Blev overfaldet af bande - ingen greb ind
Fra : Martin Larsen

Dato : 17-10-11 14:19

Jalving har en gysende stemningsrapport fra multi-kulti utopiaen Berlin:

et ungt par på 20 og 21 år overfaldet i ubanens linje 6 mod Tegel i den
tyske hovedstad. Toget var propfuldt af mennesker på vej hjem fra byen,
da seks tyrkiske eller arabiske mænd på omtrent samme alder pludselig
begyndte at tæske løs på fyren og hans kæreste efter at have bedt dem om
et lommetørklæde og fået et. Imens fik de omkringsiddende spontant meget
travlt med at tjekke deres iPhones for nye beskeder, og enkelte vidner
begyndte tilmed at grine, da ofrene, der aldrig før havde set eller mødt
deres overfaldmænd, skreg om hjælp. Jeg behøver næsten ikke tilføje:
Ingen greb ind.

http://blogs.jp.dk/frontalt/2011/10/17/brutalt-i-berlin/

Udvis alle kriminelle muhammedanere

Mvh
Martin

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 17-10-11 14:33

> [...]
> deres overfaldmænd, skreg om hjælp. Jeg behøver næsten ikke tilføje: Ingen

Statsmagten reagere ikke på den store fejltagelse af deres import af
overskudsimport af muhamedanere.
Der er kun et at gøre, gennemtæve de fejl placeret muhamedanere. Og være
voksen nok til at tage konsekvensen.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-11 18:20

On Mon, 17 Oct 2011 15:32:55 +0200, "Kurt H. Nedergaard"
<kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

> [...]
>overskudsimport af muhamedanere.
>Der er kun et at gøre, gennemtæve de fejl placeret muhamedanere. Og være

Tæv er dårlig PR

Udbyg Behnke forslag om udvisning pr faldskærm

Flyet skal lande i hjemlandets lufthavn og lynhurtigt kure de udviste
ned at en slisk og så lette igen og efterlade slisken

Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-11 18:17

Fra : Peter Heide

Dato : 17-10-11 18:50

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> deres overfaldmænd, skreg om hjælp. Jeg behøver næsten ikke tilføje: Ingen

Denne hér beats alt andet i afstumpethed :
http://www.chinasmack.com/2011/videos/2-year-old-chinese-girl-ran-over-by-van-ignored-by-18-bystanders.html

Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-11 19:10

On Mon, 17 Oct 2011 19:49:45 +0200, "Peter Heide" <salute@vip.dk>
wrote:

>"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

>Denne hér beats alt andet i afstumpethed :
>http://www.chinasmack.com/2011/videos/2-year-old-chinese-girl-ran-over-by-van-ignored-by-18-bystanders.html

DENNE LINIE er afgørende

> seks tyrkiske eller arabiske mænd på omtrent samme alder pludselig

At ingen vil udsætte sig for risiko når skaden ER ske, er OK

Stationer bør have flere kameraer OG ALARMER og hurtig udrykning af
politi

Tilad våben til indfødte men ikke til Mellemøstnytilkomne

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 17-10-11 20:55

> [...]
> politi
>
> Tilad våben til indfødte men ikke til Mellemøstnytilkomne

Se filmen "Harry Brown".

Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-11 00:56

On Mon, 17 Oct 2011 21:54:54 +0200, "Kurt H. Nedergaard"
<kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse

>Se filmen "Harry Brown".

Er det en hvor alle betjente overnatter på metrostationerne og al
politistation udstyr er placeret i færdselsknudepunkter for at nogen
transport kan ske uden overfald?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 18-10-11 00:03

"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i en meddelelse
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Denne hér beats alt andet i afstumpethed :
> http://www.chinasmack.com/2011/videos/2-year-old-chinese-girl-ran-over-by-van-ignored-by-18-bystanders.html

Det er noget af det mest uhyggelige og afstumpede at jeg nogensinde har set.
Er de rådne kinesere bare dyr uden den mindste form for medmenneskelighed ?
Det virker som om at begge de to biler kører den lille pige over med vilje,
jeg kan ikke få andet ud af det der sker. Jeg forstår ikke hvordan man kan
se passivt til at noget så grusomt som det der sker. Det kommer til at
printe sig ind i min opfattelse af kinesere de næste mange mange år. Føj for
satan til nogle svin !

