Gadaffi blev henrettet af NATO
Fra : Martin Larsen

Dato : 21-10-11 10:34

Gadaffi konvojen blev standset af en amerikansk drone og et fransk fly
og derefter var det nemt for oprørerne at nå frem og myrde dem der ikke
allerede var døde.

Jeg håber og tror at dødens købmænd i NATO får en rigtig lang næse, når
krigens rov skal deles, og at de nye magthavere beder korsfarerne om at
gå ad helvede til, og derpå vender hovedet mod østlige handelspartnere.

Dette regimestyrt sætter desværre en ny og tilfældig norm for
nationernes gemene hykleri og brutalitet, og det er ikke sikkert at det
vil være gunstigt for et depraveret Vesten præget som er uden mål og
retning.

Mvh
Martin

Fra : Lyrik

Dato : 21-10-11 11:08

Den 21/10/11 11.33, Martin Larsen skrev:
> [...]
> nationernes gemene hykleri og brutalitet, og det er ikke sikkert at det
> vil være gunstigt for et depraveret Vesten præget som er uden mål og

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Skabt i Warmings billede træder Martin i aktion! Han håber vesten går
fallit under anstrengelserne for at fremme demokrati i nationerne.

Du er på linie med "Fredsvagterne" der som pacifister mener at Vesten er
ond og kun tænker på egne egoistiske interesser. Gør de noget, så er det
for olie! Eller guld! Eller andre pekuniære interesser.

De minder om sleskabstømmerne i Venstre der kalder uselviskhed og
næstekærlighed for profit!

Giver du din nabo en skål varm suppe er det ikke fordi du holder af ham,
næh det er kun for egen fordels skyld!

Kærligheden og uselviskheden er afskaffet som motivation, kun egoismen
driver verden! Ser det ud som uselviskhed,- så er det alligevel
rovbegærlig psykopati!

Tillykke med din omvendelse Martin larsen! du er blevet en komplet klon
af Bo Warming!

Derefter kan du bruge din GPS til at finde den nærmeste psykolog!

MvH
Jens

Fra : Martin Larsen

Dato : 21-10-11 11:35

On 2011-10-21 12:07, Lyrik wrote:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
> Skabt i Warmings billede træder Martin i aktion! Han håber vesten går
> fallit under anstrengelserne for at fremme demokrati i nationerne.

Lyrik - hvad er du egentlig - kristen troll, der som hobby producerer
propagandavideoer for muhammedanismen - skiderik!

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 21-10-11 12:14

> Lyrik - hvad er du egentlig - kristen troll, der som hobby producerer
> propagandavideoer for muhammedanismen - skiderik!

Lyrik- er et klon af Raino Whaid Pedersen.

Fra : Vidal

Dato : 21-10-11 12:59

Den 21-10-2011 13:13, Kurt H. Nedergaard skrev:
> "Martin Larsen"<mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Lyrik- er et klon af Raino Whaid Pedersen.

Vel er han da ej, han har blot opdaget de iøjnefaldende ligheder
mellem Bo Warming og Martin Larsen. Jeg har en stærk mistanke om
at ML er et produkt af Bo Warmings sædhjælpsprogram.

Fra : Bo Warming

Dato : 21-10-11 15:46

On Fri, 21 Oct 2011 13:59:16 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Vel er han da ej, han har blot opdaget de iøjnefaldende ligheder
>mellem Bo Warming og Martin Larsen. Jeg har en stærk mistanke om
>at ML er et produkt af Bo Warmings sædhjælpsprogram.

1979 STARTEDE VI, DENjurastuderende ML er vist ældre end 32 år

Vi havde 100 donorer over hele landet men det var først efter tl år
det blev så stort så jeg ikke husker de enkelte og jeg tror du tager
fejl

Dertl kommer at

1. meninger er ikke arvelige
2. Martin og jeg er uenig om meget

Fra : Vidal

Dato : 21-10-11 20:46

Den 21-10-2011 16:45, Bo Warming skrev:
> 1979 STARTEDE VI, DENjurastuderende ML er vist ældre end 32 år

Den danske idémager Martin Martensen-Larsen har solgt fem billetter til en
henrettelse i Texas på auktion.

