Muslimer vil have sharia-zoner i KBH
Fra : P.N.

Dato : 18-10-11 08:13

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-44755458:islamister-vil-have-shariazoner.html

Gruppen "kaldet til Islam" bebuder, at den vil patruljere døgnet rundt i
første omgang i Ting­bjerg-bydelen i København, siden flere steder på
Nørrebro og endelig i resten af Danmark. I sharia-zonerne skal der tages fat
i folk, der drikker, spiller, går på diskotek og andet, som ifølge
salafisterne strider mod islam.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 18-10-11 08:40

On Tue, 18 Oct 2011 09:12:33 +0200, P.N. wrote:

> [...]
> Nørrebro og endelig i resten af Danmark. I sharia-zonerne skal der tages fat
> i folk, der drikker, spiller, går på diskotek og andet, som ifølge

De burde sparkes hjem til stenalderen, hvor de hører hjemme.

Det ville være en god ide, at lade nogle politibetjente (i civil) gå rundt
i området med en (tom) ølflaske i hånden, og så bure islamist-psykopaterne
inde for overfald på tjenestemand i funktion.

Selvfølgelig med efterfølgende udvisning af Danmark for evigt, som
resultat.

Fra : P.N.

Dato : 18-10-11 09:43

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> inde for overfald på tjenestemand i funktion.
>
> Selvfølgelig med efterfølgende udvisning af Danmark for evigt, som

Undskyld Steen men har du tænkt ideen igennem, et religiøst vagtværn der vil
sikre området imod fordrukne voldsmænd.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 18-10-11 11:12

On Tue, 18 Oct 2011 10:43:24 +0200, P.N. wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Undskyld Steen men har du tænkt ideen igennem, et religiøst vagtværn

Religiøst vagtværn, min bare røv. Dansk lovgivning gælder i HELE Danmark.

Hvis de religiøse tosser ikke vil drikke alkohol, så kan de da bare lade
være.

> der vil
> sikre området imod fordrukne voldsmænd.

Sikke noget ævl. Der er INGEN der snakker om voldsmænd. Det er KUN nogle få
"stenalder-mennesker" der vil tvinge andre til at overholde nogle tossede
"religiøse" regler.

Hvis de tosser lægger hånd på bare EN der ikke vil overholde deres
psykopatiske regler, burde tosserne bures inde øjeblikkelig, for trusler.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 18-10-11 11:18

> [...]
>
> Hvis de tosser lægger hånd på bare EN der ikke vil overholde deres
> psykopatiske regler, burde tosserne bures inde øjeblikkelig, for

Chatnaren kommenterer trolle-Polle, et ømt syn.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 18-10-11 13:09

On Tue, 18 Oct 2011 12:17:47 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Chatnaren kommenterer trolle-Polle, et ømt syn.

Og du KAN bare ikke lade være med at komme med en komplet ligegyldig
kommentar.

Klik dog på "delete"-knappen, hvis der er indlæg du ikke gider spilde tid
på. Hvor svært kan det være.

Fra : @

Dato : 18-10-11 16:48

On Tue, 18 Oct 2011 10:43:24 +0200, "P.N." <245@mail.dk> wrote:

>"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

>Undskyld Steen men har du tænkt ideen igennem, et religiøst vagtværn der vil
>sikre området imod fordrukne voldsmænd.

det var IKKE hvad der blev beskrevet i dit indlæg

OG

tage fat i !!!!!!!!!

hvem er det så lige der er voldsmænd?

Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-11 10:32

Behøver vi agent provokateure trick?

Fra : Kurt Lund

Dato : 18-10-11 10:53

"P.N." <245@mail.dk> wrote

> [...]
> Nørrebro og endelig i resten af Danmark. I sharia-zonerne skal der tages
> fat i folk, der drikker, spiller, går på diskotek og andet, som ifølge

Ja, det er vanvittigt at sådan nogle åndeligt handicappede neanderthalere
ikke er indlagt forlængst. Her er chancen for moderate muslimer til at gå i
rette med idioterne.

