Nogle sidste-øjebliks kommentarer til prog~
Fra : bostan332

Dato : 17-10-11 12:45

Dommedag drejer sig om krig og seksualiseret vold, ikke om kærlighed.
Dagen har, også på dansk, mange navne, apokalypsen, regnskabets dag,
den yderste dag osv. Men det drejer sig også om 3. verdenskrig, som
til dels er en atomkrig. Og det handler om så meget krig, at planetens
krigsførende militære efterretningsvæsener, ”verdensslangen” i den
nordiske mytologi, tager sex til hjælp for at opnå så meget dominans
over fjenden som overhovedet muligt. Fjenden er i det folkelige
program klodens civilbefolkning, og i ekspertprogrammet Messias/Thor.

http://groups.google.com/group/dk.politik/browse_thread/thread/fa03322222981113?hl=da

I sommer brød en CIA-general ind i min beskedne lejlighed, dvs. han
materialiserede sig ikke korporligt, men jeg kunne høre ham, og han
kunne åbenbart både se og høre mig samt naturligvis læse mine tanker.
Han var inviteret af det danske FE til at opholde sig på Aflandshage/
Sandagergaard Mind Control Center i nogle dage for at konstruere et
elektronisk kredsløb, der på sindrige måder skulle interferere med min
person på Dommedag. Alt naturligvis mod min vilje. Det er meget grove
overgreb og mildest talt grundlovskrænkende.

Men den brutale CIA-general (shut up!) afleverede, før han checkede
ud, nogle ganske interessante, og for ham usædvanligt udførlige
bemærkninger om folks perception af EM deep-love felter. Man måtte
aldrig forhindre folk i at percipere (og underforstået reagere naivt
og seksuelt imødekommende på) EM deep-love felter, sagde han. Sex er
godt, mener CIA, især når det er CIA, der styrer de seksuelle
udfoldelser, og det gør CIA på Dommedag.

Som nævnt i linket ovenfor vil klodens civilbefolkning blive udsat for
både anal og genital elektromagnetisk stimulation på Dommedag. Den
genitale stimulation betyder på dansk, at folk vil føle sig kraftigt
tilskyndet til at have, helst mange, samlejer med de nærmeststående,
og at det vil lykkes CIA at realisere milliarder af samlejer denne
dag. Man skal huske, at alle mennesker er nøgne og befinder sig i en
særegen elektromagnetisk fase forbundet med tidens omvending (time
reversal) på denne unikke dag.

På Dommedag er der ikke tale om, at CIA ønsker at lave om på
almindelige menneskers normale kønsdrift, man skubber bare kraftigt
på. Man bliver altså ikke tilskyndet til homo-sex, hvis man af natur
er heteroseksuel.

Dette er desværre ikke ”verdensslangens” politik i ekspertprogrammet.
Thor’s konfrontation med verdens forbryderiske militære
efterretningsorganisationer, i første række CIA, NIS, BND, FE,
indebærer også et seksuelt angreb på Thor. Mod Thor tager man alle
midler og alle de tricks i brug, der findes, inkl. de tarveligst
mulige.
Thor bliver i første omgang forenet med sin ”anima” på et lazaret i
Seoul. Som nævnt i linket ovenfor bliver han derefter kastreret, får
øjnene stukket ud, bliver kurariseret, fastspændt og derefter analt
gruppevoldtaget af 16 koreanske NIS-efterretningsfolk.

Man er åbenbart ikke helt sikker på, at Thor vil blive fuldstændig
”overbevist” af den behandling. For Thor får også injiceret 3
farmakologiske stoffer: Hoppe-østrogen, et X-files-lignende stof og et
Foxy-lignende stof, alle tre stoffer der kan facilitere seksuel
modtagelighed, hhv. orgasme.

De koreanske NIS-folks målsætning med Thors døgnlange ophold i Seoul
er at fremprovokere en fjoget, salig Thor i en langvarig orgiastisk
trancetilstand. Thors cerebrale målsætning er at forhindre dette,
reducere den seksuelle komponent i overfaldet og at insistere på, at
dette er krig, ikke kærlighed. At det han er udsat for er et
kriminelt, sadistisk overgreb, der kan ses som en meget sen, men også
forbløffende direkte, konsekvens, et halvt århundrede senere, af det
militære samfunds accept i 1962 af at bryde ind i sin egen
civilbefolknings boliger og gennemføre total visuel og auditiv
overvågning og senere seksuel kontrol af civilbefolkningen.

Hvordan i alverden skal Thor kunne klare at realisere sin målsætning
mod alle infame odds ?

Skal vi give Thor en chance ?!

Hvis en kraftig erigeret penis bevæger sig frem og tilbage i rectum på
en mand, vil manden normalt efter 5-15 minutters forløb få en kraftig
prostata-udløst orgasme, hvad enten han er homoseksuel eller
heteroseksuel. Her kommer tilfældet Thor til hjælp: han har nemlig
ingen prostata ! Den blev fjernet ved elektromagnetisk kirurgi for få
år siden. Thor, som ikke har nogen forudgående erfaringer med analsex
med mænd (og bestemt ikke har nogen planer om at gentage det anale
mareridt efter Dommedag), antager derfor, at hans rectum er langt
mindre påvirkelig, end det er tilfældet hos mænd, der har en intakt
blærehalskirtel (prostata).

