Fis-fis og overførselsindkomst
Fra : Jens Bruun

Dato : 13-10-11 07:39

Så kom vi endelig af med Fis-fis. Dvs. vi kommer nok til at hænge på ham på
tålt ophold til evig tid, men så'en er dét jo. Det, jeg lurer lidt på, er,
hvor mange penge en sådan familie modtager i overførselsindkomst. Vi har at
gøre med en stor børnefamilie (otte styks kerneunger), hvor farmand modtager
pension, og hvor mor vistnok er kontanthjælpsmodtager eller på pension.

Der var en sag om en "fattig", enlig mor for noget tid siden. Hun hentede
ca. 16.000 skattefrie kroner om måneden fra det offentlige. Hun har kun ét
barn, så med det i baghovedet må familien Fis-fis da modtage rigtigt mange
penge? Her er regnskabet for den enlig mor:

- Kontanthjælp: 10.138
- Børnebidrag: 1.304
- Børnefamilieydelse: 881,67
- Børnetilskud: 818,67
- Boligsikring: 2.741

Alle beløb er 2010-satser og efter skat.

Har nogen et kvalificeret overslag på, hvor meget familien Fis-fis modtager
i offentlige ydelser hver måned?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-10-11 10:16

On 13/10/11 08:39, Jens Bruun wrote:
> [...]
>
> Alle beløb er 2010-satser og efter skat.
>
> Har nogen et kvalificeret overslag på, hvor meget familien Fis-fis modtager

Jeg læste at Fis-fis overfører 5000 om måneden til konti i Syrien og
Libanon - så mon ikke de forsvinder på et tidspunkt, og bevarer en
dækadresse og NemKonto i DK?

Mvh
Martin

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 13-10-11 16:30

> Jeg læste at Fis-fis overfører 5000 om måneden til konti i Syrien og
> Libanon - så mon ikke de forsvinder på et tidspunkt, og bevarer en
> dækadresse og NemKonto i DK?

Hvordan overholder de så aktiveringsreglerne fra Libanon, kan du ikke lige
forklare det, Martinse-dumse-numse ? Fordi du er vel godt klar over at
kontanthjælpskassen bliver lukket i hvis reglerne bliver overtrådt ? Du er
også godt klar over at det bliver betragtet som socialbedrageri at rejse ud
af landet på kontanthjælp, ikke sandt, Martinse-dumse-numse ? Er der mere
du har lyst til at dumme dig med, eller er dagens kvote brugt op ?

Tværpolitisk, antiroyalist, atomkraftmodstander og EU-modstander
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-10-11 17:07

On 13/10/11 17:30, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de) wrote:
> "Martin Larsen"<mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan overholder de så aktiveringsreglerne fra Libanon, kan du ikke lige
> forklare det

Kære Arne Brunnæse Kimseboy - husker du at Skat opdagede folk i
lufthavnen, som egentlig skulle stå til rådighed?

Razzia blandt 180 passagerer, der skulle fra København til Tyrkiet gav
millioner

Ud af de 79 passagerer med de mange kontanter var der seks
kontanthjælpsmodtagere, to på dagpenge, seks på S.U., ni på
sygedagpenge, 17 på pension, mens de øvrige var lønmodtagere eller
selvstændige. I alt var der 39 personer, hvor der ikke var sammenhæng
mellem deres indtægt og kontanter, som de havde på sig.

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-11 20:35

> [...]

> var der 39 personer, hvor der ikke var sammenhæng mellem deres indtægt og

Men altså kun 8, som ikke måtte forlade landet uden tilladelse.

Og stor formue kan jo sagtens lovligt kombineres med lav indkomst for alle
andre end kontanthjælpmodtagerne.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-10-11 05:51

On Thu, 13 Oct 2011 18:06:33 +0200, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>selvstændige. I alt var der 39 personer, hvor der ikke var sammenhæng
>mellem deres indtægt og kontanter, som de havde på sig.

Når du ikke kan involvere ordet REGESINGSGRUNDLAGET . ingen tage dit
selvsmagende brunnæse ordonani alvorligt

Fra : Steen A. Thomsen

Dato : 13-10-11 17:20

On Thu, 13 Oct 2011 17:30:19 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> Hvordan overholder de så aktiveringsreglerne fra Libanon, kan du ikke lige
> forklare det, Martinse-dumse-numse ? Fordi du er vel godt klar over at
> kontanthjælpskassen bliver lukket i hvis reglerne bliver overtrådt ?

Du ved godt at han er førtidspensionist,ikke.?

En førtidspensionist har ikke noget med aktivering at gøre.

> Du er
> også godt klar over at det bliver betragtet som socialbedrageri at rejse ud
> af landet på kontanthjælp, ikke sandt, Martinse-dumse-numse ?

Han er jo ikke på kontanthjælp, Fjotte.

> Er der mere
> du har lyst til at dumme dig med, eller er dagens kvote brugt op ?

Du står da tydeligvis klar til at fylde kvoten på dumheder op, hvis der
mangler noget.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 14-10-11 08:40

"Steen A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Du ved godt at han er førtidspensionist,ikke.?

