Nu vil de kraftedeme også trække Thors tæn~
Fra : bostan332

Dato : 19-10-11 04:20

Du kan ikke forstå dette indlæg, medmindre du først har konsulteret
følgende link:

http://groups.google.com/group/dk.politik/browse_thread/thread/0383a4e841f2c0ff?hl=da

Det er åbenbart gået op for de koreanske NIS-folk, at Thor har sine
tænder til at bide med, så de har nu meddelt, at han også vil få sine
tænder trukket ud, når han ankommer til den syd-koreanske hovedstad,
Seoul på Dommedag. Ud over naturligvis øjnene stukket ud. De lidt
generte koreanske voldtægtsforbrydere har meget at udsætte på Thor, de
kan hverken lide hans blik eller pik, og nu altså heller ikke hans
tænder.

Jeg kan samtidig meddele, at udleveringsbeslutningen, renditionen af
Thor, er underskrevet af ca. 20 personer, herunder ”statsministeriets
segl”. Altså ingen underskrift af Venstres tidligere statsminister,
kun statsministeriets segl. Dette plejer at betyde, at
departementchefen og andre højere funktionærer har set
udleveringsbegæringen, men naturligvis også Lars Løkke Rasmussen
selv.

Meningen er, at statsministeren – og staten - selv skal beskyttes,
ikke individet, og dette er så det kulminerende led i den løgnens og
den daglige elektromagnetiske volds politik (”vi voldtager ca. 5 (nye)
danske mænd analt om dagen”), som dansk forsvarspolitik siden 1962 har
været overfor den danske civilbefolkning.

Udleveringsbeslutningen er samtidig en bekræftelse af, at man står ved
hver eneste løgnens og voldens dag i det orwellske rædselssamfund,
dvs. et halvt århundrede.

Statsministerens opgave er naturligvis at forsvare Grundloven til hver
en tid, ikke at være ekspert i mind control.

Hvad siger i til det, herinde i dk.politik ? At I har valgt at lade Bo
Warming kommentere, udførligt, mine små meddelelser men ellers at
holde kæft selv og lade som om, det drejer sig om nogle uvæsentlige
petitesser ?

Hvad siger I til selv at blive udleveret til en eller anden tortur-
stat ? For det kan vel ikke være jeres alvor, at dette vil blive
sidste gang, et landsforræderisk dansk forsvar på amerikansk
anbefaling får trumfet en kriminel udleveringsbeslutning igennem ?!

Steen Hjortsø

Fra : Bo Warming

Dato : 19-10-11 12:19

On Wed, 19 Oct 2011 03:20:22 -0700 (PDT), bostan332
<steenhjortsoe@gmail.com> wrote:

> [...]
>sidste gang, et landsforræderisk dansk forsvar på amerikansk
>anbefaling får trumfet en kriminel udleveringsbeslutning igennem ?!

Folk der ikke sætter sig op mod regimet bliver næppe tortureret
Fordøm ikke NordKorea for de har været udsat for behandling af
USSR,USA mm så de umuligt kunne være blevet torturstat i MINDRE GRAD

Danmark kan intet gøre