Aopen kabinet. Haster
Fra : Anders

Dato : 13-08-01 08:50

Hejsa..

Jeg står lige her og nu og skal bruge Aopen LX-45M
http://www.aopen.com/products/housing/lx45m.htm

Jeg kan sgu ikke finde en forhandler der sælger det i DK

Fra : peter-nt

Dato : 13-08-01 21:16

Jeg ved ikke lige hvad "M"´et står for, men på edbpriser der der 7
forhandlere nævnt!
mvh peter-nt

Fra : peter-nt

Dato : 13-08-01 21:21

OK - jeg var nok lige hurtigt nok ude: det LX-45 kabinet der er nævnt på
edbpriser ligner ikke det på Aopens side, men du ku´ da kontakte dem og
forhøre dig.