Uriasposten og DF
Fra : Bo Warming

Dato : 20-10-11 06:58

   Idag skriver jeg til Uriaspostens ny OT-rubrik

følgende og derefter følger til dp en klog DF-kommentar om
salafisterne

Til indlæg 13

Jeg har altid respekteret SIAD og deres indsats, og hvis min villa på
Bjelkes Alle 46 kunne gavne SIADs fine arbejde, så så jeg gerne det

Den diskussionsgruppe jeg i årevis har været mest aktiv på, usenets
dk.politik er næsten helt affolket nu, så jeg håber ikke at belaste
Uriasposten ved at være OT , ring til mig og vejled 35861000 evt.
20538913

Jeg er meget interesseret i at deltage i alt vedr et friere Danmark

Men det, der ligger let for mig er lidt akademisk fx at rose
Struensee-filmen og foreslå den brugt til, at salafist-grupper indser,
at vi halshuggede Struensee, da vi i vort land havde shariastraf for
utroskab, men det ER FORTID NU også hvis muslimer bliver flest

Jeg synes DF gør godt arbejde mod salafisterne - og før valget - trist
at valget ikke belønnede det
Hilsen Bo Warming

-------------------

Fra DF

DF vil have opgør med salafist-gruppe Dansk Folkepartis
integrationsordfører Martin Henriksen kritiserer social- og
integrationsminister Karen Hækkerup for at snakke i stedet for at
handle i forhold til det stigende problem med såkaldte salafister i
Danmark. Martin Henriksen mener, at der er tre forslag, som burde
gennemføres så hurtigt som muligt. Det skal medføre straf og udvisning
for ikke-danske statsborgere, såfremt man medvirker til at fastholde
parallelle retssystemer, den omtalte gruppe bør forbydes og nyankomne
skal underskrive en kontrakt, der forpligter pågældende til at
respektere demokrati. Overholdes kontrakten ikke, skal
opholdstilladelsen inddrages.

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-10-11 11:13

Den 20-10-2011 07:57, Bo Warming skrev:
>    Idag skriver jeg til Uriaspostens ny OT-rubrik

Jeg vil give dig en trøstepræmie. Her et link til dit yndlingsemne:
http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/436985:Danmark--AEldre-uden-ble-kan-give-millionbesparelse

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 20-10-11 13:10

On Thu, 20 Oct 2011 12:12:41 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Jeg vil give dig en trøstepræmie. Her et link til dit yndlingsemne:
>http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/436985:Danmark--AEldre-uden-ble-kan-give-millionbesparelse
>Virkelig mange tak

Der stod også om aktiv dødshjælp - hermed mit svar på dels
AktDødsh(1) dels BLE

Uskyldige dræbes af livshjælp-løgnerne
Unge depressive tvinges til at blivee drukne spøgelsesbillister og
lignende fordi de ikke har fantasi til fornuftigt selvmord
Det skyldes at pralende spradebasser skal skilte med egen tvivlsomme
livsglæde og afviser at lægen må give pentobarbital til at røre op i
vand som i Sveits
Nogle skader andre ved uigennemtænkt selvmordsforsøg hvor uskyldige
rammes
Andre gør sig til livsarig grønsag fordi de kun evner at gøre det
halvt. Når man påstår "mit parti må kun tillade livshjælp" har man
enorme lidelser på samvittigheden - ved at stjæle selvbestemmelse og
være en ond formynder
------------------
Vigtigste pointe om BLEER er at hvis mænd brugte nederdel ku de let
slippe af med urinen uden at væde tøjet

Fx kan man holde en kop ind i skridtet og tisse i den og hælde i
toilet eller vask eller have

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-10-11 15:54

On 2011-10-20 14:10, Bo Warming wrote:
> [...]

Velbekomme

> Vigtigste pointe om BLEER er at hvis mænd brugte nederdel ku de let
> slippe af med urinen uden at væde tøjet
>
> Fx kan man holde en kop ind i skridtet og tisse i den og hælde i
> toilet eller vask eller have

Du har ikke forstået at problemet ikke er *hvor* de skal tisse men *hvornår*

Fra : Bo Warming

Dato : 20-10-11 16:09

On Thu, 20 Oct 2011 16:54:10 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Velbekomme

VÆR IKKE SART

Le ikke af de gamle - du vil selv ende sådan. Kinesisk ordsprog

>Du har ikke forstået at problemet ikke er *hvor* de skal tisse men *hvornår*

Selfølgelig ved alle at der skal være noget afløb, men med et
marmeladeglas i lommen er problemet ofte overkommeligt - selv hvis du
bliver sat ifuttog af politiet eller der ikke er toilet i miles
omkrids, for er der et træ kan du tømme glasset af der

Fra : Bo Warming

Dato : 20-10-11 23:25

Eksemplets magt

Selfølgelg tager Martin fejl i at ble-emnet er mit yndlingsemne

Vigtigse emne er at mindske en vildledte empati mod muslimer der
fratager os retten til vort land

DEls skal vi indse hvor ofte hjælp gør skade
Dels skal vi indse at forenkling af lovjungle kan gøre mere gavn end
dyre tilskud

Danskerne kan hjælpe til integration af fremmede ved at være gode
eksmpler

Goethe sagde at den skønneste sjælevandring er at se sig selv genopstå
i et andet menneske

Og da Gandhi skabe selvtillid i Indien var han i sit daglig liv et
eksempel til efterfølgelse mht aktivitet og selvforsyning af
bomuldsklæde

Han formulerede sig interessant og abstrakt

"Du skal være del af den udvikling du ønsker" Altså bruge eksemplets
magt