Kvante koersel!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-10-11 05:36

Jeg har taget min underbevidsthed i det en del gange,
Jeg sidder vitterlig og manipulere alt og alle til
at goere KArsten Bjoerholts forstyrrede virkelighedsopfattelse
rigtig, maaden folk reagere paa overfor mig, maaden jeg selv
siger tingene paa!

Bjoernholts udtalelser: "Det jeg skriver skal vaere rigtigt" ,
"Det jeg siger skal vaere rigtigt" jeg sidder simpelthen
og paavirker via QT til at goere foraedderens
loegnhistorier rigtige!

Jeg skal selvfolgelig ikke goere saadan at det han skriver
er rigtigt, naar han sidder og lyver!

Det samme gaelder de lyde han laver naar han aabner munden!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-10-11 05:44

On 16 Okt., 13:36, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> er rigtigt, naar han sidder og lyver!
>
> Det samme gaelder de lyde han laver naar han aabner munden!

krydspost:dk.politik, dk.videnskab.psykologi

Ontopic: da det drejer sig om programmering af vaelgerne
i et Demokrati til at stemme paa et bestemt politisk parti!

Sane Peter/Peter Nicolaysen

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-10-11 05:53

On 16 Okt., 13:44, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> krydspost:dk.politik, dk.videnskab.psykologi
>
> Ontopic: da det drejer sig om programmering af vaelgerne
> i et Demokrati til at stemme paa et bestemt politisk parti!
>
> Sane Peter/Peter Nicolaysen

Rettet og opdateret!

Sane Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-11 13:22

Der er ikke i fysik noget der hedder kvantekørsel

Men Max Plank opdagede at når lys udsendes så hopper elektroner ned
til lavere energitilstand og det sker kun med præcise energiforskelle
som hedder kvanter

DENNE VIDEN har aldrig skabt ny opfindelser eller produjkter men det
er da sjov ERKENDELSE

Superstrenge er BÅDE unyttige og uden fornuft

Gravitations-relatiVity ligeså

hVIS NOGEN MENER MODSAT SÅ FORKLAR

Fra : Vidal

Dato : 16-10-11 17:31

Den 16-10-2011 14:21, Bo Warming skrev:
> [...]
> som hedder kvanter
>
> DENNE VIDEN har aldrig skabt ny opfindelser eller produjkter men det

Det er da vist laseren, der beskrives her. Er den ingen nytte til?

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-11 18:19

On Sun, 16 Oct 2011 18:31:21 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Det er da vist laseren, der beskrives her. Er den ingen nytte til?

Laseren fandt man pr trial and error og tyngederelativity er ikke
involveret i den heller
Mikrobølge ovnen opdage man da der fløj stegte duer ud af en intens
radar

Kvanter var end ikke inspiration

Laseren er klart nyttig i CDrom mm men var blevet skabt uden Max
Plancks kvantemekanik som forklarer halvledere i chips men

UNIVERSITETER ER TIL EFTERRATIONALISERING

Pascal legede med overtryk, vakuum og matematik men det var
efterfølgerne der så en forbindelse og barometer gad ikke vente på det

Man kan kun have tiltro til en statistik, når man selv har forfalsket
den.Winston Churchill

Fra : Vidal

Dato : 16-10-11 20:48

Den 16-10-2011 19:18, Bo Warming skrev:

> Laseren fandt man pr trial and error

Jo, men netop laseren blev jo udviklet på Max Planck-instituttet, som
et resultat af Max Plancks teorier.

> og tyngederelativity er ikke
> involveret i den heller

Jeg var ikke klar over, "tyngederelativity" var en forudsætning. Hvorfor
kommer det ind i billedet?

> Mikrobølge ovnen opdage man da der fløj stegte duer ud af en intens
> radar

Og hvad så.

> Kvanter var end ikke inspiration

Jeg har ikke talt om mikrobølgeovne. Hvor kommer de ind i billedet?

> Laseren er klart nyttig i CDrom mm men var blevet skabt uden Max
> Plancks kvantemekanik som forklarer halvledere i chips men

Lasere har et utal af anvendelsesområder.

> UNIVERSITETER ER TIL EFTERRATIONALISERING

Pjat.

Det er dig, der kommer med falske efterrationaliseringer.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-11 22:47

On Sun, 16 Oct 2011 21:47:37 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Jo, men netop laseren blev jo udviklet på Max Planck-instituttet, som
>et resultat af Max Plancks teorier.

