lidt mere vaagen!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-10-11 08:53

Mere vaagen, fuldstaendig ruineret oekonomiske,
min personlighed er naesten min egen igen!

Jeg foeler mig naesten som en bedrager ved at faa
foertidspension udbetalt, havde jeg vaeret ligesaa vaagen
i de foregaaende aar, mens jeg havde penge paa kontoen,
saa havde jeg sikkert haft et noglenlunde liv!

Det er ihvertfald det hoejeste vagenheds niveau siden 1998!
(hvor jeg blev overfaldet mens jeg sad i en trance/emdr fordi jeg
forsoegte at goere noget ved en depression, og blev forsoegt
programmeret til at stemme paa det politiske parti DF, hvilket
mislykkedes)

Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-10-11 08:57

On 19 Okt., 16:53, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> programmeret til at stemme paa det politiske parti DF, hvilket
> mislykkedes)
>
> Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Roevrender stadigvaek mig selv, antden maade jeg skriver tingene paa,
antyder at det passer til min personlighed at vaere ruineret
oekonomisk!

Jeg har forklaret hvad det koster, og gider ikke gentage det, jeg
lyver ikke om det!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-10-11 09:02

On 19 Okt., 16:56, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> oekonomisk!
>
> Jeg har forklaret hvad det koster, og gider ikke gentage det, jeg

13 aar med det vaerste tortur et menneske nogensinde har
overlevet,stirren ud
i luften og skriven i nyhedsgrupperne, de sidste par aar ned og koebe
ind to eller
tre gange dagligt!

Torteret kvante mekanisk aktiv, skeloejede mennesker i fjernsynet,
jordskaelv paa Haiti
og Fukushima via Quantum Entangelment!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-10-11 10:12

On 19 Okt., 17:01, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Torteret kvante mekanisk aktiv, skeloejede mennesker i fjernsynet,
> jordskaelv paa Haiti og Fukushima via Quantum Entangelment!

5-10 minutter efter jeg skrev det overstaaende blev jeg mindre vaagen!
Det er nok fordi at jeg "Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"
Og forsoeger at bilde mig selv ind at jeg er en loegnhals!

Det hjaelper saa ikke nogen!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-10-11 01:31

On 19 Okt., 18:12, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Det er nok fordi at jeg "Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"
> Og forsoeger at bilde mig selv ind at jeg er en loegnhals!

Laante nogle cigaretter af min nabo, det er ikke foerste gang, han
laaner ogsaa af mig
hvis han er loebet toer, men det er foerste gang jeg har laant nogen
fordi jeg er flad!

Blev beloennet af emdr/programmering med stoerre vaagenhed!
men mangler stadigvaek ca. 30 procent af min IK sammenlignet med foer
emdr i 1998,
og det er til trods for daglige fiskeolie kapsler og antioxidanter(C-
Vitaminer)!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-10-11 04:04

On 20 Okt., 09:31, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> emdr i 1998, og det er til trods for daglige fiskeolie kapsler og antioxidanter(C-Vitaminer)!

Idag var det e-vitaminer istedet!

Var inde og aflevere cigaretter tilbage til min nabo og blev lidt
mindre
vaagen!(emdr/programmering)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-10-11 04:17

On 20 Okt., 12:03, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Idag var det e-vitaminer istedet!
>
> Var inde og aflevere cigaretter tilbage til min nabo og blev lidt
> mindre
> vaagen!(emdr/programmering)
>
> Sane Peter

Stadigvaek noget med linjeombrydning naar jeg skriver via Google!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-10-11 06:39

On 20 Okt., 12:17, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Stadigvaek noget med linjeombrydning naar jeg skriver via Google!
>
> Sane Peter

Var nede ved genbrugsbutikken paa Noerregade for at saelge nogle gamle
computer spil,
men de er saa aabenbart lukket!

Saa den butik faar jeg aldrig besoegt!

Aergeligt ellers!

En 15-20 stykker i original embalage og to lydkort et fra Hercules og
et Creative,
det kunne sikkert have hjulpet!

Men desvaerre, det bliver haardt at vaagne op efter tretten aars
oedelaeggelse!
(Emdr og fysisk skade jeg blev paafoert, da jeg ville proeve emdr for
at se om det kunne afhjaelpe

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-10-11 07:32

On 20 Okt., 14:39, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> at se om det kunne afhjaelpe en depression, og blev forsoegt programmeret
> til at stemme paa det politiske parti DF!)

Der koere ogsaa en del emdr paa underbevidstheden for at faa mig til
at gaa
og mumle som en sindsyg udenfor!

