Birkedal henrettedes men gavnede
Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-11 13:13

Birkedal henrettedes men gavnede

Han var geni til at gøre frihedskæmpere forelsket i sine lokkeduer og
så snakkede de over sig og så blev Bopa og Holger Danske interneret så
ikke vi fik erhvervsliet ødelagt af sabotage der jo aldrig forkortede
krigen

Han var også geni til MILD TORTUR med kosteskaft i røv så folk angav
venner

At han sku henrettes i 1950 var pjat men medierne skabte myter

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-10-11 13:53

On 16/10/11 14:12, Bo Warming wrote:
> [...]
> så snakkede de over sig og så blev Bopa og Holger Danske interneret så
> ikke vi fik erhvervsliet ødelagt af sabotage der jo aldrig forkortede

Han tog desværre hemmeligheden med i graven om hvordan han omvendte en
glødende kommunist-dulle til tilsvarende nazi på få timer. Kosteskaft
lyder ikke plausibelt,

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-11 16:05

On Sun, 16 Oct 2011 14:52:35 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Han tog desværre hemmeligheden med i graven om hvordan han omvendte en
>glødende kommunist-dulle til tilsvarende nazi på få timer. Kosteskaft
>lyder ikke plausibelt,

Hvis du kommer nær Bjelkes Alle kan jeg låne dig Øvigs bog om
Birkedals metoder

Til pigere var der LIDT vold men ikke kosteskft, men spanskrør

Han foragtede kommunister, men næppe jøder

Hvis et fyldt Parken har en muslimbombe under sig og terrorister
fanges, så håber jeg PET har en Birkedal til at torturere ud af de
fangne HVOR den tikkende bombe ligger

Pigehemmelighed er om sexappeal og det HAVDE han i overmål

Pigers ismer stikker ikke så dybt. Ring 35861000 for Birkedal er
spændende

En Grete fra Lorenzen-gruppen var lokkedue og Jenny Horn var måske og
Jenny Holm og Nina Danielsen , Inga Schødt, Marianne Lund var blandt
Birkedals harem, hvoraf nogle fandt lidt vold pikant - og han havde
flair og gehør.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-11 16:13

On Sun, 16 Oct 2011 14:12:38 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:
> [...]
>venner
>
>At han sku henrettes i 1950 var pjat men medierne skabte myter

Hvis ikke Birkedal havde gavnet tysk optrevling havde vi måske været
uden eksport-firmaer maj 1945 så jeg ser ham som en der skabte størst
mulig lykke for flest og skånede danskere for ingen tommelfinger ku
ikke virke efter hans "andere metoden".

At henrette ham var pøbelleflende og skadeligt, men han havde et lev
størkt dø ung liv som nok har givet dybe indsigter og høje
højdepunkter og dødsstraf er sundt i visse kredse, Japan, Kina, USA
men i DK nok kun terrorister og når nul justitsmordmulighed og når
ikke det SKABER mord hos selvmordskandidaforbrydere - hvad ikke sker
under en krig