Er det ikke alle de mange Kejser Wilhelm institutter der blev til Max
Planck institutter

Kejseren lavede praktiske ting
MP er hæderlig og præmieret men unyttig
Så er det ikke en tilbagegang for institutterne?

> [...]
>
>Lasere har et utal af anvendelsesområder.

>Pjat.
>
>Det er dig, der kommer med falske efterrationaliseringer.

Hvilke?

Hvilket spørgsmål vil du have svar på om fysik`?

Når medicin virker pr placebo og forklares udfra formel så er det ofte
falsk efterrationalisering

Lasere omdanner el energi til synkront monokront lys

Planck har intet betydet for noget praktisk

Martin skrev om gravitation og jeg illustrerede med mikrobølge - glem
det
Hvad er vor problem?

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-11 13:24

>Bjoernholts udtalelser: "Det jeg skriver skal vaere rigtigt" ,

hVEM ER HR bjørnholt POLITIKER?

Eller på anden vis ontopic på vor ng?

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-10-11 06:56

On 16 Okt., 14:23, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> hVEM ER HR bjørnholt POLITIKER?
>
> Eller på anden vis ontopic på vor ng?

www.emdr.dk

Sane Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-11 16:16

On Sun, 16 Oct 2011 05:56:11 -0700 (PDT), Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

>www.emdr.dk

Er Bjørnholdt god til Eye Movement Desenization og Reprocessinng -
ikke forstået

Fra : Andreas Andersen

Dato : 16-10-11 16:21

Den 16-10-2011 17:15, Bo Warming skrev:
> Er Bjørnholdt god til Eye Movement Desenization og Reprocessinng -
> ikke forstået

Hvis man klikker lidt rundt, erfarer man, at der er en speciallæge i
psykiatri-Bjørnholt, som holder til i Silkeborg.

--
Andreas

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-11 16:31

n Sun, 16 Oct 2011 17:21:10 +0200, Andreas Andersen
<andreas2411@gmail.com> wrote:

>Hvis man klikker lidt rundt, erfarer man, at der er en speciallæge i
>psykiatri-Bjørnholt, som holder til i Silkeborg.

Min lægevejviser fra 1997 har ngen Bjørnholter, psykiatere eller
Silkeborglæger med lignende navn

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-10-11 07:11

On 16 Okt., 13:52, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Rettet og opdateret!
>
> Sane Peter

Kors, men efter tretten aar, saa er det lykkedes Bjoernholt og hans
flok af bindegale vanvittige,
at faa mig til at synke saa dybt, at jeg ville spoerge min mor om at
laane mig penge (for foerste gang i mit liv)
Det plejer altid at vaere omvendt!
(men hun er flyttet eller er blevet smidt ud!)

I det mindste er det ikke liykkedes at goere mig til en Nazist,
Alkoholiker,Perverser eller Pillemisbruger!
(Der er blevet forsoegt baade Homoseksuel og Sadist, men de konflikter
med
"Du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt for dig selv")
Det er gheller ikke lykkedes at faa mig til at goere nogle
forbrydelser, udover at paastaa at have fysisk
slaaet en person(Det er beskrevet i detaljer og ligger i nyhedsgruppe
arkiverne) for at undgaa at personen
blev myrdet som min far og jeg forsoegt gjort skyldig!

Det er ikke lykkedes at faa mig doemt for nogen forbrydelser(Jeg har
heller ikke gjort nogen)

Men at overleve i tretten aar med:
"Oedelaeg dig selv" ,
"Oedelaeg dig selv paa en maade som ikke kan opdages af andre" ,
"Du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt for dig selv"

Er vist ny rekord!

Programmering af vaelgerne i et demokrati til at stemme paa et bestemt
politisk parti som
Bjoernholt sysler med, er foraedderi og et angreb paa landets
regeringsform!

Medmindre det er gjort via Quantum Entangelment, saa er det religioese
mirakler!

Saa min forbryder karriere efter jeg blev myndig(18aarig til nu 38 og
forhaabentlig resten af mit liv!),
er stadigvaek at komme for sent til en oevelse da jeg var soldat!

Og saa lidt hentning af ting paa nettet, som stoeder lidt sammen med
loven om ophavsret/Copyright
(som egentlig er blasfemi, altsaa lovgivningen!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-10-11 08:21

On 16 Okt., 15:11, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> loven om ophavsret/Copyright
> (som egentlig er blasfemi, altsaa lovgivningen!)

