Thyra Franks lapsus: bukser
Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-11 05:44

Thyra Franks lapsus: bukser
At plejehjemmet Lottes reformer nu når ud til alle er en stor lykke,
men overvej også noget uværdigt i bledebatten: Buksers afskaffelse til
fordel for bundløs nederdel. Håndværkere, ryttere og krigere havde
brug for bukser, men skottekilt gør livet let for den
urin-inkontinente
Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N

Fra : Vidal

Dato : 17-10-11 15:54

Den 17-10-2011 06:43, Bo Warming skrev:
> [...]
> fordel for bundløs nederdel. Håndværkere, ryttere og krigere havde
> brug for bukser, men skottekilt gør livet let for den

Men måske ikke så rart for dem, der skal gå rundt i "dråberne".

Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-11 20:38

On Mon, 17 Oct 2011 16:54:14 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Men måske ikke så rart for dem, der skal gå rundt i "dråberne".

Man sku tro du havde job og hos staten

Du er da vildt paranoidt problemopfindende for hvor mange foruden mig
går barfoet
Har du sko på så sker intet hvis urindråber på gulv - hvad fabler du
om - Pestspidemi, Kolera?

Små dråber er ikke en sø men fordamper dvs nul lugt. Prøv og rapporter
her, hvis du er et hæderligt og videnskabeligt menneske tsk tsk

Fra : Vidal

Dato : 18-10-11 10:37

Den 17-10-2011 21:37, Bo Warming skrev:

> Man sku tro du havde job og hos staten

Har haft. Er nu selvstændig.

> Du er da vildt paranoidt problemopfindende for hvor mange foruden mig
> går barfoet

Om vinteren, ikke mange.

> Har du sko på så sker intet hvis urindråber på gulv - hvad fabler du
> om - Pestspidemi, Kolera?

Jeg fabler ikke, det er nok det uæstetiske i det. Små børn leger
på gulvet, ingen forældre ville ønske, de skulle rode rundt i din
urin.

> Små dråber er ikke en sø men fordamper dvs nul lugt. Prøv og rapporter
> her, hvis du er et hæderligt og videnskabeligt menneske tsk tsk

På offentlige toiletter taber mange mænd nogle dråber på gulvet.
Det lugter ikke tiltalende. For nogle år siden var der et offentligt
toilet ved domkirken i Århus. Det stank og jeg tror ikke nogen normal-
person gik derind med bare tæer.

Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-11 14:01

On Tue, 18 Oct 2011 11:37:16 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>Det lugter ikke tiltalende. For nogle år siden var der et offentligt
>toilet ved domkirken i Århus. Det stank og jeg tror ikke nogen normal-

Urin er en steril og ufarlig væske og ved at bruge nederdel efterlades
ikke lugtbare mængder Slap af.