_Han er fortaler for et *mildere* retssystem_

http://www.information.dk/emne/doedsstraf

Fra : Bo Warming

Dato : 21-10-11 22:59

On Fri, 21 Oct 2011 21:45:39 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Den danske idémager Martin Martensen-Larsen har solgt fem billetter til en
>henrettelse i Texas på auktion.
>
>_Han er fortaler for et *mildere* retssystem_
>
>http://www.information.dk/emne/doedsstraf
Information beviser intet om vor Martin og hans evt billetsalg,der
sammen med Lyrik,Jesper og Vidal bør være del af en sober dp-kerne

Fra : Lyrik

Dato : 21-10-11 15:40

Den 21/10/11 13.13, Kurt H. Nedergaard skrev:
> "Martin Larsen"<mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Lyrik- er et klon af Raino Whaid Pedersen.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Du mener formodentlig Abdul Wahid Petersen? En dansk imam indenfor islam.

Du er altså nået så langt ud at en video fra Al Jazeera som viser en død
Muammar Gadaffi gør budbringeren til islamisk præst!!?))

Hadet har jo gjort dig total blind mand! Er du ikke dansker? Tolerant og
forstående? Hjælpsom imod andre.
Lad mig spørge dig om noget. Hvis en muslimsk kvinde med tørklæde, blev
ramt af en bil og lå blødende i vejkanten, ville du så ikke hjælpe hende?

MvH
Jens

Fra : Aksel

Dato : 21-10-11 23:36

Du mener formodentlig Abdul Wahid Petersen? En dansk imam indenfor islam.

Mener du den forhenværende narkohandler fra Djursland, Raini Petersen?

Fra : Michael Weber

Dato : 22-10-11 17:39

Den 22-10-2011 00:36, Aksel skrev:

> Du mener formodentlig Abdul Wahid Petersen? En dansk imam indenfor islam.
>
> Mener du den forhenværende narkohandler fra Djursland, Raini Petersen?

Din pointe er at hvis man konvertere til islam, stopper man med at lave
kriminalitet?!

Tjoee...

"Pedersen blev i december 1983 idømt 16 måneders fængsel for køb og salg
af lidt over fem kg hash efter straffelovens såkaldt grove
narko-paragraf 191, som hjemler fængselsstraf i indtil 10 år. Handelen
havde fundet sted mens han boede i kollektivet ved Århus. Han afsonede
11 måneder af dommen, og i fængslet studerede han islam, arabisk og
oversatte religiøse bøger fra engelsk til dansk."
http://da.wikipedia.org/wiki/Abdul_Wahid_Pedersen

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 22-10-11 18:30

On Sat, 22 Oct 2011 18:38:34 +0200, Michael Weber wrote:

> [...]
> 11 måneder af dommen, og i fængslet studerede han islam, arabisk og
> oversatte religiøse bøger fra engelsk til dansk."

Man kan også sige at man skal have en hjerneskade, for at konvertere til
islam.

Om hjerneskaden skyldes hash, organiske opløsningsmidler eller andet, er
irrelevant.

Fra : Michael Weber

Dato : 22-10-11 18:35

Den 22-10-2011 19:30, Steen A. Thomsen skrev:

> Man kan også sige at man skal have en hjerneskade, for at konvertere til
> islam.
>
> Om hjerneskaden skyldes hash, organiske opløsningsmidler eller andet, er
> irrelevant.

Er han da hjerneskadet?
Link?

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 22-10-11 19:27

On Sat, 22 Oct 2011 19:35:17 +0200, Michael Weber wrote:

> Er han da hjerneskadet?

Det er da åbenlyst.

Fra : Michael Weber

Dato : 22-10-11 21:39

Den 22-10-2011 20:27, Steen A. Thomsen skrev:

> Det er da åbenlyst.

Du havde ikke et link.

Fra : Martin Larsen

Dato : 22-10-11 22:24

http://en.wikipedia.org/wiki/Brain_damage

Fra : Michael Weber

Dato : 23-10-11 05:30

Den 22-10-2011 23:24, Martin Larsen skrev:

> http://en.wikipedia.org/wiki/Brain_damage

Forkert link. Prøv igen.

Fra : @

Dato : 23-10-11 08:13

On Sat, 22 Oct 2011 22:38:48 +0200, Michael Weber
<michael@michaelweber.invalid> wrote:

>Du havde ikke et link.

behøves ikke -

Wahid pedersen er selv det omvandrende bevis

Fra : Michael Weber

Dato : 23-10-11 08:18

Den 23-10-2011 09:13, @ skrev:

> behøves ikke -
>
> Wahid pedersen er selv det omvandrende bevis

Link mangler. Prøv igen.