Nej det var jeg ikke klar over men mon ikke at den førtidspension bliver
trukket tilbage nu hvor han ved en højesteretsdom er udvist af Danmark med
indrejseforbud for bestandigt (efter endt afsoning) ? Hvis han får lov at
blive på tålt ophold, så vil det blive på madpakkeordning og ophold i
Sandholmlejren. Alt det vrøvl I højrerabiate skvatmåse lukker ud er til at
dø af grin over.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 13-10-11 17:42

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:fuDlq.4526$zH1.3733@newsfe20.ams2...
> [...]
> der mere du har lyst til at dumme dig med, eller er dagens kvote brugt op

Da muhamedanerne førte krig mod Israel juli 2006, hvor den danske stat
evakuerede ca. 10.000 muhamedanere til Danmark hvor de får udbetalt dansk
kontanthjælp.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 13-10-11 18:22

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" skrev i meddelelsen

> [...]
>af landet på kontanthjælp, ikke sandt, Martinse-dumse-numse ? Er der mere
>du har lyst til at dumme dig med, eller er dagens kvote brugt op ?

Ork, jo - han kan blive ved med at dumme sig, nazi-martindumsenumse - fx
skrev jeg at Thyra Frank var blevet fyret fra ældrekomissionen og at hun
havde accepteret det uden sværdslag. Det skrev nazi-apologeten var en løgn.
Nu har jeg forsynet ham med et link til et interview hvor hun selv udtaler
sig om sagen akkurat som jeg havde skrevet - og se: nazi-bumsen
Martindumsenumsen har endnu ikke svaret, men er krøbet i flyverskjul for
sandheden - den er jo ilde hørt, så atter han han dummet sig. Det tog mig
mindre end et minut at finde frem til interviewet i DR live. Havde fjolset
gjort sit arbejde, så havde han undgået at dummje sig - skønt, nej - han
dummer sig jo altid uanset hvad der sker.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 14-10-11 09:59

"Arne H. Wilstrup" <nixen@bixen.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> interviewet i DR live. Havde fjolset gjort sit arbejde, så havde han
> undgået at dummje sig - skønt, nej - han dummer sig jo altid uanset

Endnu sjovere var det at se skoledrengen i aften-showet da han påstod at han
solgte billetter til en henrettelse i USA. Utroligt at han i det hele taget
blander sig i de voksnes kommunikation her på dk.politik.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-10-11 16:14

On Fri, 14 Oct 2011 10:58:55 +0200, "Kim Larsen \(på AltBinaries.com
eller Datemas.de\)" <kl2607@gmail.com> wrote:

> [...]
>solgte billetter til en henrettelse i USA. Utroligt at han i det hele taget
>blander sig i de voksnes kommunikation her på dk.politik.

Ingen andre end pårørende gider købe billet til så kedeligt show

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 16-10-11 13:12

> [...]
>solgte billetter til en henrettelse i USA. Utroligt at han i det hele taget
>blander sig i de voksnes kommunikation her på dk.politik.

Han fatter det jo ikke, men fremturer med sine dumheder - han lever ikke en
gang op til Halfdan Rasmussens vise ord:

fidilibam-fidilibum - klog er den tosse der ved han er dum!

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-11 23:18

On Sun, 16 Oct 2011 14:12:00 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<nixen@bixen.invalid> wrote:

> [...]
>gang op til Halfdan Rasmussens vise ord:
>
>fidilibam-fidilibum - klog er den tosse der ved han er dum!

Sokrates var enig

Nogle få biletter til USAhenretelser gives især til pårørende il ofre
og dømte

Fra : Bo Warming

Dato : 13-10-11 11:28

On Thu, 13 Oct 2011 08:39:04 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Alle beløb er 2010-satser og efter skat.
>
>Har nogen et kvalificeret overslag på, hvor meget familien Fis-fis modtager
Dengqang de valgte Danmark var vi nok mere generøse end andre,
så mon ikke dine gæt er for små?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 13-10-11 16:24

> [...]
>
> Har nogen et kvalificeret overslag på, hvor meget familien Fis-fis
> modtager i offentlige ydelser hver måned?

Er der nogen som ved hvor jubel-idioten har sine tal fra ? - for de er da
forkerte (også efter 2010-satser). Ikke at det er nogen nyt at slumdoggen
fra Hvidovrevej ikke gider sætte sig ind i tingene men han kommer jo ikke
med nogen henvisning til sine oplysninger...

Fra : DADK

Dato : 14-10-11 02:32

On 13-10-2011 17:24, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)

> [...]
> fra Hvidovrevej ikke gider sætte sig ind i tingene men han kommer jo ikke
> med nogen henvisning til sine oplysninger...

Du kan jo bare levere de rigtige tsl nedenunder

Fra : Bo Warming

Dato : 14-10-11 07:46

Jeg flytter ned i min kælder, ikke af angst for at blive kaldt slumdog
men fordi de kommunalesteder var FOR forfærdelige

>Du kan jo bare levere de rigtige tsl nedenunder

Kun perkere er så godt inde i socialsystemet at de mestrer de rigtige
tal

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-10-11 10:17

On 14/10/11 08:46, Bo Warming wrote:

> [...]
> men fordi de kommunalesteder var FOR forfærdelige

> Kun perkere er så godt inde i socialsystemet at de mestrer de rigtige

Hindu'ernes tal forstod karavanerøverne betydningen af da de torturerede
handelsrejsende. Men den livsstil bør vesterlændinge ikke hjælpe med.

Mvh
Martin