Caspian Drumm forsvarer brystoperation
Fra : Bo Warming

Dato : 14-10-11 23:00

   At ministeren skal indrages i en 15årig selvmordstruende
brystfornægentende pige-vil-være-dreng MÅ KU GØRES BEDRE

Hvis to læger snakker med ham og han eller forældrene betaler ALT så
lad ham slippe for brysterne

Er det ikke et halvvejs selvmord og han vil nok om et år dræbe sig pga
endnu værre depresssion?

Ignorer lægevås om at pige-aspergere er sådan og sådan - det er der
ikke viden om og asperger er ikke en sygdom men konstruktion der skal
tække opmærksomhedsssøgende patientbørn og forældre

Vi er overbefolkede når vi gider sådan en selvhøjtidelig yngling i TV

Fra : Bo Warming

Dato : 15-10-11 02:54

On Fri, 14 Oct 2011 23:59:33 +0200, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>tække opmærksomhedsssøgende patientbørn og forældre
>
>Vi er overbefolkede når vi gider sådan en selvhøjtidelig yngling i TV

Den 15årige drengepigede yngling vil af alle kønsforskere kaldes 100%
pige fordi der er lutter XX-kromosomer og ikke XY

Argumentet lød "jeg kan ikke vente" og "Ellers selvmord" og så bør vi
også legalisere aktiv dødshjælp udført af læge, hvis så vage og svage
argumener kan gøre det lovligt for et privathospital at udføre
uigenkaldelig skade

Hvis jeg fandt et privathospital der gav mig rigelig opium - eller
pentobarbital - så kan de vist ikke retsforfølges hvis
sundhedsministeren godtager det aktuelle indgreb - kan de?

Den vage asperger-snak kan ikke veje tungt for der er ikke enighed i
lægeverdenen om at aspergiere har særlig kønsidentitet

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-10-11 10:43

On 15/10/11 03:53, Bo Warming wrote:

> Den vage asperger-snak kan ikke veje tungt for der er ikke enighed i
> lægeverdenen om at aspergiere har særlig kønsidentitet

Anerkender du DNA-aspergere?

Fra : Bo Warming

Dato : 15-10-11 11:39

On Sat, 15 Oct 2011 11:43:28 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Anerkender du DNA-aspergere?

Lægerne er på samme primitive status som med DNA for forbryderisk
voldelighe

Forbryderfjæs disponerer

dvs DNA

Men mest afgørende er nok forældres nykker og kønsidentitet jvf

Unresolved dissonances in the relation of the character and
disposition of the parents, continue to reverberate in the nature of
the child, and constitute his inner suffering. Nietzsche