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-10-11 11:27

Michael Weber <michael@michaelweber.invalid> skrev i meddelelsen
4ea3bfc4$0$287$14726298@news.sunsite.dk:

> Link mangler. Prøv igen.

Så kører Asperger-rouletten igen...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Michael Weber

Dato : 23-10-11 12:41

Den 23-10-2011 12:26, Jens Bruun skrev:
> Så kører Asperger-rouletten igen...

Du havde heller ikke et link.
Prøv igen.

Fra : Isachsen

Dato : 23-10-11 13:19

Michael Weber wrote:

> Du havde heller ikke et link.
> Prøv igen.

The missing link blev da visst aldri funnet.

Isachsen

Fra : Michael Weber

Dato : 23-10-11 13:30

Den 23-10-2011 14:19, Isachsen skrev:

> The missing link blev da visst aldri funnet.

Der synes at være et par kandidater til rollen i nærværende gruppe.

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-10-11 13:59

Michael Weber <michael@michaelweber.invalid> skrev i meddelelsen
4ea3fd3c$0$283$14726298@news.sunsite.dk:

> Du havde heller ikke et link.

Skulle jeg da have haft det?

> Prøv igen.

Gerne: Så kører Asperger-rouletten igen...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Michael Weber

Dato : 23-10-11 14:31

Den 23-10-2011 14:59, Jens Bruun skrev:
> Michael Weber<michael@michaelweber.invalid> skrev i meddelelsen
> 4ea3fd3c$0$283$14726298@news.sunsite.dk:

> Skulle jeg da have haft det?

Stadig intet link.

> Gerne: Så kører Asperger-rouletten igen...

Ret ryggen!

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-10-11 14:48

Michael Weber <michael@michaelweber.invalid> skrev i meddelelsen
4ea41700$0$282$14726298@news.sunsite.dk:

> Stadig intet link.

Hvad er det, jeg skal linke til, Asperger-fjols?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Michael Weber

Dato : 23-10-11 14:58

Den 23-10-2011 15:48, Jens Bruun skrev:
> Michael Weber<michael@michaelweber.invalid> skrev i meddelelsen
> 4ea41700$0$282$14726298@news.sunsite.dk:

> Hvad er det, jeg skal linke til, Asperger-fjols?

Læs tråden.

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-10-11 15:58

Michael Weber <michael@michaelweber.invalid> skrev i meddelelsen
4ea41d77$0$290$14726298@news.sunsite.dk:

> Læs tråden.

Den har jeg såmænd læst, og jeg mener ikke, jeg nogen sinde har påstået, at
omtalte imam skulle være hjerneskadet. Så lad mig spørge igen: Hvad er det
egentlig, jeg skal linke til?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Michael Weber

Dato : 23-10-11 16:17

Den 23-10-2011 16:57, Jens Bruun skrev:
> Michael Weber<michael@michaelweber.invalid> skrev i meddelelsen
> 4ea41d77$0$290$14726298@news.sunsite.dk:

> Den har jeg såmænd læst, og jeg mener ikke, jeg nogen sinde har påstået, at
> omtalte imam skulle være hjerneskadet.

Godt så.

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-11 20:40

"Michael Weber"
> Godt så.

Det var altså 6 omgange med "Asperger-rouletten", men der var
da 2 til at rotere den, ikk'?

Mvh
Eyvind

Fra : J. Nielsen

Dato : 23-10-11 15:03

On Sun, 23 Oct 2011 12:26:57 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Så kører Asperger-rouletten igen...

Jeg har mødt web-bots, der var lysår foran Weberen...
--

-JN-

Fra : Michael Weber

Dato : 23-10-11 15:04

Den 23-10-2011 16:03, J. Nielsen skrev:

> Jeg har mødt web-bots, der var lysår foran Weberen...

Snup en banan.

Fra : Lyrik

Dato : 21-10-11 15:32

Den 21/10/11 12.35, Martin Larsen skrev:

> Lyrik - hvad er du egentlig - kristen troll, der som hobby producerer
> propagandavideoer for muhammedanismen - skiderik!

