Oekonomisk Uansvarlig!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-10-11 23:31

Jeg har skyndt mig at vaere oekonomisk uansvarlig for 42kr.
her til morgen!(overtraek paa kassekredit!)

For at se om det hjaelper, men det er ikke ligesaa effektivt som
igaar,
fordi jeg ved at noget familie ville saette nogle penge ind!

"Du skal vaere oekonomisk uansvarlig" , "du maa ikke have nogle penge
sidst paa maaneden"

De blev lavet af Karsten Bjoernholt mellem 1998-2001, men skulle
ifoelge ham
standses holdes af en "stopklods" som skulle fjernes med ordene "skub
ud"
de blev sagt i 2007 af Bjoernholt!

OnTopic: da det drejer sig om hvad der bliver gjort ved folk der
stritter imod at blive
programmeret til at stemme paa det politiske parti DF(Ordet
programmering er ikke misbrugt!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-10-11 23:36

On 15 Okt., 07:30, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> OnTopic: da det drejer sig om hvad der bliver gjort ved folk der
> stritter imod at blive programmeret til at stemme paa det politiske parti DF

43kr og nej jeg er ikke en gambler!
Har overskud paa aktiehandel, jeg afsluttede for en del aar siden med
et tab paa Nokia!
Og har undgaaet aktiehandel siden, da jeg opdagede at jeg roevrendte
mig selv!

mit personlige oekonomiske morads er opnaaet ved almindelige daglige
indkoeb i
Fakta,Rema og Superbrugsen(Det er kun en programmeret person der kan
goere det!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-10-11 23:42

On 15 Okt., 07:36, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> indkoeb i Fakta,Rema og Superbrugsen
>(Det er kun en programmeret person der kan goere det!)

Det er tretten aar som det mest torterede menneske i menneskehedens
historie!
med stirren lige ud i luften, skriven i nyhedsgrupperne og en gaa tur
to elle tre gange om dagen,
for at koebe ind!

Jeg er ikke doemt for nogen forbrydelse, men har vaeret udsat for
mange!

Jeg har gjort skeloejede mennesker og jordskaelv via quantum
entangelment
(spooky action at a distance) - Religioese Mirakler!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-10-11 00:02

On 15 Okt., 07:42, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Jeg har gjort skeloejede mennesker og jordskaelv via quantum
> entangelment (spooky action at a distance) - Religioese Mirakler!

Der er en del linje ombrydnings problemer naar
der bliver skrevet google!

Ellers er det bare chikane for at faa mig til at fremstaa
som en bindegal sindsyg!
(gad vide om det taeller med som medskyldighed i foraedderi?)
Det er stadigvaek foraedderi at programmere vaelgerne i et
Demokrati, til at stemme paa et bestemt politisk parti,
og et angreb paa landets regeringsform!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-10-11 00:25

On 15 Okt., 08:02, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Det er stadigvaek foraedderi at programmere vaelgerne i et
> Demokrati, til at stemme paa et bestemt politisk parti,

Jeg var faktisk paa Lolland i 2000!(deromkring)
Men jeg tror at det gik, der var en eller to hvis underbevidsthed
opdagede at der var noget galt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-10-11 00:38

On 15 Okt., 08:25, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Jeg var faktisk paa Lolland i 2000!(deromkring)
> Men jeg tror at det gik, der var en eller to hvis underbevidsthed
> opdagede at der var noget galt!
>
> Sane Peter

Opdateret lidt!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-10-11 02:14

On 15 Okt., 08:38, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Opdateret lidt!
>
> Sane Peter

Har lige vaeret oekonomisk uansvarlig igen, for 50 oere paa mit visa/
dankort,
det virker bedre denne gang, det er ogsaa billigere!

I det mindste er det ikke lykkedes at goere mig til en
Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!

Sane Peter