Men, ak ! Hvis lort var guld, så ville de fattige som bekendt blive
født uden numsehuller. De ivrige – og grusomme - koreanske NIS-folk
har naturligvis ikke tænkt sig, at Thor skal slippe så nemt. Man
regner med, at effekten af de injicerede sex-fremmende stoffer og
bestrålingen af Thor’s hjerne med forskellige EM sex-felter vil
fremkalde de orgasme-tilstande, koreanerne så brændende ønsker sig, så
deres globale show kan blive en ”succes”.

På den anden side kan det godt lade sig gøre for en sund hjerne at
fokusere opmærksomheden på at ”hakke” både en arousal-tilstand og en
orgasme i anmarch i stykker. Og det kan lade sig gøre igen og igen,
sgu. Og Thor er fuldstændig klar over, at når man kalder et stof sex-
fremmende, så betyder det ofte ikke andet, end at stoffet evt. kan
fremme sex-lyst og orgasmestyrke, hvis personen*ønsker* dette.

Det, Thor ønsker og vil prøve at opsøge er naturligvis i stedet alle
bivirkningerne, dvs. bræk, diarre, sveden, kulderystelser m.m.m. Et
rigtig dårligt trip, kort sagt, er ønskemålet. Det er der, Thor vil
hen, igen og igen, uimodståeligt, hvis dette er muligt, under samtidig
skelen til at demontere seksuel arousal, som koreanerne uophørligt vil
forsøge at opbygge.

Dommedag varer 24 timer. I timerne derefter vil de koreanske, danske
og nogle amerikanske CIA voldtægtsforbrydere begå selvmord, siger de.
Det er klart, at dette spiller voldsomt ind på Thors udholdenhed. Han
ved, at han efter Dommedag, globalt, i mange menneskers øjne er
stigmatiseret som ”ikke en rigtig mand” på grund af den anale
voldtægt, uanset hvor maskulin og heteroseksuel han i øvrigt er.

Thor ved også, at alle mænd verden over vil blive udsat for EM anal
stimulation på Dommedag og er politisk bevidst om, at en ny tid er på
vej, der vil udbrede en viden om, at klodens regeringer i årtier har
kørt enormt omfattende elektromagnetiske ass-fucking programmer –
visse asiatiske regeringer har i perioder bestrålet en hel befolkning
med ass-fucking EM felter.

Måske skulle regeringerne skamme sig, og ikke Thor og millioner af
ofte ildestedte mænd kloden rundt ? Og måske Thor, disse mænd og mange
andre mænd skulle samarbejde herom ?

Lad os til slut vende tilbage til det vores udgangspunkt, det
folkelige program. Den elektromagnetiske tilskyndelse til den frie
seksuelle udfoldelse med adskillige samlejer med de umiddelbart
omkringstående vil af mange utvivlsomt opfattes som noget umiddelbart
glædeligt. Men hvis Bibelens poetiske profeti ”Og I skal forvandles”
på Dommedag bare afsløres som konforme CIA-styrede sex-zombier, der
rejser sig i den globale swinger-club, vil der unægtelig gå skår i
glæden, den glæde Friedrich Schiller skrev om i sit digt ”An die
Freude”, som Beethoven anvendte i sin 9. symfoni, og som vi europæere
opfatter som noget af det mest europæiske, der findes.

Budskabet ”Seid umschlungen, Millionen” vil så i CIA-sexlejetøjmediet
være blevet degraderet til en besk farce. Sexlejetøjet har CIA øvet
sig på at fremstille under utallige elektromagnetiske sex-overgreb mod
den amerikanske og andre landes civilbefolkninger siden 1962, og
anvendelsen af det har i mange tilfælde været ledsaget af tortur.
Tilsvarende elektromagnetiske handlinger efter Dommedag vil ligeledes
være klokkerene, utålelige forbrydelser.

Steen Hjortsø

Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-11 00:49

On Mon, 17 Oct 2011 11:44:36 -0700 (PDT), bostan332
<steenhjortsoe@gmail.com> wrote:

> [...]
>Dagen har, også på dansk, mange navne, apokalypsen, regnskabets dag,
>den yderste dag osv. Men det drejer sig også om 3. verdenskrig, som
snip
> [...]
>Tilsvarende elektromagnetiske handlinger efter Dommedag vil ligeledes
>være klokkerene, utålelige forbrydelser.

Enhver symfonisang af Beethoven/Haydn og med tekst af
Goethe/Schiller/Heine havde været helt så europæisk som hyldesten til
Glæden
Helst ville Beethoven have hyldet FRIHEDEN og Freude lyder meget som
Freiheit
Briterne havde bestilt symfoni9 og var helt forskelllige politisk fra
de tyske byer som Beethoven især arbejdede for og forgudedes i.

Tysk romantisk tidsånd var Spinozapræget altså Ånden i Naturen og
Schiller og Goethe skrev herom meget moderne at

"Den skønneste sjælevandring er at se sig genopstå i et andet
menneske" ved eksemplets magt altså social arv og dermed er vi fjernt
fra "dom på den yderste dag" dvs dommedag

De gerningsretfærdige muslimer lever i en dømmesyg hadkultur med
dommedag som vi er højt hævet over og det er kineserne også

Også for japanerne er dommedag hver eneste dag

Buddhisme og taoisme har haft lidt paradisbelønning efter døden men
ikke tungtvejende, så det er stort set kun Islam og Indre Mission der
er til dommedag