Alle os i Københavns-området burde tage ti~
Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 18-10-11 11:42

Alle os danskere i Københavns-området burde dagligt tage til Tingbjerg og
drikke bajere på gaden hver dag for at genere de der islamistiske røvhuller
("Kaldet til Islam") så maksimalt som muligt. De der salifisiter burde
ekspederes ud af landet i ekspresfart. Stod det til mig, så gik det meget
meget hurtigt.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : P.N.

Dato : 18-10-11 11:53

Check lige deres hjemmeside ud.