En drillepind gavnede mig.
Fra : Bo Warming

Dato : 15-10-11 07:49

En drillepind gavnede mig.
Jeg tænkte højt om alt, når jeg i weekenden var hos far og mor til god
mad og snak
Min gifte 35årige storebror hånede mig over frokostbordet, da jeg
fortalte om sæddonorplaner og han sammenlignede drilsk med avlstyre
med blå sløjfer

Jeg havde netop forklaret at ideen i mit projekt var, at man holder af
børn pga social arv, ikke bioarv - som får dyrskuet til at give
diplom-sløjfer til hos præmietyre

At han ikke VILLE forstå det, gjorde det indlysende, at jeg var faldet
over en vindersag, og jeg besluttede at genemføre den.
Uden min brors mobning havde jeg nok droppet det . Så vi skal ikke
være så fordømmende overfor mild halvsaglig mobning i søskendes joking
relationship

Min drillende bror hjalp mig til at forstå en kompliceret sags
aspekter fuldtud.

Jeg indså, at jeg havde et kald som mere frigjort end Kim Larsen, min
bror og andre skolelærer-middelmådigheder ,    og dette projekt
MÅTTE GIVES EN CHANCE