terapeutisk tilbud til "stakkels" pædofil
Fra : Peter Heide

Dato : 13-10-11 21:54

citat fra interviewet :

"Kuno Sørensen siger, at en eventuel behandling kræver et dybere psykologisk
kendskab til gerningsmanden. Men for en stor del af dem, der begår overgreb,
er det rigtig godt, at de får et terapeutisk tilbud, der kan ændre deres
måde at se på børn på, siger Red Barnet-psykologen."

Holy shit . Hér taler vi om en 40 årig mand der blandt et lang synderegister
med sex-misbrug af børn ;blandt andet har voldtaget en pige på 4 år. FIRE ÅR
! Det er så stinkende sygt ,så når der bliver talt om "terapeutisk tilbud"
, kribler det i een for lave lidt selvjustits. Nogen gange er jeg ved at
brække mig over det danske rets-system.

Fra : Bo Warming

Dato : 13-10-11 23:35

On Thu, 13 Oct 2011 22:53:45 +0200, "Peter Heide" <salute@vip.dk>
wrote:

> [...]
>, kribler det i een for lave lidt selvjustits. Nogen gange er jeg ved at

Vil du helst at din datter voldtages eller mister et øje? Mon ikke man
lettest kan ryste lidt ind ud af sig.
Husk at pædofile gir sjældent blødende sår, så nok er det ulækket -
lemlestende vold er VÆRRE og derfor skubbes halvmilde sager som den i
Esbjerg over til psykologer og terapipjat