Naa, jeg har vaeret nede i Fakta og goere det modsatte af, at forsvare
mig selv mod
oekonomisk oedelaeggelse!

Saa, det var usundt to maader!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-10-11 08:23

> [...]
> loven om ophavsret/Copyright
> (som egentlig er blasfemi, altsaa lovgivningen!)

Men der sker oekonomisk fremgang idag eller imorgen, eller hvis ikke
lige fremgang
saa ihvertfald overlevelse!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-10-11 10:17

On 16 Okt., 17:30, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
> n Sun, 16 Oct 2011 17:21:10 +0200, Andreas Andersen

> Min lægevejviser fra 1997 har ngen Bjørnholter, psykiatere eller
> Silkeborglæger med lignende navn

Udtrykket er lavet om fra Eye Movment Disassociation and Refocussing
hvis jeg husker rigtigt (og det goer jeg som regel) det kan ogsa goodt
vaere
det var re-association, de har nok lavet det om efter Bjoernholts
programmering
af mig fordi de forventede store maengder skeloejede!

Naa, afloebet under bruseren er tilstoppet igen, det er anden gang!
Maa hellere ringe til boligforeningen imorgen saa kan jeg ogsaa
tale med dem om at faa mit depositum tilbage,det er vist efter 6aar
at man kan faa det, saa det kan redde mig fra at blive haengt af
Banken!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-10-11 10:43

On 16 Okt., 18:16, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> tale med dem om at faa mit depositum tilbage,det er vist efter 6aar
> at man kan faa det, saa det kan redde mig fra at blive haengt af

Tror jeg er stoedt paa Bjoernholt´s og DJ Aevl´s:
Saa kan vi vaagne ham op om 10aar og give ham skylden, for det vi har
rendt rundt og lavet!
(det maa saa vaere 12-13 aar siden nu!)

Det var en af de ting de stod og aftalte i Humlehaven 27, det var lige
efter det med den fysiske foelelse
i bihulen som de aftalte at give Paracetamol skylden for!

lige nu foeles det som om at den overste del af bihulen og den fysiske
foelelse af toppen af kraniet
er byttet om!

det fra hukommelsen!
Egentlig er det en masse smerte mens det dumme svin Dj Aevl sidder og
siger
"husk den her foelelse" giver den et navn eller tal, og saa bytter
rundt paa den,
egentlig bruger "oedelaeg dig selv" det bare som et selvspiller klaver
hvor det er tortur istedet for lyd!

Jeg har skrevet en del om det i de foregaaende aar!

Sane Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-11 21:33

On Sun, 16 Oct 2011 09:42:42 -0700 (PDT), Peter Nicolaysen
> [...]

>efter det med den fysiske foelelse
>i bihulen som de aftalte at give Paracetamol skylden for!

Har aldrig mærket noget til mine bihuler og Paracetamol virke ikke på
mig.
>lige nu foeles det som om at den overste del af bihulen og den fysiske
>foelelse af toppen af kraniet
>er byttet om!

>det fra hukommelsen!

Hjerne og nervesystemet et for mig et hele og brainstem og limbic
system og hukommelse er for mig et hele

> [...]
>rundt paa den,
>egentlig bruger "oedelaeg dig selv" det bare som et selvspiller klaver

Al medicin der påvirker hjernen er vel selvødelæggelse så
smertesillende acetylsalicylsyre tagerjeg sjælden
Selvspiller lyder af onani men klaver på batterier kan vel have
automatik - og slukkes

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-10-11 02:48

On 16 Okt., 18:42, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> hvor det er tortur istedet for lyd!
>
> Jeg har skrevet en del om det i de foregaaende aar!

En forkert lugt, det er ogsaa programmering, bare lidt andet end
muskelsitren,
oeje bevaegelser, altsammen bare signaler i et neuralt netvaerk, men
fiskeolie og c-vitaminer paa!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-10-11 02:50

On 17 Okt., 10:47, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> En forkert lugt, det er ogsaa programmering, bare lidt andet end
> muskelsitren, oeje bevaegelser, altsammen bare signaler i et neuralt netvaerk,
> men fiskeolie og c-vitaminer paa!
>
> Sane Peter

En lugt af pandekager!

Sane Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-11 16:13

On Mon, 17 Oct 2011 01:49:37 -0700 (PDT), Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

Depositums returnering er vist ikke noget banker straffer - og slet
ikke med hængning, i noget land