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Hvis du med "propagandavideoer for muhammedanismen" mener enhver video
fra nyhedskanalen Al Jazeera, så går du forkert i byen.
Du har den formentlig ikke som en mulighed i familiepakken fra Foxnews.
Men jeg kan forsikre dig om at stort set alle journalisterne på Al
Jazeera ser lige så vestlige ud som på BBC. Mange af dem bærer tydelige
"kaukasiske" etniske træk. Englændere hele bundtet for at komme med en
tommelfingerregel. Det de siger og observerer adskiller sig ikke meget
fra BBC.
Alle de etniske arabere på kanalen har tilsyneldende foldet og meldt pas.
Men den ser tingene ud fra et naboperspektiv, lige som når vi ser
svenskerne, ud fra et naboperspektiv.

Du er bare så fordomsfuld at du aldrig ser længere end til den
"saracenske krumsabel."

Du mangler det der i gamle dage kaldtes "Fair Play" Hvis man er imod
Sharialove, så må man retfærdigvis også være imod "Moselove"

Det er fairplay! Og det er det du ikke forstår! Din utilfredshed med
alle motiver afspejler din utilfredshed med dine egne-.

Når Bo Warming elsker noget, så angriber han det straks med stort had.
Det er lige en stil der passer i dit eget kram!

Du er en bitter mand Hr. Larsen

Jens

Fra : Martin Larsen

Dato : 21-10-11 16:34

On 2011-10-21 16:31, Lyrik wrote:

> ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
> Hvis du med "propagandavideoer for muhammedanismen" mener enhver video
> fra nyhedskanalen Al Jazeera

Det er fra dit "eget video-selskab" Lyrik - du har bragt link til det
her. Er du så skizo at du ikke ved det?

[snip hate speech]

Fra : @

Dato : 21-10-11 12:41

On Fri, 21 Oct 2011 12:07:31 +0200, Lyrik <jenserikbech@gmail.com>
wrote:

>,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
>
>Skabt i Warmings billede træder Martin i aktion!
<klip en masse uvedkommende fnidder>

var Martins indlæg for svært at forholde sig til?

din reaktion tyder meget på at han ramte plet, og at sandheden gør
ondt på dig

Fra : P.N.

Dato : 21-10-11 13:46

"@" <Snabel@snabel.net> skrev i en meddelelse

> <klip en masse uvedkommende fnidder>
>
> var Martins indlæg for svært at forholde sig til?
>
> din reaktion tyder meget på at han ramte plet, og at sandheden gør
> ondt på dig

Er det ikke snarere omvendt at Lyriks klarsyn vinder over Larsens forrykte
og g muddrede konspirations teorier.

Fra : @

Dato : 21-10-11 14:09

On Fri, 21 Oct 2011 14:45:49 +0200, "P.N." <245@get2net.dk> wrote:

>"@" <Snabel@snabel.net> skrev i en meddelelse

>Er det ikke snarere omvendt at Lyriks klarsyn vinder over Larsens forrykte
>og g muddrede konspirations teorier.

teori!!!!!!!!

vesten har en vane med kun at reagere på despoters gøren og laden når
dette muligvis kan berøre vestens olieforsyning

så Larsen ser langt klarere end de "strudse" som altid har hovedet
begravet i sandet

regimerne i Iran, Syrien, SaudiArabien, og Kina er mindst lige så
slemme som det nu styrtede regime i Libyen

hvorfor skal der ikke føres krig mod Iran, Syrien, SaudiArabien og
Kina?

Fra : Isachsen

Dato : 21-10-11 19:40

@ wrote:

> [...]
> slemme som det nu styrtede regime i Libyen
>

> hvorfor skal der ikke føres krig mod Iran, Syrien, SaudiArabien og

Hva Kina anbelanger, er det vel for stort og sterkt til at man bare kan
bekrige det i tide og utide. Dessuten er det nok tiltenkt en rolle som
våpendrager mot Eurasiens sterkeste fastlandsmakt: Russland.

Isachsen

Fra : @

Dato : 22-10-11 07:44

On Fri, 21 Oct 2011 20:40:23 +0200, " Isachsen" <tavekkorigi@c2i.net>
wrote:

>Hva Kina anbelanger, er det vel for stort og sterkt til at man bare kan
>bekrige det i tide og utide. Dessuten er det nok tiltenkt en rolle som
>våpendrager mot Eurasiens sterkeste fastlandsmakt: Russland.

man kunne jo så i stedet boykotte landet, ingen samhandel overhovedet,

men hva' dansk udenrigspolitik stinker vel stadigvæk langt væk - - -
- - - - -

af fetaost

Fra : Martin Larsen

Dato : 21-10-11 14:37

On 2011-10-21 14:45, P.N. wrote:
> "@"<Snabel@snabel.net> skrev i en meddelelse

> Larsens forrykte og g muddrede konspirations teorier.

