RS-232 porte
Fra : Harald

Dato : 13-08-01 08:32

Hej

Normalt er der jo kun 2 RS-232 porte i en PC, jeg har brug for 10-15
stykker. Findes der en løsning på det?

Mvh
HK

Fra : Lars Klingenberg

Dato : 13-08-01 08:42

> Normalt er der jo kun 2 RS-232 porte i en PC, jeg har brug for 10-15
> stykker. Findes der en løsning på det?
Det eneste jeg lige kan kom i tanke om er en USB-port med en USB-hub og så
en røvfuld USB -> RS-232 kabler (sandberg.net)
Lars Klingenberg
[lklingenberg@ifi.ku.dk]

Fra : Erik G Christensen

Dato : 13-08-01 09:10

Harald wrote:

> Normalt er der jo kun 2 RS-232 porte i en PC, jeg har brug for 10-15
> stykker. Findes der en løsning på det?

Det *har* været muligt at få 8 - 12 ports kort,
prøv at søge lidt på google.

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy

Fra : Poul Bundgaard

Dato : 13-08-01 12:29

> Det *har* været muligt at få 8 - 12 ports kort,
> prøv at søge lidt på google.

Der er et firma i Aabybro, Nordjylland der forhandler sligt.
Jeg skal lige søge lidt....

Fra : Betina Young Anderse~

Dato : 13-08-01 14:29

In article <UlLd7.1372$W3.110283@news000.worldonline.dk>,
kroning@jyde.dk says...
> Hej
>
> Normalt er der jo kun 2 RS-232 porte i en PC, jeg har brug for 10-15
> stykker. Findes der en løsning på det?

Prøv at kigge på http://www.moxa.com/product/smartio/C168H.htm

mvh Betina

Fra : Henning Birch

Dato : 13-08-01 15:18

Hej Harald

Harald wrote:

> Hej
>
> Normalt er der jo kun 2 RS-232 porte i en PC, jeg har brug for 10-15
> stykker. Findes der en løsning på det?

Generelt er danbit et firma med mange interessante ting og sager. Det du
leder efter tror jeg kan løses med
http://www.danbit.dk/kat2001/1415.phtml
Op til 32 serielporte.

Jeg har aldrig købt noget hos dem så jeg kan ikke sige noget om service
etc, men mange af deres produkter har givet mig mundvand
--
M.Sc. Ph.D.-student (Chem. Eng.) Henning Birch, Department of Chemistry
Techn. Univ. of Denmark, Building 207, DK-2800 Kongens Lyngby

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 13-08-01 16:40

"Henning Birch" <hb@kemi.dtu.dk> skrev i en meddelelse news:3B77E1B2.686D0B2F@kemi.dtu.dk...

> [...]
>
> Jeg har aldrig købt noget hos dem så jeg kan ikke sige noget om service
> etc, men mange af deres produkter har givet mig mundvand

Jeg skulle også lige til at anbefale DanBit.
De har alt det spændende ingen normale pushere har.
Har købt hos dem flere gange, altid god kvalitet.
Man skal dog bemærke at de kun sælger til momsregistrerede.

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.:

Fra : Villy Jensen

Dato : 13-08-01 18:22

> Hej
>
> Normalt er der jo kun 2 RS-232 porte i en PC, jeg har brug for 10-15
> stykker. Findes der en løsning på det?

Jeg ved at
Danbit i Køge
Engberg i Hillerød