt forståeligt,
debatsiderne er jo ikke nogen kontaktklub.
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 22-10-11 10:33

         On Sat, 22 Oct 2011 07:17:31 +0200, kk
<kru@nospammail.dk> wrote:

> [...]
>du kan ytre dig, nogenlunde frit, under ansvar. Du må da selv holde øje
>med, om nogen besvarer eller kommenterer dine indlæg.
Se på Kristeligtdagblad.dk hvor fint de overvåger om nogen svarer på
DINE indlæg - men de lover og holder IKKE

>At du ikke kan få andre debatørers mailadresse, er fuldt forståeligt,
>debatsiderne er jo ikke nogen kontaktklub.

Men hvorfor skal man afgive telefonnummer og mailadresse, når det ikke
skabes mulighed for dialog med meddebatørerne

Man kan klage til journalisterne over andres indlægs racistiske tone -
medierne vil GERNE være bussemand

Men de lægger indlæg frem, ordnet og bundtet men uden mulighed for
at svare på netop det man er uenig i

At Uriasposten er tilsvarende primitiv og man svarer på nr 12 i en
rodet række af 25, er forståeligt for den er lavet på et sparebudget

Men aviserne kunne gøre det professionelt og debatskabende HVIS DE
VILLE DEBAT

De vil gerne have kritik at en tam kronik af Uffe Ellemann - men de vl
ikke lade græsrod A og B komme i clinch og det er ikke kontaktklub jeg
foreslår

Fra : kk

Dato : 22-10-11 13:24

Den 10/22/2011, skrev Bo Warming:

> [...]
>
> De vil gerne have kritik at en tam kronik af Uffe Ellemann - men de vl
> ikke lade græsrod A og B komme i clinch og det er ikke kontaktklub jeg

Er du helt sikker på, at de ikke bare er blevet trætte af dig?
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 22-10-11 15:14

On Sat, 22 Oct 2011 14:24:22 +0200, kk <kru@nospammail.dk> wrote:

>Er du helt sikker på, at de ikke bare er blevet trætte af dig?

En ordentlig demokratisk mediemand ønsker debat så meninger brydes og
nedværdiger sig ikke til at blive træt af A eller B synspunkter eller
form

Fra : Bo Warming

Dato : 23-10-11 03:39

>Er du helt sikker på, at de ikke bare er blevet trætte af dig?

JA det er to dage siden at Martin gav mig dette link

Gå ind og se hvor svært det er at få en ordentlig tråd til at virke om
emnet

pg ammeld her om noget kan undskylde avisens sårlige design af debat,
fx om nogen har gjort nogen TRÆTTE AF DIG som du siger