Belgien: Asylansøgere får
Fra : Jesper Ørsted

Dato : 18-10-11 15:30

De får mad, tøj, bolig og alt andet – bare ikke kontanter. Afviste
asylansøgere kan forblive på særlige centre i op til en måned, hvorefter
de skal forlade landet. Stikker asylansøgerne af fra centret, vil de
miste al ret til hjælp fra staten:

<http://islamineurope.blogspot.com/2011/10/belgium-no-more-cash-for-asyl
um-seekers.html>

--
Jesper
Hvad udad tabes skal indad vindes.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-11 16:24

On Tue, 18 Oct 2011 16:30:21 +0200, shefan@hotmail.com (Jesper Ørsted)
wrote:

> [...]
>asylansøgere kan forblive på særlige centre i op til en måned, hvorefter
>de skal forlade landet. Stikker asylansøgerne af fra centret, vil de
Der er vist meget vi kan lære fra Belgien, foruden fri adgang til
aktiv dødshjælp som ellers kun Holland og Svejts har

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 18-10-11 20:37

On Tue, 18 Oct 2011 16:30:21 +0200, Jesper Ørsted wrote:

> [...]
> asylansøgere kan forblive på særlige centre i op til en måned, hvorefter
> de skal forlade landet. Stikker asylansøgerne af fra centret, vil de

SÅDAN skal det gøres.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-10-11 00:07

On Tue, 18 Oct 2011 21:37:27 +0200, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>SÅDAN skal det gøres.

Alt hvad Danmark gør, motiveres af at der skal skabes jobs til
flygtningehjælpere

Er der andre grunde til at vi ikke kopierer det fine belgiske
eksempel?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 19-10-11 09:12

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> SÅDAN skal det gøres.

Kunne man ikke forestille sig at man gjorde noget tilsvarende over for
højrerabiate røvhuller ?

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 19-10-11 09:44

On Wed, 19 Oct 2011 10:12:00 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Kunne man ikke forestille sig at man gjorde noget tilsvarende over for
> højrerabiate røvhuller ?

Med hvilken begrundelse.?

Du mener måske ikke at dine politiske modstandere skal have samme
rettigheder som dig.?

Er nogen måske mere "lige" end andre.?

Fra : P.N.

Dato : 19-10-11 10:22

> Med hvilken begrundelse.?

Begrundelse?? den at alle skal behandles lige.

> Du mener måske ikke at dine politiske modstandere skal have samme
> rettigheder som dig.?
>
> Er nogen måske mere "lige" end andre.?

Jamen du er jo så evnesvag at du end ikke fatter Kims pointe chatnar.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 19-10-11 10:44

On Wed, 19 Oct 2011 11:21:39 +0200, P.N. wrote:

> Begrundelse?? den at alle skal behandles lige.

Hvad tåger du rundt i.???

Det er jo netop IKKE at behandle alle lige, når "venstrerabiate røvhuller"
ikke skal behandles på samme måde.

> Jamen du er jo så evnesvag at du end ikke fatter Kims pointe chatnar.

Kim pointe er at "højrerabiate" skal behandles dårligere end
"venstrerabiate". ALTSÅ at nogen er mere "lige" end andre.

http://da.wikipedia.org/wiki/Kammerat_Napoleon

Fra : P.N.

Dato : 19-10-11 11:13

> [...]
>
> Kim pointe er at "højrerabiate" skal behandles dårligere end
> "venstrerabiate". ALTSÅ at nogen er mere "lige" end andre.

Har du det godt Steen, hvis der er noget jeg kan gøre for dig, så må du bare
sige til, jeg er efterhånden helt bekymret for dit mentale helbred.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 19-10-11 16:56

On Wed, 19 Oct 2011 12:12:40 +0200, P.N. wrote:

> Har du det godt Steen, hvis der er noget jeg kan gøre for dig, så må du bare
> sige til, jeg er efterhånden helt bekymret for dit mentale helbred.

Du burde hellere bekymre dig om dit eget helbred. Din flirten med islam,
tyder på en alvorlig mental defekt.

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 19-10-11 10:34

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> wrote
in message news:jDvnq.923

> Kunne man ikke forestille sig at man gjorde noget tilsvarende over for
> højrerabiate røvhuller ?

Selvfølgelig, du skal også nok få lidt kluns hvis du søger asyl i Belgien

Fra : DADK

Dato : 19-10-11 10:46

On 19-10-2011 11:34, Uffe Kousgaard wrote:
> "Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)"<kl2607@gmail.com> wrote
> in message news:jDvnq.923

> Selvfølgelig, du skal også nok få lidt kluns hvis du søger asyl i Belgien

Af venskabelighed og for lang god tjeneste ift det danske samfund kunne
man sikkert flikke en fin orden sammen til KL. "Årets udlandsdansker",
med en fin medalje og honnør til dronningen, en pris han vil vinde år
efter år, altså så længe han forbliver i udlandet.