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Peter Heide

Dato : 18-10-11 00:55

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i meddelelsen news:tu2nq.798$oP3.202@newsfe30.ams2...
> [...]
> Det kommer til at printe sig ind i min opfattelse af kinesere de næste
> mange mange år. Føj for satan til nogle svin !

Ganske enig. Efter min mening burde kinesere kun være noget man satte ild
til .

Jeg vil mene at de objekter der bare går forbi og lader som om de ikke har
set barnet burde straffes meget meget hårdt. Man må formode at billisterne
enten er fordrukne af søvn eller spiritus, eller simpelthen bare
røv-ligeglade. Under alle omstændigheder er der et eller andet fuldstændigt
galt med den kinesiske mentalitet. Ihverttilfælde ikke et land hvor man skal
falde om med et ildebefindene på offentlig vej. De ville sikkert ikke gøre
en skid. Bare glo og skynde sig væk.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-11 01:46

>Ganske enig. Efter min mening burde kinesere kun være noget man satte ild
>til .
snip
>galt med den kinesiske mentalitet. Ihverttilfælde ikke et land hvor man skal
>falde om med et ildebefindene på offentlig vej. De ville sikkert ikke gøre
>en skid. Bare glo og skynde sig væk.

Dyreste metrostation Nørreport moderniseres nu

TV2news har bragt timelangt indslag
Intet gøres ved sikkerhed
Alt er om æstetik og cykelbekvemmelighed altså miljø

Det folk lægger vægt på, er beskyttelse mod bøller

Kinesisk mentalitet er OK - de har dygtigt politi og japanernes som de
efterligner er om små politistationer overalt i de mest trafikerede
dele af storbyerne - 20 betjente overnatter i treholdsskift i
et-lokale stationer

På visse brandsikre stationer har de husregistre med fødselsattester
for alle, håndskrevne og uden CPR-numre for de udskifter ikke systemer
til noget bedre før der er store fejl ved det gamle

If it aint broke, dont fix it

Betjente har hver en pistol og rekord i aldrig at bruge den

Betjentene jeg så var meget populære og vellidte og kende alle.

Når man flytter til et nyt kvarter får man en af de første dage besøg
af en lokal betjent - storebror ser alt

Selv for mord fængsles kun kortvarigt - men med tvangsarbejde og trist
mad så en gang fængslet, aldrig mere fængslet

Der er 3 gange færre selvmord i USA end i Japan, for i USA har alle
pistol og man retter aggressioner mod andre, men VestEuropa og Japan
har lige få selvmord, ifølge JP 1990

Der er så trængt i metro at mænd kommer til at gramse på piger, men
det tager alle afslappet - intet hysteri som her

Masser af teenagepiger tjener i frokostpousen penge ved at være ludere
for rige forretingsfolk. Det tager man afslappet

Yakuza er privatiseret politi og vellidt og uskadeligt og kun
voldelige mod egne konkurrerende bander

Japanere bor på øer og holder derfor mere af hinanden end vi og først
om årtier vil Kina ku efterligne dem

Men da Japan havde indført etbarnpolitik frivivlligt på ti år i 1955
efterlignede Kina pr tvang på 30 år, endnu dog kun for hankinesere -
muslimkinesere er længe om at følge med

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 18-10-11 08:11

On Tue, 18 Oct 2011 01:55:22 +0200, Peter Heide wrote:

> Ganske enig. Efter min mening burde kinesere kun være noget man satte ild
> til .

Racist.!!!

> Jeg vil mene at de objekter der bare går forbi og lader som om de ikke har
> set barnet burde straffes meget meget hårdt.

Du udtaler dig meget skråsikkert om noget du ikke aner en skid om, ALENE
udfra et par billeder på en kinesisk hjemmeside.

> Man må formode at billisterne
> enten er fordrukne af søvn eller spiritus, eller simpelthen bare
> røv-ligeglade.

Du kan formode hvad du vil.

> Under alle omstændigheder er der et eller andet fuldstændigt
> galt med den kinesiske mentalitet.

Du mener altså at FÅ personers mentalitet, er det samme som at langt over e
mia. mennesker har samme mentalitet.

Hvorfor piver du så, når nogle kritiserer alle muslimer for hvad nogle få
tosser laver.?

> Ihverttilfælde ikke et land hvor man skal
> falde om med et ildebefindene på offentlig vej.

GROV generalisering, om noget du ikke aner en skid om.

> De ville sikkert ikke gøre
> en skid. Bare glo og skynde sig væk.

