Lidt variation - tak
Fra : Vidal

Dato : 14-10-11 11:00

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 14-10-11 11:22

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:4e980822$0$276$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> http://heltnormalt.dk/striben/2011/04/07

Det er da taget direkte ud af dk.politik. Har der været et IRL-møde mellem
de fremmeste racister i dette her forum for nylig ? Det ligner da helt
klart nogle af de tågehoveder.

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 14-10-11 13:40

On Fri, 14 Oct 2011 11:59:51 +0200, Vidal wrote:

> http://heltnormalt.dk/striben/2011/04/07

Her er Wilstrup nummer 2 fra højre.

http://heltnormalt.dk/striben/2011/04/09

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-11 11:14

On Fri, 14 Oct 2011 11:59:51 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>http://heltnormalt.dk/striben/2011/04/07

Skriv dog to ord om DIN kommentar til linket - ellers gider INGEN åbne
det

Fra : Vidal

Dato : 16-10-11 12:36

Den 16-10-2011 12:14, Bo Warming skrev:

> Skriv dog to ord om DIN kommentar til linket - ellers gider INGEN åbne
> det

Tegningen illustrerer fint den monotoni og forudsigelighed, der
præger de fremmedangste i denne gruppe.

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-10-11 13:16

On 16/10/11 13:36, Vidal wrote:

> Tegningen illustrerer fint den monotoni og forudsigelighed, der
> præger de fremmedangste i denne gruppe.

Forudsigeligheden ligger da nærmere i hvordan velmeneren og
kulturmarxisterne kun opfatter to ting af den muhammedanske
massemigration, citerer: "de sortsmudskede svin tager vores kvinder" og
"de formerer sig som rotter"

(Ad 1: de gifter sig som bekendt 99% med fætter/kusine. Ad 2: angående
den gamle DKP'er Hans Kirk'ske rottemetafor, så har velmenerfascisten jo
fået skabt et sindelagsstraffesystem som vi egentlig havde håbet var
forsvundet med sovjetimperiet)

Og Vidal tilføjer så at det er et spørgsmål om xenofili, som han
projicerer som "fremmedangst". Vidal mangler kun et Kierkegaardcitat for
at gøre sit selvbilledes herlighed som selvfed oppustet verdensfjern nar
komplet.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-11 23:12

On Sun, 16 Oct 2011 14:16:21 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>projicerer som "fremmedangst". Vidal mangler kun et Kierkegaardcitat for
>at gøre sit selvbilledes herlighed som selvfed oppustet verdensfjern nar
Hvilken Hans Kirk bog har rottemetaforen
?
Hvis Fiskerne o.a. giv side

JEg troede det var en roman om Nørrebros rabarberland

Måske også en Martin A HAnsen bog

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-10-11 23:59

On 17/10/11 00:12, Bo Warming wrote:

> Hvilken Hans Kirk bog har rottemetaforen
> ?
> Hvis Fiskerne o.a. giv side

Det var noget i eller tidsskrift - google er din ven

Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-11 08:04

On Mon, 17 Oct 2011 00:58:40 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det var noget i eller tidsskrift - google er din ven

Hvis du har en pointe, så er det skønt hvis du gør dn færdig

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-11 23:08

On Sun, 16 Oct 2011 13:36:21 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Tegningen illustrerer fint den monotoni og forudsigelighed, der
>præger de fremmedangste i denne gruppe.

Jeg ønsker debat om ord ikke væv om tegninger så uden forklaring åbner
jeg dem ikke i normale tilfælde, men denne så jeg i Politiken og
finder stupid og ikke værd at diskutere - ingen racister brainstormer
så dumt

Gentag den tekst du vil have debat om

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-10-11 23:57

On 17/10/11 00:07, Bo Warming wrote:

> [...]
> jeg dem ikke i normale tilfælde, men denne så jeg i Politiken og
> finder stupid og ikke værd at diskutere - ingen racister brainstormer

Hvornår har Vidal skrevet noget der ikke var stupidt? pleaze

Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-11 08:02

On Mon, 17 Oct 2011 00:57:04 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Hvornår har Vidal skrevet noget der ikke var stupidt? pleaze

Det har han når vi har svaret

Når vi har ignoreret så behøves iikke kritik oveni