Tøf tøf tøøøf
Fra : Martin Larsen

Dato : 13-10-11 18:19

Tøf tøf tøøøf, det tyske lokomotiv er ved at gå i stå

Det tyske bruttonationalprodukt kommer kun til at stige med 0,8 pct. i 2012.

Vækstskønnet er dermed barberet kraftigt ned i forhold til
institutternes seneste rapport i april, hvor de forudså en vækst på 2
pct. i den tyske økonomi i 2012.

Og det trækker jo EU..

http://www.business.dk/oekonomi/tyskland-bnp-prognose-barberet-kraftigt-ned

Forklaringen er naturligvis at politikerne ignorerer ØMU- og
massemigrationsfadæsen.
Den krisefri kapitalisme så ud til at kunne klare alt, men naturligvis
klarer den ikke virkelighedsfornægtende idioti.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 13-10-11 22:30

On Thu, 13 Oct 2011 19:18:50 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:
> [...]
>Vækstskønnet er dermed barberet kraftigt ned i forhold til
>institutternes seneste rapport i april, hvor de forudså en vækst på 2

Kender nogen en bedre forklaring på lokomotiv-genialiteten siden
Bismark
end at en talentmasse er overlegen i finans og opfinder-top og tilmed
hos millioner af værkførere mm?

Fra : DADK

Dato : 14-10-11 02:41

On 13-10-2011 19:18, Martin Larsen wrote:
> [...]
>
> Vækstskønnet er dermed barberet kraftigt ned i forhold til
> institutternes seneste rapport i april, hvor de forudså en vækst på 2

Som vistnok Sten Bocian sagde på TV2 NEWS. Tyskland har lukreret helt
vildt på euroen, så det er ikkke underligt de er med på alle mulige
redningspakker, og så har de andre lande ikke kunnne følge med, fprdi de
ikke kunne gøre som før, devaluerere ift D-Marken. Og det er euroen i en
nøddeskal. OK, det sidste sagde han ikke, det er min konklusion, men
alligevel...

> [...]
> Den krisefri kapitalisme så ud til at kunne klare alt, men naturligvis
> klarer den ikke virkelighedsfornægtende idioti.

Jep. Ud af den dødssejler så hurtigt som muligt.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-10-11 05:31

On Fri, 14 Oct 2011 03:41:00 +0200, DADK <DADK@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>alligevel...

>Jep. Ud af den dødssejler så hurtigt som muligt.

Kan vi det?

Er der ikke noget med forbundne kar og vi røvslikker tyskerne og kan
ikke ændre på det mønster, hvilket heller ikke USA ønsker