Ja, gør du bare som fu plejer.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 18-10-11 11:06

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Du udtaler dig meget skråsikkert om noget du ikke aner en skid om,
> ALENE udfra et par billeder på en kinesisk hjemmeside.

IDIOT !

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 18-10-11 11:13

Det ved vi godt at du er.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 18-10-11 11:21

> Det ved vi godt at du er.

Der burde have stået "Det ved jeg godt at jeg er".

Selvkritik har aldrig været en af dine stærke sider, chatnar.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 18-10-11 13:13

On Tue, 18 Oct 2011 12:21:22 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Der burde have stået "Det ved jeg godt at jeg er".

Nej, for det er ikke mig der er idiot af os to.

> Selvkritik har aldrig været en af dine stærke sider, chatnar.

LOL. Flot selvmål.

Fra : Peter Heide

Dato : 19-10-11 01:49

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> tosser laver.?

> GROV generalisering, om noget du ikke aner en skid om.

SA Thomsen, du fanme så snot-dum, at jeg ikke gider at spilde tid på at at
detalje-svarer dine hjernedøde bemærkninger.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 19-10-11 07:57

On Wed, 19 Oct 2011 02:49:28 +0200, Peter Heide wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> SA Thomsen, du fanme så snot-dum, at jeg ikke gider at spilde tid på at at
> detalje-svarer dine hjernedøde bemærkninger.

Det er altså "hjernedøde bemærkninger" at påpege dine racistiske holdninger
og grove generaliseringer. )))))

Prøv at skifte ordet "kinesere" ud med "muslimer" i dit indlæg, og
resultatet bliver et indlæg som DU ville skrige "racist" mod.

Det er typisk, at når man rammer et ømt punkt på et rødfjols, så kommer
mudderspanden frem. Intet nyt på det punkt.

Fra : DADK

Dato : 19-10-11 09:16

On 19-10-2011 02:49, Peter Heide wrote:

> SA Thomsen, du fanme så snot-dum, at jeg ikke gider at spilde tid på at
> at detalje-svarer dine hjernedøde bemærkninger.

Hvis det er fakta, så benægter a' fakta!

Jfr Kresten Poulsgaard. I øvrigt en guldbemærkning der vil gå over i
historien. Det var også ham der sagde, at "Danmark er for lille et
sprogområde til at vi kan have vores egen ballet"

Han var fuld af guldkorn. Kom ikke og sig at demokratiet ikke virker, og
at en pølsemand fra det mørke Jylland ikke kan gøre uoprettelig impact
på den danske folksesjæl.

Men derudover må jeg npk sende min støtte til Steen A. Thomsen, denne
ene gang.

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-10-11 09:46

On 19/10/11 10:15, DADK wrote:

> [...]
> på den danske folksesjæl.
>
> Men derudover må jeg npk sende min støtte til Steen A. Thomsen, denne

http://da.wikipedia.org/wiki/Hvis_det_er_fakta_s%C3%A5_ben%C3%A6gter_a_fakta

Fra slutningen af 19 årh

Fra : DADK

Dato : 19-10-11 10:03

On 19-10-2011 10:46, Martin Larsen wrote:

> http://da.wikipedia.org/wiki/Hvis_det_er_fakta_s%C3%A5_ben%C3%A6gter_a_fakta

Suk, ja. Hørt det før. Men for mig og de fleste i min generation, hvad
jeg tror du også tilhører, så bliver det Kresten Poulsgaard der står
tilbage som "vinder". Han var/er ubetalelig, og det skal ikke ændre på
dette faktum at man så kan hive en fuldkommen ukendt venstremand fra før
forrige århundredskifte frem af skuffen der muligvis sagde det samme.
Ærlig talt.

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-10-11 10:39

On 19/10/11 11:03, DADK wrote:

> [...]
> dette faktum at man så kan hive en fuldkommen ukendt venstremand fra før
> forrige århundredskifte frem af skuffen der muligvis sagde det samme.

Jeg mener at jeg husker citatet fra nogle jydsk-talende venstrefolk, men
ikke Poulsgaard, som jo har sagt mange andre sjove ting. Og det skal nok
ses i sin citat-kontekst.

Poulsgaard er desværre ikke længere en mand af sine meningers mod, eller
han har baret altid været en ikke særlig dybsindig populist, eller han
er blevet gammel og småtosset ligesom jeg frygter det er ved at ske for BW.