Konspiration??

Helt bogstaveligt tror jeg at man vil kunne pin-pointe en
NATO-medarbejder som morderen, selvom det ikke er min pointe. Undersøg
fx dette billede hvor en leverpostejfarvet halvfed mand ligger hen over
Gadaffis lig med noget der minder om en bolt-pistol?

http://www.foxnews.com/slideshow/world/2011/10/20/video-images-show-qaddafi-captured-alive/?intcmp=trending#slide=5

Mvh
Martin

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-10-11 14:59

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
4ea17585$0$287$14726298@news.sunsite.dk:

> [...]
> fx dette billede hvor en leverpostejfarvet halvfed mand ligger hen
> over Gadaffis lig med noget der minder om en bolt-pistol?

Du mener seriøst, at NATO sendte en leverpostejsfarvet, halvfed agent, der
skulle henrette Gaddafi med en boltpistol? Er det slået helt klik for dig?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Martin Larsen

Dato : 21-10-11 15:12

On 2011-10-21 15:59, Jens Bruun wrote:
> [...]
> skulle henrette Gaddafi med en boltpistol? Er det slået helt klik for dig?

Uhu uhu sikken trollekoncert - først hellig-svinene og så flemse-brun.
- tror du ikke NATO har folk på jorden i Libyen til at styre løjerne for
de ædle vilde?

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-10-11 15:27

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
4ea17dbb$0$287$14726298@news.sunsite.dk:

> Uhu uhu sikken trollekoncert - først hellig-svinene og så flemse-brun.
> - tror du ikke NATO har folk på jorden i Libyen til at styre løjerne
> for de ædle vilde?

Selvfølgelig har NATO dét. Vil du svare på spørgsmålet nu?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Martin Larsen

Dato : 21-10-11 15:39

On 2011-10-21 16:26, Jens Bruun wrote:
> Martin Larsen<mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> 4ea17dbb$0$287$14726298@news.sunsite.dk:

> Selvfølgelig har NATO dét.

Det jeg siger er at her er et billede. Hvad det nøjagtigt viser kan jeg
naturligvis ikke sige med sikkerhed, hvilket klart fremgår..

> Vil du svare på spørgsmålet nu?

Det er nu 2. gang

Fra : Bo Warming

Dato : 21-10-11 23:13

On Fri, 21 Oct 2011 16:26:36 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
>4ea17dbb$0$287$14726298@news.sunsite.dk:

>Selvfølgelig har NATO dét. Vil du svare på spørgsmålet nu?

Mit svar er at hvis boltpistolmand altid opnår bomb og dron hvor han
ønsker og forudsiger det, så respekterer andre libyer ham som
chefpolitimand der er i pagt medNato

Det har aldrig slået klik for nogen på ng, tal pænt

Fra : Lyrik

Dato : 21-10-11 15:43

Den 21/10/11 15.37, Martin Larsen skrev:

> [...]
> fx dette billede hvor en leverpostejfarvet halvfed mand ligger hen over
> Gadaffis lig med noget der minder om en bolt-pistol?

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Hvis du hader muslimer og arabere. Og hader leverpostejfarvede danskere
og amerikanere, hvem er det så du holder med? Indianerne? Hvilken
stamme?)) Hvilken farve er dit eget hår? Er du skaldet?

MvH
Jens

Fra : kk

Dato : 21-10-11 16:29

Martin Larsen forklarede den 10/21/2011:

> [...]
> en leverpostejfarvet halvfed mand ligger hen over Gadaffis lig med noget der

Intet på disse billeder indikerer at en aflivning finder sted!
mvh
kk

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 21-10-11 14:20

> [...]
> nationernes gemene hykleri og brutalitet, og det er ikke sikkert at
> det vil være gunstigt for et depraveret Vesten præget som er uden mål

Hvor er det trist at dit store forbillede, massemorderen Muarmar Gaddafi,
blev dræbt, hva´ Martinse-basse-manse ? Nu må du sætte din lid til at hans
sønner laver en masse ballade med masser af terror til følge, ikke sandt ?