--
Kurt Lund

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 18-10-11 11:13

On Tue, 18 Oct 2011 11:53:14 +0200, Kurt Lund wrote:

> [...]
> ikke er indlagt forlængst. Her er chancen for moderate muslimer til at gå i

Præcis. Det ville klæde de normale muslimer, hvis de jagede psykopaterne på
porten.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 18-10-11 11:15

"Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> "P.N." <245@mail.dk> wrote

> Ja, det er vanvittigt at sådan nogle åndeligt handicappede
> neanderthalere ikke er indlagt forlængst. Her er chancen for moderate
> muslimer til at gå i rette med idioterne.

Man skulle tage at sparke hele slænget af gruppen "Kaldet til Islam" ud af
landet. Deres Sharia-zoner er helt ude i hampen. Politiet bør give dem kamp
til stregen. Det var det som jeg skrev her forleden, at her på vestegnen af
København ser vi nu et stigende antal af de her mullah-typer af helt unge
mænd med stort fuldskæg med små hvide huer oven på hovedet og iklædt hvide
kjortler. Deres kvinder er begyndt at gå mere tildækket end før Det er et
religiøst miljø som tiltagende radikaliseres. Jeg opfatter dem som en
overordentlig stor sikkerheds-risiko for nationen. Jeg håber på at PET
følger dem meget tæt.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-11 13:38

On Tue, 18 Oct 2011 12:15:13 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

> [...]
>religiøst miljø som tiltagende radikaliseres. Jeg opfatter dem som en
>overordentlig stor sikkerheds-risiko for nationen. Jeg håber på at PET

_Det er da sejt at Kaldet hindrer dem at blive stemmekvæg for de røde

Fra : Ivannof

Dato : 18-10-11 08:35

On 18 Okt., 12:12, "Steen A. Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Præcis. Det ville klæde de normale muslimer, hvis de jagede psykopaterne på
> porten.

Ja, men hvorfor gør de så ikke det. Kan de kun demonstrere når det
gælder Muhammed?

Hvis normale muslimer ikke reagerer mod dette, må man desværre formode
at det er OK med dem at disse psykopatiske frontrunnere baner vejen
for det islamiske samfund. De er åbenbart alle med på idéen!

Hilsen Ivan

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-10-11 17:23

On 18/10/11 16:35, Ivannof wrote:

> [...]
> at det er OK med dem at disse psykopatiske frontrunnere baner vejen
> for det islamiske samfund. De er åbenbart alle med på idéen!

Der findes ikke moderat islam. Muhammedanerer som optræder moderat til
hverdag - måske nogle.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 19-10-11 00:22

On Tue, 18 Oct 2011 18:23:05 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Der findes ikke moderat islam. Muhammedanerer som optræder moderat til
>hverdag - måske nogle.

Dem der ses i TV virker moderate og du og jeg ved ikke om de
modificerer hinandnes moralprædikanteri mod offentlig øldrikning

De igår viste ungersvende var ikke så aggressive som dem der før
valget ønskede at trosfæller holdt sig væk fra valgstederne

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-10-11 11:17

On 18/10/11 09:12, P.N. wrote:
> [...]
> Nørrebro og endelig i resten af Danmark. I sharia-zonerne skal der tages fat
> i folk, der drikker, spiller, går på diskotek og andet, som ifølge

Jamen, så får du vel så travlt med at patruljere at du ikke længere kan
skrive her :-|

Fra : P.N.

Dato : 18-10-11 11:26

> Jamen, så får du vel så travlt med at patruljere at du ikke længere kan
> skrive her :-|

Jamen det er da utroligt som et godt initiativ kan få alle gruppens racister
oppe på mærkerne. Der er jo ikke tale om en sharia domstol, men blot om
venlige henvisninger til at opføre sig pænt. At opføre sig pænt er en god
islamisk skik. Jeg opfatter de såkaldte shariazoner som et godt initiativ på
linje med trygs natteravne. hvor private der går en tur i nattelivet
forhindrer vold og kriminalitet.

Fra : Kurt Lund

Dato : 18-10-11 11:33

"P.N." <245@mail.dk> wrote

> [...]
> initiativ på linje med trygs natteravne. hvor private der går en tur i
> nattelivet forhindrer vold og kriminalitet.

