Vector-grafik
Fra : Andreas Slot-Henriks~

Dato : 13-08-01 10:13

Hej NG.

Er der en der ved, hvordan man skal integrere vector-grafik på
en hjemmeside? Det bør vel være vha. eps-filer? Eller...?

mvh.
Andreas Slot-Henriksen

Fra : Kim Jensen

Dato : 13-08-01 10:14

> Er der en der ved, hvordan man skal integrere vector-grafik på
> en hjemmeside? Det bør vel være vha. eps-filer? Eller...?

Jeg ved ikke hvad du skal bruge det til, men jeg havde behov for at have
noget grafik, der kunne printes ud i en ordenlig kvalitet (dvs. pixel-grafik
var udelukket). Jeg gjorde det, at jeg brugte Adobe Illustrator til at
konvertere noget EPS-grafik til Flash. Ganske nemt og effektivt.

(Flash behøver jo ikke nødvendigvis være animerede kugler med gradienter og
skygger!

mvh
Kim Jensen

Fra : Andreas Slot-Henriks~

Dato : 13-08-01 17:57

> Jeg ved ikke hvad du skal bruge det til, men jeg havde behov for at have
> noget grafik, der kunne printes ud i en ordenlig kvalitet (dvs.
pixel-grafik
> var udelukket)
Det samme her... men folk skal selv kunne vælge størrelsesforholdet på
tegningen.

>Jeg gjorde det, at jeg brugte Adobe Illustrator til at
> konvertere noget EPS-grafik til Flash. Ganske nemt og effektivt.
Det er også godt... men jeg er nu mest interesseret i at gøre det
uden Flash - andre forslag?