Mvh
Martin

Fra : DADK

Dato : 19-10-11 11:02

On 19-10-2011 11:38, Martin Larsen wrote:

> [...]
> er blevet gammel og småtosset ligesom jeg frygter det er ved at ske for BW.

Mon ikke Poulsgaard til alle tider har været lidt af det hele? I øvrigt
vil jeg fastholde mit citat. JEG forbinder KP med citatet, at andre
tidligere har sagt det andre rokker ikke en tøddel ved det.

I øvrigt, det er pudsigt når nu vi taler om KP. Fremksridtpartiet store
fremgang fra 73 og de næste par valg betød også skæve valg til typer som
Pia K og Kresten Poulsgaard. Jeg kan ikke lade være med at tænke på at
det samme gør sig gældende for Enhedslisten i år. De havde jo da folk
blev opstillet jo aldrig i deres vildeste fantasi forestillet sig deres
kandidat rent faktisk kom i Folketinget, så der er virkelig et par
morsomme typer imellem. Af de mere mainstreame kan nævnes Pernille
Skipper. Hun er klart duelig, jeg ville godt diskutere politik med hende
under indtagelse af lidt hummer og et par flasker vin, måske lidt jazz
på grammafonen for at bløde hendes stenhårde socialistiske hjerte op,
men når hun åbner munden? Hold da op man tror det er løgn. Det er
ligesom med Kresten Poulsgaard, fraset at Ø'erne jo ikke kan komme med
den undskyldning at de er drevet ind med tidevandet i Limfjorden. Det er
typer der formes at skulle være begavede, der læser på UNI, og hvad
hører man så? Nåja, Danmark er blandt de lande i verden der flest gange
er dømt ved menneskeretsdomstolen osv. Det er sådanne typer der lige så
godt kunne tro på area51-konspirationsteorier der nu entrer Folketinget.

Og det er sgu da morsomt. Ligesom det var morsomt da vi havde
Poulsgaard, pølsemanden, og han sagde : Hvis det er fakta, så benægter
a' fakta. Nå, skal ud og glo på kunst - det er åbenbart vigtigt at se 3
æbler stillet op på rad og række, det gør mit liv meget nemmere, har jeg
fået at vide.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-10-11 19:13

On Wed, 19 Oct 2011 11:38:49 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>er blevet gammel og småtosset ligesom jeg frygter det er ved at ske for BW.

Poulsgaard og jeg er jordbundne jyder uden småtosserri

"Een Poulsgaard opvejer kvalitativt - men ikke kvantitativt - hele
seminaristflokken, som skæmmer Christiansborg med deres
skidtvigtigheder. Glistrup

Fra : DADK

Dato : 19-10-11 10:08

> http://da.wikipedia.org/wiki/Hvis_det_er_fakta_s%C3%A5_ben%C3%A6gter_a_fakta
>

> Fra slutningen af 19 årh

BTW, det undrer mig at dit wikiopadia-link slet ikke nævner KP. Det er
jo optaget på film og det hele, så det er jo ikke mig og alle andre der
har den opfattelse af Kresten Poulsgaard, at vi bare finder på noget.

Men Wikipedia-skriveren har muligvis haft et personligt ønske om at
skrive Fremskridtpartiet ud af historien, og ikke ophøje
Poulsgaard...Dunno, men det er et bud på en årsag-virkning sammenhæng

Fra : Bo Warming

Dato : 19-10-11 19:17

On Wed, 19 Oct 2011 11:07:55 +0200, DADK <DADK@webspeed.dk> wrote:

> [...]

Journalister opfandt den løgn - og Erhardsfalsum- om "DEt har jeg
aldrig sagt

>BTW, det undrer mig at dit wikiopadia-link slet ikke nævner KP. Det er
>jo optaget på film og det hele, så det er jo ikke mig og alle andre der
Ikke det pjat om ballet

Fra : Bo Warming

Dato : 19-10-11 19:10

On Wed, 19 Oct 2011 10:46:13 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]

Læs Folketinget referat 1974

HAn har ALDRIG Sagt det om ballet

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 18-10-11 11:36

> [...]
> Ihverttilfælde ikke et land hvor man skal falde om med et
> ildebefindene på offentlig vej. De ville sikkert ikke gøre en skid.