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Bo Warming

Dato : 21-10-11 16:30

On Fri, 21 Oct 2011 15:19:36 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

> [...]
>sønner laver en masse ballade med masser af terror til følge, ikke sandt ?

Nato og USA bør overtage al olie i landet - araberne fandt den aldrig
selv

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 21-10-11 21:38

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
> nationernes gemene hykleri og brutalitet, og det er ikke sikkert at det
> vil være gunstigt for et depraveret Vesten præget som er uden mål og

Unbelievable bullshit!
NATO anede ikke at Daffy var i konvojen. Og så var det et fransk fly der
bombede konvojen, ikke et amerikansk.
NATO gav Libyens folk en hjælpende hånd, men det var det libyske folk
der afsatte diktatoren. Man skal være enfoldighedslistemand for ikke at
mene at det var godt at Daffy blev afsat.
--
Jesper
Hvad udad tabes skal indad vindes.

Fra : Bo Warming

Dato : 21-10-11 22:47

On Fri, 21 Oct 2011 22:38:12 +0200, shefan@hotmail.com (Jesper Ørsted)
wrote:

> [...]
>der afsatte diktatoren. Man skal være enfoldighedslistemand for ikke at
>mene at det var godt at Daffy blev afsat.

Til gruppens ædrueligste tråd, Martins og Jespers, vl jeg føje at Nato
er landets magthaver og har uddelegeret til overgangsråd at få
parlament på plads.
Men Nato kan godt kræve olie for deres drone og fly hjælp til libysk
politi mod exchef Gdaffy
Trods et par elværker der fungerer er det jo stenalder og det blir
nok Nato der står for olierafinaderier snart

Politikontrol med olieudskibning bliver nok altafgørende og i
Nato-hænder
Men Nato ønsker troværdighed hos EU-vælgere så libyerpolitikere får
nok hovedpart af olieindtægter i nogle år

Fordi Gdaffi ikke havde Vestens tillid, var det OK han myrdedes

Nato deler ikke rov. Alt ejes af libyerne, som ejes af Nato-
Politimagt har de liby-politikre som Nato støtter. Systemet er
afprøvet i Irak, som USA nu forlader helt.

Verdenssamfundet=Nato=USA=EU=dig

Fra : Isachsen

Dato : 22-10-11 12:18

Bo Warming wrote:

> [...]
> Politimagt har de liby-politikre som Nato støtter. Systemet er
> afprøvet i Irak, som USA nu forlader helt.

Ligningen later til å gå opp.

Isachsen

Fra : Martin Larsen

Dato : 22-10-11 15:46

On 2011-10-22 13:18, Isachsen wrote:

> Ligningen later til å gå opp.

Har matematikken her et miskendt geni?

Fra : Isachsen

Dato : 23-10-11 12:27

Martin Larsen wrote:

> Har matematikken her et miskendt geni?

Neppe. Men siden vi her opererer med gloser og ikke med tall bliver
slingrigsmonnet en smule videre. Førøvrig må jeg gi deg rett i, at
"ligningen" har et svakt ledd, nemlig ordet "dig". Hvis svaret er tenkt
å skulle ha universell gyldighet, går ligninghen ikke helt og fullt opp.
Men uansett, det var da godt sagt.

Isachsen

Fra : Martin Larsen

Dato : 21-10-11 23:04

On 2011-10-21 22:38, Jesper Ørsted wrote:

> Unbelievable bullshit!

Det er kun få dage siden at Hillary udtrykte et utroligt wild west ønske
om at føå Gadaffi dræbt - en udtalelse som har vagt undren hos
kommentatorer. Du er ret uoplyst hvis du tror at en tilfældig NATO
talsmand går ud og forklarer alt.

> NATO anede ikke at Daffy var i konvojen

Selvfølgelig vidste de det. Det er længe siden at NTC oplyste at de
vidste nøjagtigt hvor han befandt sig.

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 22-10-11 09:43

> [...]

> om at føå Gadaffi dræbt - en udtalelse som har vagt undren hos
> kommentatorer. Du er ret uoplyst hvis du tror at en tilfældig NATO

Og det har du et link til Hillarys ønske om at få Daffy dræbt?

> Selvfølgelig vidste de det. Det er længe siden at NTC oplyste at de
> vidste nøjagtigt hvor han befandt sig.