Religion er en privatsag og så er den ikke længere. Hvis nogen har lyst til
at dyrke overtro så fred være med det, men at pådutte andre deres
forkvaklede meninger og holdninger er ikke i orden.

--
Kurt Lund

Fra : Aksel

Dato : 18-10-11 11:40

"P.N." skrev i meddelelsen news:j7jk7c$tbo$1@speranza.aioe.org...

[...]

Mener du virkeligt det?

Fra : P.N.

Dato : 18-10-11 11:44

"Aksel" <webmaster@akselj.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> på
> linje med trygs natteravne. hvor private der går en tur i nattelivet

Misforstå mig nu ikke, som jeg har forstået det så der er tale om muslimer
der vil komme med venlige positive henstillinger til deres trosfæller. Jeg
håber at dette vil føre til mindre vold og konflikt i de muslimske områder i
KBH.

Fra : Aksel

Dato : 18-10-11 14:02

[...]

Synes du det var venlige henstillinger de kom med ved møderne forud for
valget?

Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-11 16:57

On Tue, 18 Oct 2011 15:01:48 +0200, "Aksel" <webmaster@akselj.dk>
wrote:

> [...]
>KBH.
>
>Synes du det var venlige henstillinger de kom med ved møderne forud for

Det er en privatsag om man vil stemme og der er vist ikke dokumentaton
vedr at før valget følte nogen sig voldeligt truet - har du viden om
sådant?

Fra : Bo Warming

Dato : 19-10-11 02:09

On Tue, 18 Oct 2011 12:40:06 +0200, "Aksel" <webmaster@akselj.dk>
wrote:

> [...]
>islamisk skik. Jeg opfatter de såkaldte shariazoner som et godt initiativ på
>linje med trygs natteravne. hvor private der går en tur i nattelivet

Der er da ingen terror i de unge idealisters tiltag

Så lad os være positive - måske de vil integreres

Måske TV fordrejer ved at snakke om håndsafhugning og de er moderate

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-10-11 11:52

On 18/10/11 12:25, P.N. wrote:
> "Martin Larsen"<mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen det er da utroligt som et godt initiativ kan få alle gruppens racister
> oppe på mærkerne.

Du er en af gruppens største racister - hader danskere

> Jeg opfatter de såkaldte shariazoner som et godt initiativ på
> linje med trygs natteravne. hvor private der går en tur i nattelivet
> forhindrer vold og kriminalitet.

Du er en glad gris

Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-11 13:28

On Tue, 18 Oct 2011 12:52:13 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Du er en af gruppens største racister - hader danskere

>Du er en glad gris

Imponerende hvis nogen kan få noget sjov ud af Islams
shariapromovering

Fra : DADK

Dato : 18-10-11 22:29

On 18-10-2011 12:25, P.N. wrote:
> [...]
> islamisk skik. Jeg opfatter de såkaldte shariazoner som et godt initiativ på
> linje med trygs natteravne. hvor private der går en tur i nattelivet

Jeg er tilbøjelig til at være enig.- det er næppe skadeligt.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-11 13:31

Hvorfor gider ingen muslimer skriv her?

Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-11 13:39

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Jamen, så får du vel så travlt med at patruljere at du ikke længere kan
>skrive her :-|

Sidste år havde mange mere tid at skrivee her i oktober -

Fra : F2

Dato : 20-10-11 01:39

"P.N." <245@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nørrebro og endelig i resten af Danmark. I sharia-zonerne skal der tages
> fat i folk, der drikker, spiller, går på diskotek og andet, som ifølge

Var det ikke det, HR. Mogens Glistrup advarede os imod ?

Fra : Bo Warming

Dato : 20-10-11 05:20

On Thu, 20 Oct 2011 02:39:25 +0200, "F2" <1@1.dk> wrote:

>"P.N." <245@mail.dk> skrev i en meddelelse

>Var det ikke det, HR. Mogens Glistrup advarede os imod ?

Han var DEN FØRSTE ADVARER og en stor mand, som vi burde have lyttet
mere til