Carpasian bliver aldrig far til et barn.KU~
Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-11 10:39

Carpasian bliver aldrig far til et barn.

Barmafskæring gør ikke far KUN SENDT JP
At hospitalet på skatteydernes regning skær brystet af en smuk
teenagepige er i tråd med tidsånden om at børn skal have deres vilje,
hvis det er moderigtigt. Det overrasker en smule at JP er så positiv
og ikke mener som den svenske Emil og Pippi forfatterinde Astrid
Lindgren i citatet nedenfor
"    De, der altid lader børn gøre, hvad de vil, har fuldstændig
misforstået frihedsbegrebet. Det er simpelthen fejt at sige til sine
børn: I kan gøre, hvad I vil.    "   Astrid Lindgren

Her de 3 JP-citater som især mishager mig
"Hans lykke er vigtigere for mig end hans køn"
"Jeg fornægtede at være pige"
Skal man kunne ændre på køn?
Det sidste spørgsmål kan besvares autoritativ med nej
Man kan ikke ændre køn i dag eller om årtier, for så skal alle cellers
kromosomer udskiftes.