Oekonomisk Uansvarlig II!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-10-11 08:41

> [...]
>
> Kontakter boligforeningen idag, da det er omkring det tidspunkt
> hvor jeg kan faa mit Depositum tilbage og det burde hjaelpe paa
> min privat oekonomi en del!
>
> Jeg er ret sikker paa at jeg har faaet has paa det vaerste af
> Bjoernholts/EMDR svineri, og min underbevidsthed har faaet >
> ordentlig fat og graver det vaerste vaek!
> Det vigtige er at foragte Bjoernholt
> (det er trods alt foraedderi at programmere vaelgerne i et
> Demokrati til at stemme paa et bestemt politisk parti, det er et >angreb paa landets regeringsform)

Rettet lidt, da der er en del med linjeombrydning hos Google!

Sane Peter

Har lige snakket med banken, og bagefter har min underbevidsthed
roevrendt mig for at se om jeg ville faa det bedre!

Sane Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 19-10-11 19:09

On Mon, 17 Oct 2011 07:40:35 -0700 (PDT), Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> [...]
>
>Har lige snakket med banken, og bagefter har min underbevidsthed
>roevrendt mig for at se om jeg ville faa det bedre!

Du er ikke "sane" når du skriver OT om enKarsen Bjørnholt vii ikke
ved hvem er