ISS solgt til et engelsk firma :-(
Fra : ab©

Dato : 17-10-11 10:49

Endnu et skridt hen mod en forarmning af landet, med udsigt til yderligere
minimering af skatteindtægter, betaling ud af landet og øget arbejdslødhed

Et tiltag, hvor de 99 % af befolkningen igen står som tabere ... og de
blankpolerede mappedrenge, tomhjernede journalister og finansanalytikere
klapper i hænderne og udstiller deres inkompetance.

ab©

(Mercuri Urval - fordi penge betyder alt).

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 17-10-11 11:00

On Mon, 17 Oct 2011 11:49:08 +0200, ab© wrote:

> [...]
> klapper i hænderne og udstiller deres inkompetance.
>
> ab©
>
> (Mercuri Urval - fordi penge betyder alt).

Langt den største del af ISS's arbejdsområde er da fysisk arbejde, der ikke
kan flyttes til udlandet. Der skal da bruges de samme "rengøringsdamer",
som der skulle før.

Fra : P.N.

Dato : 17-10-11 11:57

"ab©" <ingen-mail@c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> klapper i hænderne og udstiller deres inkompetance.
>
> ab©
>
> (Mercuri Urval - fordi penge betyder alt).

Jamen G4S er da et firma der er grundlagt af en dansker, er det ikke?

Fra : P.N.

Dato : 17-10-11 12:00

"P.N." <245@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen G4S er da et firma der er grundlagt af en dansker, er det ikke?

Jo min sandten et gammelt dansk service firma. Jamen hvis vi bare bliver ved
med at lave danske firmaer der sælges for astronomiske beløb i udlandet, det
er der vel intet dårligt i.
http://g4s.dk/Om%20G4S/Historie.aspx

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-11 12:14

"ab©" <ingen-mail@c.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> blankpolerede mappedrenge, tomhjernede journalister og finansanalytikere
> klapper i hænderne og udstiller deres inkompetance.

Tjah, ISS var ejet af to internationale kapitalfonde, så deet.

Arbejdet i serviceindustrien, gø,r at arbejdspladerne ikke kan flyttes.
Om hovedsædet flyttes til London er nok for tidligt at spå om.

Kapitalfonde burde derimod ulovliggøres verden over, da de kun suger penge
ud af sunde virksomheder i jagten på hurtig kapital.
De skaber intet - De krejler alt!

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger