Endnu mere emdr!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-10-11 21:02

Stoedt paa en del emdr:
"Du skal oedelaegge dig selv"
"Du skal vaere alt det du foragter og hader"

Det er mest et forsoeg paa at standse mig i at stoppe med at ryge,
uden EMDR var jeg stoppet som 28 aarig!

Efter EMDR sker det hoejst sandsynligt aldrig!
(man skal aldrig sige aldrig)

Det er skiftevis flere forskellige metoder, den mest effektive,
er at antyde i min underbevidsthed at noget forsoeger at
tvinge mig til at lade vaere, resultatet er selvfolgelig at jeg har
en cigaret i munden med det samme!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-10-11 22:29

On 18 Okt., 05:02, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> er at antyde i min underbevidsthed at noget forsoeger at
> tvinge mig til at lade vaere, resultatet  er selvfolgelig at jeg har

Der bliver koert en del ting igennem underbevidstheden, en af de ting
jeg har opdaget
er at man kan vaere for uvaagen og uklar i hovedet til ar lade vaere
med at ryge!
(stik imod hvad man ellers skulle forvente!)

Man kan naeppe ryge sig vaagen og klar i hovedet eller fri for
programmering,
men min underbevidsthed har opfoert sig saadan i en del aar!
(gad vide om det er en naturlig reaktion gor at proeve at fjerne
svineri fra blodet)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-10-11 22:34

On 18 Okt., 06:28, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> men min underbevidsthed har opfoert sig saadan i en del aar!
> (gad vide om det er en naturlig reaktion gor at proeve at fjerne

Naa ja, det har kostet en million mennesker deres viljestyrke,
de staerkeste op igennem menneskehedens historie,
undtagen Profod og Kristus! Foer de har gjort afkom!(de fleste gjorde
det heller aldrig)

Quantum Entangelment via en singularitet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-10-11 22:36

On 18 Okt., 06:33, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> det heller aldrig)
>
> Quantum Entangelment via en singularitet!

Og jeg har ret! Jeg havde ogsaa ret om de skeloejede i fjernsynet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-10-11 22:39

On 18 Okt., 06:35, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Og jeg har ret! Jeg havde ogsaa ret om de skeloejede i fjernsynet!
>
> Sane Peter

Det er nok derfor i er saa svagelige i det!
Altsaa Viljestyrke og saadan!

Sane Peter