Det er mest underbevidsthed der bliver ramt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-10-11 06:53

> Stadigvaek noget med linjeombrydning naar jeg skriver via Google!
>
> Sane Peter

Jeg tror maaske at jeg er ved at blive gjort til en narcisist, fordi
jeg reagere
bedre end andre mennesker i en lignende situation!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-10-11 13:36

On 20 Okt., 14:53, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Jeg tror maaske at jeg er ved at blive gjort til en narcisist, fordi
> jeg reagere
> bedre end andre mennesker i en lignende situation!
>
> Sane Peter

Ramt af BJoerneklo, hvilket er standard BJoernholts sindsyge
psykologisk krigsfoerelse?

Inden der bliver skiftet til klorin og andre ubehagelige
ting!

Det har kostet millionm liv allerede, og arten ryger
nok! Epn million liv op igennem menneskehedens hstorie!

Jeg lyver ikke!

Det er kun idioter der tror jeg sidder og slynger lort ud,
Det er trods en vigtig del af "Du skal vaere den onde"
som jeg er programmeret til!

Det er venstre haand paa oversiden!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 20-10-11 22:35

On 20 Okt., 21:35, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Det er kun idioter der tror jeg sidder og slynger lort ud,
> Det er trods en vigtig del af "Du skal vaere den onde"

Quantum Entangelment via en singularitet!
Jeg har i det mindste faaet oedelagt livet for en del af BJoernholts
forfaedre for nogle generationer sider, de bliver ellers som regel
reddet af "Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-10-11 07:18

On 21 Okt., 06:35, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> forfaedre for nogle  generationer sider, de bliver ellers som regel
> reddet af "Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"

Har aldrig roeget saa mange cigaret skodder i mit liv!
Det har vaeret planlagt i lang tid af min underbevidsthed, ellers
ville jeg
ikke have saa mange cigaret pakker med skodder liggende!
(EMDR/Hypnose) " Oedelaeg dig selv"

Uden EMDR/Hypnose var jeg stoppet med at ryge som 28 aarig, med
emdr gaar min underbevidsthed og faar mig til at bruge cigaret aesker
som askebaegre
hvor jeg slukker cigaretter i, og bagefter ryger cigaret skodder,
efter jeg vel og maerke
er blevet gjort "Oekonomisk uansvarlig" og et fattig roevhul!
Altsammen drevet af
smertesignaler til brainstem og limbicsystem, der paavirker min
underbevidsthed,
til at forsoege at udfoere de ordre der er blevet lagt ind, med det
foremaal at
oedelaegge mit eget og flest mulig andres liv!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-10-11 07:24

On 21 Okt., 15:18, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> underbevidsthed, til at forsoege at udfoere de ordre der er blevet lagt ind, med det
> foremaal at oedelaegge mit eget og flest mulig andres liv!

Stadigvaek linje ombrydning ting naar jeg skriver via google,
der er ingen tvivl om at det er begyndt at paavirke mig i en retning
hvor jeg, hvis jeg ikke holder styr paa det, bliver til en narcisist!

Jeg ved allerede hvor svagelige og udulige i allesammen er, og
fuldstaendig
ude af stand til at overleve noget lignende!

Der er ikke en af jer, ikke en eneste!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-10-11 07:28

> [...]
> underbevidsthed, til at forsoege at udfoere de ordre der er blevet lagt ind, med det
> foremaal at oedelaegge mit eget og flest mulig andres liv!

rettet lidt! Men det linje ombrydnings sabotage der er via Google
er begyndt at blive alvorligt generende!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-10-11 07:37

On 21 Okt., 15:27, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> rettet lidt! Men det linje ombrydnings sabotage der er via Google
> er begyndt at blive alvorligt generende!

Det er som om at jeg stadgvaek gaar rundt og proever at finde en maade
at goere
Karsten Bjoernholts loegnhistorier aegte!
("Det han skriver skal vaere rigtigt" ifoelge ham selv, hvilket
umiddelbart lyder som en
fornuftig udtalelse") men ikke i sammenyhaeng med "Goer det der er
bedst for Karsten Bjoernholt"

En udtalelse jeg kom med, Mennesker ser med deres egne oejne, lugte
med deres egen lugtesans,
smager med deres egne smagsloeg paa den maade er alle vel lidt selv
centrerede!

Det var grund nok til den paastand!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-10-11 11:38

On 21 Okt., 15:36, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> med deres egen lugtesans,
> smager med deres egne smagsloeg paa den maade er alle vel lidt selv

Sidder og ryger cigaretter lavet af A4 og almindelig tobak,
lidt som at vaere en teenager og ikke have lov til at ryge!

Sane Peter