Ja, de mente han befandt sig i det sydlige Libyen (så meget for at de

Fra : Isachsen

Dato : 22-10-11 12:23

"Jesper Ørsted" wrote:

> Og det har du et link til Hillarys ønske om at få Daffy dræbt?

I norsk TV hadde man iallfall en film av henne idet hun mottok
underretningen om at han var blitt drept. Hennes umiddelbare kommentar
var: Woooow!

Isachsen

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 22-10-11 13:27

> [...]

> I norsk TV hadde man iallfall en film av henne idet hun mottok
> underretningen om at han var blitt drept. Hennes umiddelbare kommentar

Ja, sådan ville jeg også reagere.

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 22-10-11 22:55

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> Det er kun få dage siden at Hillary udtrykte et utroligt wild west ønske
> om at føå Gadaffi dræbt

Nu lyver du jo igen. Det hun sagde var:
– Vi håber han (Gadaffi red.) vil blive fanget eller dræbt snart.
Altså: Et ønske om at han blev sat ud af spillet på den ene eller den
anden måde, intet andet!
Og det er jeg naturligvis 100% enig med Hillery i.

Fra : Martin Larsen

Dato : 22-10-11 23:10

On 2011-10-22 23:55, Jesper Ørsted wrote:

> [...]
> anden måde, intet andet!
> Og det er jeg naturligvis 100% enig med Hillery i.

Du er jo idiot hvis du mener at det er løgn

Og det er bestemt ikke noget jeg har fundet på frk blop blop Ørsted:

http://www.huffingtonpost.com/shirin-sadeghi/hillary-clinton-wants-gad_b_1020705.html

*Hillary Clinton Wants Gaddafi Killed*

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 22-10-11 23:18

> [...]

> Du er jo idiot hvis du mener at det er løgn
>
> Og det er bestemt ikke noget jeg har fundet på frk blop blop Ørsted:

Og i dit link står det hun sagde på engelsk:
"We hope he can be captured or killed soon,"
Mao. Intet ønske om at få Daffy henrettet, blot sat ud af spillet på den
ene eller den anden måde.
KRAFTIDIOT!

Fra : Martin Larsen

Dato : 22-10-11 23:38

On 2011-10-23 00:18, Jesper Ørsted wrote:

> Og i dit link står det hun sagde på engelsk:

Læs overskriften.

*Hillary Clinton Wants Gaddafi Killed*

Det er et semantisk forhold du har problemer med lille stakel - og gem
dine svinske besværgelser til nogle jøder i børnehaven EOD

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 23-10-11 00:44

> [...]

> Det er et semantisk forhold du har problemer med lille stakel - og gem
> dine svinske besværgelser til nogle jøder i børnehaven EOD

Jeg er pisseligeglad med overskriften. DEN SVARER IKKE TIL ARTIKLENS
INDHOLD. Læs hvad Hillary Clinton skriver i stedet for at læse andres
Ã¥benlyse forkerte fortolkninger.

Fra : DADK

Dato : 25-10-11 13:12

On 22-10-2011 23:55, Jesper Ørsted wrote:

> Nu lyver du jo igen. Det hun sagde var:
> – Vi håber han (Gadaffi red.) vil blive fanget eller dræbt snart.

Og oversat fra diplomatsprog betyder det : "Vi hjælper gerne aktivt til
med at få Gaddafi dræbt". De kan i øvrigt ikke sige det mere direkte,
det er jo helt uden for mandatet.

Der er mange grunde til at man kunne ønske Gaddafi dræbt. Ikke fordi han
var en ond diktator, men simpelthen for at sætte punktum på et kritisk
tidspunkt. Det kan ske endnu at de forskellige klanmillitser ryger i
flæsket på hinanden, men sandsynligheden er nok meget lavere i dag, end
hvis Gaddafi først var fanget/dræbt om f.eks 2 måneder. Man har
simpelthen gerne ville afslutte aktionen og smede medens jernet var
varmt og oprørerne stadig var til at tale med. Vi kender jo cocktailen :
Frustrerede oprørere der mangler en endelig sejr, en masse forskellige
millitser og så en 5-10 mio våben i omløb.

Men når det er sagt, så er jeg også næsten 100% sikker på at NATO ikke
dræbte Gaddafi, eller bevidst angreb hans konvoj FORDI de troede Gaddafi
befandt sig i den.