En lille vittighed!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-10-11 23:09

Det har vist sig ifoelge Sir B,
at der er ligesaa stor sandsynlighed for at maanen
er lavet af groen ost og at vand ikke er vaadt som
der er for at en af DF´s medlemmer eller vaelgere
nogensinde har horn kraftige nok til at holde styr paa
en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave sig
igennem en singularitet!

Der er mange der proever, men at toerre vand op og muligvis
smide et stykke groen ost eller to af paa maanen,
er ikke helt det samme!

Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-10-11 01:35

On 14 Okt., 07:08, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> smide et stykke groen ost eller to af paa maanen,
> er ikke helt det samme!
>
> Krydspost: dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Jeg tror jeg har roevrendt mig selv, nu maa vi se hvad min bank siger,
jeg er vaagnet mere op af det!
(Bjoernholt:"Du skal vaere oekonomisk uansvarlig" ,
Dj Aevl: "Du maa ikke have nogle peng sidst paa maaneden")

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-10-11 01:41

On 14 Okt., 09:35, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> (Bjoernholt:"Du skal vaere oekonomisk uansvarlig" ,
> Dj Aevl: "Du maa ikke have nogle peng sidst paa maaneden")

Det med banken,"oekonomisk uansvarlig", EMDR og DF´s programmering af
vaelgerne
i et Demokrati er saa ikke en vittighed!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-10-11 03:33

On 14 Okt., 09:41, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Det med banken,"oekonomisk uansvarlig", EMDR og DF´s programmering af
> vaelgerne i et Demokrati er saa ikke en vittighed!
>

> Sane Peter

Jeg sidder stadigvaek og undre mig over en jeg stoedte paa, nede i
brille-forretningen
for en del aar siden!

Der kaldte sig Ulla Nicolaysen/Nikolaisen/Nicolaisen(ikke relateret
til mig)
om det er en del af DF´s sindsyggoerelse!

Jeg kender hende saa ikke, min soester har ikke samme efternavn som
jeg
selv, men hedder Kleis Mogensen, medmindre hun har aendret det igen!

Det kan vaere det var hende(Ulla) DJ Aevl og Karsten Bjoernholt
snakkede om at avle,
da de torterede mig i Humlehaven 27, jeg har haft mit efternavn hele
mit liv og
forventer at have det den dag jeg doer!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-10-11 03:36

> Det med banken,"oekonomisk uansvarlig", EMDR og DF´s programmering af
> vaelgerne i et Demokrati er saa ikke en vittighed!
>

> Sane Peter

Det er nok bare tilfaeldigt, det sker jo engang imellem at folk har
samme efternavn,
men hvis der er en ting Bjoernholt/DF og emdr har laert mig saa er
det at vaere paa vagt
overfor alting!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-10-11 03:47

On 14 Okt., 11:35, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> samme efternavn,men hvis der er en ting Bjoernholt/DF og emdr har laert mig saa er

Naar foerst man er blevet torteret kvante mekanisk aktiv, og goer folk
skeloejede engang imellem,
saa laerer man vaerdien af at vaere paa vagt overfor alting!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-10-11 11:15

On 14 Okt., 11:47, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Naar foerst man er blevet torteret kvante mekanisk aktiv, og goer folk
> skeloejede engang imellem,
> saa laerer man vaerdien af at vaere paa vagt overfor alting!
>
> Sane Peter

Kontaktede et laaneselskab, for at laane 10.000kr da jeg er flad, og
min bankonto er kritisk!

Naaede ikke at tage telefonen foerste gang de ringede, ringede tilbage
til dem!
De forklarede de ville kontakte mig igen, hvilket de gjorde!

De syntes ikke de ville laane mig det fulde beloeb og forklarede at
der ville gaa forten dage,
Hvortil jeg svarede at saa erdet egentlig ligemeget!
Og saa slap jeg for at betale de 500-600kr eksta om maaneden i 24
maaneder!
(Jeg syntes der ugler i mosen, de burde vaere vilde med at laane mig
penge!
Udover et laan i banken har jeg ikke laan andre steder, og jeg er ikke
registreret som en daarlig betaler)

Et par minutter senere ringer "Ken" fra samme firma mig op, foer var
det en anden person,
og jeg siger jeg har lige talt med jer, og han spoerger/siger noget om
at jeg har fortrudt?

hvortil jeg bare svare, "nej det viste sig at vaere en daarlig ide"

Det er bare endnu et bevis paa, at det er lidt andre regler,
for dem der toer skrive og sige negative ting om DF!

Men jeg har da overlevet i tretten aar!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-10-11 11:30

On 14 Okt., 19:14, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Det er bare endnu et bevis paa, at det er lidt andre regler,
> for dem der toer skrive og sige negative ting om DF!

Det er vaerd at paapege at jeg vaagner mere og mere op!
Men da jeg blev overbevist om at jeg klarede den oekonomisk, lukkede
jeg ned
med det samme og fik ca 50 procent af min IK tappet oejeblikkeligt,
det gik
fra ca. 5 procent til 50 procent, paa et par sekunder takket vaere
Karsten Bjoernholt
og DF´s, EMDR/Programmering!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-10-11 11:59

On 14 Okt., 19:29, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> det gik fra ca. 5 procent til 50 procent, paa et par sekunder takket vaere
> Karsten Bjoernholt og DF´s, EMDR/Programmering!

Naa, men det er som sagt, endnu en oedelagt dag, i ubrudt raekke
af oedelagte dage, der har vaeret i tretten aar! Siden jeg
indvilligede
i at proeve emdr, for at se om det kunne hjaelpe paa en depression i
1998!

Sane Peter