Det er et uhyggeligt samfund. De her billeder må give grundlag til
forfærdelse i det meste af den vestlige verden. Det er et stærkt
kompromitterende billede verden får af Kina. Der er noget helt galt med
mentaliteten i det land. Deres respekt for menneskeliv er jo nærmest
ikke-eksisterende. De der billeder af den lille pige tør jeg ikke engang
vise til min bedre halvdel, hun ville blive meget stærkt påvirket af det og
det ønsker jeg at forskåne hende for. Det er fandme noget svineri der sker
på de billeder. Jeg er stadig chokeret over at se sådan en omgang svineri.

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 18-10-11 08:05

On Tue, 18 Oct 2011 01:02:51 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i en meddelelse

> Det er noget af det mest uhyggelige og afstumpede at jeg nogensinde har set.
> Er de rådne kinesere bare dyr uden den mindste form for medmenneskelighed ?

Generaliserer du ikke bare en anelse for meget.?

> [...]
> printe sig ind i min opfattelse af kinesere de næste mange mange år. Føj for

Typisk for dig. Hvis nogle få en en befolkningsgruppe er nogle svin, så
pådutter du HELE befolkninggruppen denne svinske opførsel.

Nåhhhhhh nej. Det er jo det du kritiserer ANDRE for. )))))))

Du er ikke andet end en ynkelig dobbeltmoralsk hykler.!!!!!

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 18-10-11 11:06

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 18-10-11 11:14

On Tue, 18 Oct 2011 12:06:22 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> IDIOT !

Du behøver ikke at gentage at du er idiot. Vi ved det godt.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 18-10-11 11:23

> Du behøver ikke at gentage at du er idiot. Vi ved det godt.

Der burde have stået "Du behøver ikke at gentage at jeg er en idiot, jeg ved
det godt".

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 18-10-11 13:15

On Tue, 18 Oct 2011 12:23:23 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> [...]
> det godt".
>
> Selvkritik har aldrig været en af dine stærke sider, chatnar.

LOL. Du lyder som en hjernedød papegøje, der bare gentager sig selv, uanset
at det er det rene nonsens du lukker ud. )))))

Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-11 16:20

On Tue, 18 Oct 2011 14:14:39 +0200, "Steen A. Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

> [...]

Visse typer adfærd kan nok forekomme en overfladisk europæer svinsk
fordi empati blandt kinesere er stærkest indenfor storfamilien
Der er alt perfekt - opftest - og når man på gaden virker ligeglad med
andre kan der være årsager vi ikke forstår - men at vi sku være mindre
afstumpede i vore velfærdsstater, dybet set, er tvivlsomt. Hjemløse
har vi og ikke konfuzianerne i stort antal.

Der er altid et hjem at vende tilbage til i Fjernøsten

JEg kan tilslutte mig at der ikke generaliseres udfra noget måske
atypisk:>>>>>> Hvis nogle få en en befolkningsgruppe er nogle svin,

Fra : Peter Heide

Dato : 19-10-11 01:39

> LOL. Du lyder som en hjernedød papegøje, der bare gentager sig selv,
> uanset
> at det er det rene nonsens du lukker ud. )))))

....og det kommer fra dig din total-tosse. Den lokale sinke-anstalt, har vel
ikke plads til dig ?

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 19-10-11 07:58

On Wed, 19 Oct 2011 02:38:46 +0200, Peter Heide wrote:

> "Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> ...og det kommer fra dig din total-tosse. Den lokale sinke-anstalt, har vel
> ikke plads til dig ?

Hvis DU flytter ud, så får de en ledig plads. ))))))

Fra : DADK

Dato : 18-10-11 22:34

On 17-10-2011 19:49, Peter Heide wrote:

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Denne hér beats alt andet i afstumpethed :
> http://www.chinasmack.com/2011/videos/2-year-old-chinese-girl-ran-over-by-van-ignored-by-18-bystanders.html

Så når det er vanskeligt at sidde og teoretisere over hvorfor denne
eller hin døde, eller samfundsproblematikker i al almindelighed, så
afsporer man bare debatten med et link til youtube

Fra : Bo Warming

Dato : 19-10-11 00:24

On Tue, 18 Oct 2011 23:34:12 +0200, DADK <DADK@webspeed.dk> wrote:

>Så når det er vanskeligt at sidde og teoretisere over hvorfor denne
>eller hin døde, eller samfundsproblematikker i al almindelighed, så
>afsporer man bare debatten med et link til youtube

Et link om en kinesisk toårig der er blevet ignoreret behøver ikke
have nogen sandhedsværd