Mere af DF´s lort!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-10-11 13:01

Har lige snakket med noget familie, som jeg er
vokset op hos siden jeg gik i 5. klasse og har
boet hos indtil jeg var 19!

Der er ingen tvivl, jeg sidder virkelig og roevrender mig selv,
den maade jeg siger tingene paa, kan naesten kun misforstaaes,
og folk kan naesten kun faa praecis den opfattelse af mig, som DF har
betalt
Karsten Bjoernholt for!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-10-11 13:12

On 13 Okt., 21:00, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> den maade jeg siger tingene paa, kan naesten kun misforstaaes,
> og folk kan naesten kun faa praecis den opfattelse af mig, som DF har

Softwaren i mit alarmsystem er lavet om og der staar en tons tung
statue,
af en odelagt pik ude foran*, trampet flad, fyldt med huller og der er
ingen kugler i
kalaha spillet i statuens bund!

Altsammen for at goere grin med at jeg programmeret, torteret
voldtaget af baade maend
og kvinder og senere fremstillet i sjove hjemme videoer som en en
bindegal perverser!

Hvor jeg sidder med en spraengt trommehinde og lim i oeret og siger:
"Jeg vil kneppe kvinder med en hund" DF´s Psykopater syntes det var
morsomt og passende fordi hvis jeg ikke broed mig om det politiske
parti DF,
saa vil jeg aabenbart have kvinder knepeet af Muslimske "Hunde"

*Jeg syntes at det er vaerd at naevne at jeg var coelibat mellem 19
og 25(mit eget valg)
ufrivilligt derfra til nu, pga. programmering!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-10-11 13:16

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-10-11 13:18

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-10-11 13:30

On 13 Okt., 21:17, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]

Krydspost: dk.politik, dk.videnskab.psykologi

Krydspost til dk.videnskab.psykologi

fordi, naa ja!

Sane Peter